2025-06-07, 22:01
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Då länkar jag igen. Om du inte förstår vad du själv har skrivit kan jag bara beklaga. (FB) Hela Grand hotel bokat, vem är det som kommer?

Var har jag skrivit att du ska råka ut för ett attentat?
Wallenberg är en av de som får ekonomin att rulla i landet, och det gynnas du av vare sig du vill eller inte.
Sverige är ett av världens rikaste länder. Om du inte är näjd med vad andra gör för dig så är det bara att flytta. Ingen kommer att sakna dig eller bidragen du troligen får när du bor här.
Återigen finns ingenting i din länk som bekräftar något i det du påstår - alltså att jag menar att du inte misstänker att ett attentat kommer att ske. Försök återberätta ditt trauma som vilar på felaktiga grunder istället.

Om du kan förstå kontext eller inte, det vet säkert din femmänning till kusin och styvpappa mer än vad du gör, men mittsvar angående attentat mot mig var kopplat till din fråga om jag var avundsjuk på Wallenberg eller inte, några som jag sett det riktas hot mot. Alltså att jag inte är avundsjuk på ett på slöbegåvade transor.

Vad menar du med att Sverige är ett av de rikaste länderna i världen när de svenska medborgarna är det tredje fattigaste i EU sett till skuld. Du menar att vi är i regel och stereotypt sett är blonda och blåögda och därmed verkar rika eller vadå?

Vilka ser du själv knäpps på Grand om en vecka? Om inte annat, vilka av de du misstänker kommer att komma skulle du helst vilja ta en selfie med?
Citera
2025-06-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Vad menar du med att Sverige är ett av de rikaste länderna i världen när de svenska medborgarna är det tredje fattigaste i EU sett till skuld. Du menar att vi är i regel och stereotypt sett är blonda och blåögda och därmed verkar rika eller vadå?
Att du är fattig är en sak.
De länder som vanligtvis anses vara bland de rikaste i världen, mätt i BNP per capita eller köpkraftsjusterad BNP per capita, är Luxemburg, Singapore, Irland, Qatar och Norge. Andra länder som ofta inkluderas i listor över rika länder är USA, Schweiz, Danmark, Nederländerna och Sverige.
AI-översikt.

Du berättar själv att någon Wallenberg kommer att medverka på mötet. Varför tror du att han kommer att vara där? För att han representerar tiggare i Rumänien?
Citera
2025-06-07, 22:33
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Om du har kreditskulder för klänningar så är det jobbigt, absolut. Men skulder i sig är inte automatiskt fel, det kan till och med vara bra. Men att diskutera ekonomi med dig på ett fora fungerar inte. Du behöver helt enkelt en längre kurs.
Om jag har en skuld så har någon annan ett tillgodohavande.

Hur tror du att din hyresrätt finansieras?
Förstår inte alls vad du menar.

Varför ska du gräma dig över att vissa har det ekonomikst bra? Ta tag i ditt liv istället och släpp tankar som attentat mot Bilderberg.
Men vad bra, då kan väl du, jag och Macke W ta ett snack på ett fik utanför Grand så att jag i egen hög person får se två bombade nollor försöka övertala mig om fördelarna med att vara belånad till några jag inte ens känner istället för som nu - skuldfri.

Bor ej i hyresrätt.

Skrämmande att du inte förstår, men just det, din mamma är tydligen både ditt KK och din farmor.

Vilka "hjältar" hoppas du se på Grand om en dryg vecka då? Är det orgasm oavsett namn?

Tror du att jag grämer mig för det ekonomiska, och var får du det ifrån. Det är snarare något som grämer dig mer än mig eftersom du tar upp det, jag fokuserar på makten de innehar, knappast deras debit. Hur kan jag släppa attentat mot Bilderberg när jag sett bevis på planerade attentat, om inte inte annat så är det min fria vilja att faktiskt få koncentrera mig på det jag finner oerhört intressant.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-06-07 kl. 22:37.
Citera
2025-06-10, 14:18
Medlem
Viktor79xs avatar
Nu börjar det röra på sig -

https://youtu.be/4-UCZI8bNEw?si=HGVy8hhe8W8bxvsp

Mycket hemligt än så länge
Citera
2025-06-12, 09:17
Medlem
Drooids avatar
Ulf Kristersson deltar på hemliga maktmötet
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/u...liga-maktmotet
Citat:
Nu bekräftar statsministerns biträdande presschef att det är Bilderberggruppen som bokat Grand Hotel.
Citat:
”Statsministern har bjudits in att delta i en utfrågning under öppningen av konferensen torsdag kväll. Samtalet kommer att fokusera på Sveriges och EU:s konkurrenskraft samt Sveriges stöd för Ukraina”, skriver Ulf Kristerssons biträdande presschef Hanna Strömberg i ett sms till SVT Nyheter.
Citera
2025-06-13, 14:18
Medlem
dead-arsons avatar
Blir det inte kortslutning i foliehattskallarna nu när det visar sig att Peter Thiel deltar?
Är han också en del av ”globalisterna”?
Citera
2025-06-14, 00:19
Medlem
** SVARET PÅ TRÅDENS FRÅGA ÄR NOG BESVARAD NU **

Ja vi kan nog konstatera nu att det var Bilderberggruppen som hade bokat hela jävla Grand Hotel, och det visste förstås redan Ulf Kristersson och de båda regeringsblocken i rosenbad hela jävla tiden,,,
men när det gäller Bilderbergmötena ska medierna alltid fjanta sig och spela dumma (”hoppas jag”) och löjla sig in i det sista och stå där helt förundrade över bokningen av hela Grand Hotel.
- Men vem kan det vara, frågar dom sig i mediehusen, - det är ett mysterium som knappt går att förstå?
- Jamen vi vet vem det är, säger Dagens Industri då, det är ju lyxbolaget Cartier och det har vi fått från säkra källor.
- Jaha, är det dom, ekar SVT då som svar till sina tittare.

Samtidigt i Sverige hade redan en demonstration mot Bilderbergmötet planerats för länge länge sedan och på Flashback fanns redan en tråd den 14 april om att Bilderberggruppen skulle befinna sig på Grand Hotel!
Den första meningen i den tråden var ” Bilderbergmöte på Grand Hotel i Stockholm den 10-15 Juni 2025”, så den som hade sökt på flashback efter ”Grand Hotel” hade hittat just ”Bilderbergmötet 2025, Grand Hotel, Stockholm, 10-15 juni”! Och att tråden befann sig i konspirationsavdelningen hade inget med att detta var falskt utan det berodde bara på att trådar om Bilderbergmötet ofta hamnar just där…

Att Bilderbergmötet ”fortfarande” är så ”hemligt” och ”mytomspunnet” och fan och hans moster är ju helt och hållet de så kallade fria mediernas fel, det är ju fullständigt vämjeligt hur dåligt de har skött rapporterandet om ”DENNA SPECIELLA RIT” genom decenniernas gång, tala om att göda konspirationsteorierna! Men man tycker kanske att det är bättre att man gör så än att berätta hur det egentligen ligger till, ELLER kom jag med ytterligare en konspirationsteori nu?

En klassiker! Lawrence O'Donnell tror inte på Bilderberggruppens existens
https://youtu.be/Ol49XIgMWDA?feature=shared&t=39
https://en.wikipedia.org/wiki/Lawrence_O%27Donnell
Citera
2025-06-16, 14:34
Medlem
Det är en löst sammansatt grupp med politisk närvaro av uppsatta individer från bla den svenska regeringen.
Några familjer och industrichefer osv deltar.

Hur många rum har Grand Hotel i Stockholm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in