2025-06-08, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Helt rätt att inte dela det i tråden. Gäller beslutet även mamman? För jag tror mamman lagt ut bilder på barnet? Men det kanske står i beslutet att det enbart gäller Christofer?
Det finns inget beslut om det.
Citera
2025-06-08, 19:05
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Nån får rätta mig om jag har missförstått. Men det var väl socialtjänsten som sa att barnet inte skulle exponeras på sociala medier. Sen gick det till tingsrätten gällande LVU, men blev inget beslut eftersom Christofer skrev över vårdnaden till mamman. Eller har jag fel? Någon som kan skicka en länk till beslutet från tingsrätten?

Ja i utredningen som skickades med som underlag till domstolen fanns det med.

Men precis som du säger så beslutades det att det inte förelåg något behov av LVU.

Så domstolen har inte beslutat om att föräldrarna inte fick exponera dottern på sociala medier.
Citera
2025-06-08, 19:06
Medlem
Tänk att sjunka till nivån att behöva lägga upp nakenbilder på sig själv och blivande frugan

"jag är är jätte relevant"
Citera
2025-06-08, 19:13
Medlem
Nu finns mer porr tydligen:

https://ibb.co/202zyVHn
Citera
2025-06-08, 19:13
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Tänk att sjunka till nivån att behöva lägga upp nakenbilder på sig själv och blivande frugan

"jag är är jätte relevant"
Vem vill ens betala för att se nakenbilder på Christofer och Linnea? Uppenbarligen har ju många i denna tråd gjort det eftersom de sett att det finns nakenbilder på Christofer och Linneas sida. Men jag kommer aldrig förstå varför.
Citera
2025-06-08, 19:19
Medlem
Citat:
Vem vill ens betala för att se nakenbilder på Christofer och Linnea? Uppenbarligen har ju många i denna tråd gjort det eftersom de sett att det finns nakenbilder på Christofer och Linneas sida. Men jag kommer aldrig förstå varför.

Nja 1 betalade och skickade sedan runt till 20 pers.
Citera
2025-06-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu finns mer porr tydligen:

https://ibb.co/202zyVHn

Kan filmen vara när han knullar Linnea på stranden?
Citera
2025-06-08, 19:32
Medlem
Citat:
Helt rätt att inte dela det i tråden. Gäller beslutet även mamman? För jag tror mamman lagt ut bilder på barnet? Men det kanske står i beslutet att det enbart gäller Christofer?

Skulle aldrig länka det i tråden, det gäller både pappa & mamma jag har också tagit del av 2 bilder som Julia har lagt upp.
Jag kan dock säga att kräftan lägger upp betydligt mindre bilder på flickan nu.
Citera
2025-06-08, 19:33
Medlem
Citat:

Tror absolut inte det är många i tråden, det handlar om en person som inte är delaktig här vad jag vet.
Citera
2025-06-08, 19:40
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja det var testo i röven bilden.

Lade Chrippa ut det på sociala medier?
Citera
2025-06-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ja Christofer ljuger mycket. Jag antar att det syns på bilden att det är Christofer och Linnea. Eller att det syns att det är ifrån deras sida? Haha, nej tack, jag har läst beskrivningen av bilden och vill inte tappa matlusten innan middagen

Ja det är

På deras sida
Christophers händer
Christophers armband
Deras säng
Linneas födelsemärke
Linneas säckiga rumpa (jag klagar inte)

Sedan nämnde de innan och idag om kontot med innehåll.
Citera
2025-06-08, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Lade Chrippa ut det på sociala medier?

Linnea gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto