Citat:
Ursprungligen postat av
hannah1997
Sommarjobb på Guldfynd är inte det enda på hennes CV. Hon har också en karriär inom sociala medier vilket också är ett jobb. Många skulle se det som mer fördelaktigt än en person som studerat. Studera skulle de flesta klara, men att bygga upp en karriär inom sociala medier på det sätt hon gör skulle inte de flesta klara.
Människor följer inte Linn för att hon är duktig på det hon gör, utan pga hennes skandalomsusande liv. Hon är ett UFO för oss vanliga och vi undrar vad hon håller på med haha.
Linn kan ju inte ens skapa sina egna klipp i ett redigeringsprogram utan anlitar extern hjälp för det. Det är jätteenkelt att ladda in videos och bilder på datorn och skapa små korta klipp m.m
Av det som jag har sett av Linn så skulle jag inte säga att hon är särskilt uthållig då hon ger upp lätt.
Och som grädden på moset så är hon varken kreativ eller fantasifull då hon gång på gång kopierar andras idéer och låtsas att det är hennes egna.
När det gäller "Unga mammor" hade jag för mig att produktionen kontaktade Linn och frågade om hon ville vara med, inte att hon ansökte själv..Sen ville ju produktionen inte ha med Linn mer i programmet så så underhållande var hon inte INNAN alla partnerbyten och knoddar till höger och vänster.
Men jag blev väldigt nyfiken när du skrev att du lätt med dina kontakter kunde fixa jobb åt Linn (och det var tydligen inte inom influencer & marknadsföring) vilka jobb finns det för henne?
Hon har ju ett köpt "floristdiplom" Men ingen erfarenhet eller talang och tydligen enligt riktiga florister har hon inga grundläggande kunskaper. Så hon kan väl inte direkt bli anställd direkt i en blomsteraffär?