2025-06-09, 16:37
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Gillar inte sex överhuvudtaget. Det är la nice med bekräftelse på att man är snygg. Jag lider inte av det i alla fall, men jag bryr mig inte heller om du inte stirrar på mig. Är supernöjd med mig själv och har hittills aldrig blivit våldtagen heller.

Jag ser inte problemet? Jag har allt jag behöver men klär mig inte i burka. Jag ligger heller inte runt men klär mig som jag känner för. Jag är supernöjd med min man och han med mig. Vi attraheras av varandra och jag raggar inte på andra män.

Vad är ditt problem? Att jag är snygg och attraktiv och att andra män också kan se det? Klär mig absolut inte i kort kjol, urringat eller liknande. Utan ytterst normalt och killar spanar in en ändå. Har fått ragg flera gånger i fula arbetskläder och i mjukiskläder och utan smink med. Det spelar ingen roll hos er gurk-djur vad en tjej har på sig.

Stackars din man att ha en tjej som inte vill ha sex. Men ändå söker du bekräftelse från andra genom din klädsel.
Citera
2025-06-09, 16:41
Medlem
Vad är problemet? det spelar väl ingen roll vad de har på sig i köket?
Citera
2025-06-10, 06:51
Medlem
De flesta kvinnor klär sig i det de trivs i. De klär sig inte olika beroende på civil status. Det vill säga: din flickvän kommer ha samma kläder som innan ni blev tillsammans.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-06-10 kl. 06:54.
Citera
2025-06-10, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jag tycker det är tvärtom, kvinnor som är i ett förhållande går kläda i mysbyxor och en stor skjorta, helt osexiga!
Håller faktiskt med. Dom jag ser hamnar urform, klär sig sämre osv. Sedan när förhållandet vacklar, eller är på väg att fallera - då är det spackel på, träning och kvarg igen.
Citera
2025-06-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Stackars din man att ha en tjej som inte vill ha sex. Men ändå söker du bekräftelse från andra genom din klädsel.
Vad en tjej säger, och gör - går inte alltid hand i hand.
Citera
2025-06-10, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Det är mer synd om dig. Någon måste tappat dig som liten.
Citera
2025-06-10, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Vad en tjej säger, och gör - går inte alltid hand i hand.

Exakt tjejerna ljuger er rätt upp i ansiktet. Stackarser män som inte får ligga med all dessa snygga och uppklädda tjejer. Buhu... trist
Senast redigerad av Mosamig 2025-06-10 kl. 09:38. Anledning: .
Citera
2025-06-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Håller faktiskt med. Dom jag ser hamnar urform, klär sig sämre osv. Sedan när förhållandet vacklar, eller är på väg att fallera - då är det spackel på, träning och kvarg igen.

Vad en tjej än gör så är det fel.

Har vi sex är vi slampor.
Har vi inte sex är det synd om vår man.
Klär vi upp oss och tränar är vi slampor och lösaktiga.
Tränar vi inte och tappar formen, ja då är vi äckliga och fula.

Vi alla vet vart det verkliga problemet sitter. I din skalle. Det är dig det är fel på inte alla andra. Förstår att detta kommer bli svårt för dig att inse. Take your time. Du kan tacka mig sedan.

Ett tips sök vård och gör en psykiatrisk utredning. Jobba med dig själv och därefter kanske du med kan få ligga.
Senast redigerad av Mosamig 2025-06-10 kl. 09:44.
Citera
2025-06-10, 10:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Det är mer synd om dig. Någon måste tappat dig som liten.

Varför är du i ett förhållande om du nekar din man sex samtidigt som du söker bekräftelse från andra genom din klädsel? Har det med ditt manshat att göra?
Citera
2025-06-10, 10:16
Medlem
Citat:

Vi alla vet vart det verkliga problemet sitter. I din skalle. Det är dig det är fel på inte alla andra. Förstår att detta kommer bli svårt för dig att inse. Take your time. Du kan tacka mig sedan.

Ett tips sök vård och gör en psykiatrisk utredning. Jobba med dig själv och därefter kanske du med kan få ligga.

Fast det där stämmer inte alls. Du argumenterar mot en halmdocka, lugna ner dig. Ingen kommer kalla dig en slampa för att du har sex med sin man tex.

Finns då inget fånigare än att sitta och hitta på fiktivt trams att blivit upprörd över på ett anonymt forum.
Citera
2025-06-10, 12:16
Medlem
Citat:

Trampa på en öm punkt much?
Citera
2025-06-10, 13:07
Medlem
Citat:

Nej, alla män tänker inte så. Jag tycker en kvinna kan ligga runt om hon vill, jag dömer inte. Jag kan bli kåt av en kvinna som är slampig.
Och är hon inte sån, så dömer jag inte det heller.
Jag har inget emot att vissa kvinnor klär sig utmanande. Nåt kul ska man väl få ha i livet. Och det är kul att se kvinnor och kvinnors former.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in