2025-06-08, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Så fort någon ber dig visa forskning tappar du helt greppet och går på personangrepp. Klassisk fokusförflyttning när argumenten inte håller. Du har fortfarande inte presenterat en enda källa som stöder att personer med Downs syndrom skulle vara lättare att manipulera, istället sitter du och försöker psykologisera motparten som om det räckte som bevis. Du låtsas som att du vet vad du snackar om, men i själva verket är det bara dina fördomar som får luft under vingarna , och det syns lång väg att du saknar allt vad faktabaserad argumentation heter.
Jag behöver inte det heller eftersom diagnosen kräver intellektuell funktionsnedsättning med allt vad det betyder.
Citera
2025-06-08, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Som ditt snack om DS och manipulerade??
Nej eftersom DS innebär intellektuell funktionsnedsättning med allt vad det betyder.
Citera
2025-06-08, 01:42
Medlem
Citat:
Ser ingenstans Banal tycker det är roligt. Tvärtom.

Säker du inte knarkat sönder hjärnan ändå?

Edit: Banal har tagit väldigt tydligt avstånd till Christopher som en bra farsa och är med all rätt en av de som kritiserar det hårdast.
Banal valde sina ord, inte jag ""Roligt", var ordet..!"
Citera
2025-06-08, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Många här har oerhört svårt att förstå var som faktiskt klassas som bevis.
Dessa personer kan ju få testa använda sina "bevis" mot chrippa i domstolen, så kan vi ju stå och skratta ihop med rättsväsendet åt dessa "bevis"
Ja jag håller med samtidigt som dom kräver extrema bevis om det handlar om deras idoler.
Citera
2025-06-08, 01:46
Medlem
Citat:
Men va?? Det är ju bilder de själva lägger upp på IG

Vill du jag tar och länkar några bilder?

Idiot efter idiot avlöser verkligen varandra.
Du har sagt att du vet att det är dom två på bilderna för du känner igen hennes födelsemärke. Jag har sagt att du får visa bevis för att hon har det födelsemärket och det kan du tydligen inte göra fast du sa att det fanns massor av bilder som visar det.
Du har inte visat en enda bild som visar det. Du ljuger som du brukar.
Citera
2025-06-08, 01:47
Medlem
Citat:
Det kom ju ut en video på tiktok där en tjej påstod att hon hade en affär med chrippa, det var stor misstro och tveksamhet till det hon sa.
Men ligger videon på Anjos kanal, då är det automatiskt sanning enligt vissa, och folk blir riktigt förvånade att man inte tar allt som sägs i Anjos video som automatiskt sanning.
"har du bevis på det du påstår?" och så får man som svar en länk till Anjos video
Ja så är det.
Citera
2025-06-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ne, eller sitter och gapa om att han pissat rent i rätten, fast han stod åtalad för innehav.
Det är väldigt stor skillnad på att inneha något och att bruka något, fattar inte du det?
Citera
2025-06-08, 01:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Ja jag håller med samtidigt som dom kräver extrema bevis om det handlar om deras idoler.
Vissa personer här tycker att det finns olika regler, ibland t.o.m olika lagar, för olika influencers/youtubers.
Chrippa gör något och dessa personer skriker "fruktansvärt, olagligt, chrippa är vidrig"
Någon av deras idoler gör exakt samma sak "det är väl inte så farligt?"
Och påpekar man deras dubbelmoral blir dessa personer helt galna.
Citera
2025-06-08, 01:52
Medlem
Alla lögner och allt skitsnack som finns i den här tråden bevisar bara en sak. Chrippa är kung.
Citera
2025-06-08, 01:54
Medlem
Citat:
Vissa personer här tycker att det finns olika regler, ibland t.o.m olika lagar, för olika influencers/youtubers.
Chrippa gör något och dessa personer skriker "fruktansvärt, olagligt, chrippa är vidrig"
Någon av deras idoler gör exakt samma sak "det är väl inte så farligt?"
Och påpekar man deras dubbelmoral blir dessa personer helt galna.
Ja precis. Chrippa har roligt med sitt barn och och visar det så skriks det om att han exploaterar sitt barn och är en dålig pappa. När Jocke använder barnen för att tjäna pengar som han gör hela tiden då är det bara gulligt fast han använder barnen för att försörja sig.
Citera
2025-06-08, 01:54
Medlem
Jag valde ditt uttryck, din surfitta.

Du motiverade ett inlägg om att år 2024 inte varit så kul för kräket - du konstaterade att han iallafall haft "roligt":
Citat:
Dom hade roligt och gjorde många saker och det var frågan.

Jag försökte ironiskt förklara att året kanske inte var så roligt när man betänker att han vanvårdade sin dotter så pass illa att hon numera är tandlös under året och vid flera tillfällen omhändertogs av soc.

Citat:
Banal valde sina ord, inte jag ""Roligt", var ordet..!"

Som sagt, ditt uttryck. Om du verkligen tycker att "världens bästa pappa", som han kallade sig, hade ett "roligt" 2024...?
Citera
2025-06-08, 02:08
Medlem
Citat:
Du hade inte så roligt 2024 det förstår man. Dom hade roligt 2024 och gjorde massor av roliga saker. Ditt problem är nog att att du är en surfitta som inte kan tåla att andra har bättre liv än dig.

Vad gjorde han för roliga saker..? Jag kan komma på tre saker: en kamelritt, en båttur och resan till Disney world i Paris.

Resten av tiden försummade han sin dotter svårt genom att prioritera att kriga på internet. Ingen inblandad i dramat har misslyckats så kapitalt som kräket med sitt 2024. Hans liv var - och är - nästan helt tomt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in