2025-06-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vi vet ju inte om Blicka själv använder droger och kanske inte är kapabel att göra just den bedömningen.

Jag ser också en tjej som använder droger och är på väg utför. Tragiskt.

Att hon inte mår bra tror jag alla kan se. Det är ju inte så konstigt. Att knulla på nätet för att försörja sig kan knappast vara vad en ung kvinna drömmer om. Att, dessutom, regelbundet behöva rea ut knullandet kan knappast stärka självkänslan. Marbs och sol, som kräket lockade med, är längesen och långt bort nu.
Citera
2025-06-07, 15:24
Medlem
Varför skulle kräket behöva lämna drogtest nu, förresten...? LVU-ärendet, när han torskade senast, är ju nedlagt. Är det frivården som kräver prover?
Citera
2025-06-07, 15:26
Medlem
Citat:
Varför är för att han sa att Chrippa har hotat honom och det är inte ok för mig. Naturligtvis är det ok för dig .
Lokal och Chrippa är riktigt grisiga som gör så.
Du tror på det för att det han sa det på Anjos kanal annars hade du inte trott på det. Du får tro vad du vill för att någon säger något är inte bevis på någonting
Citera
2025-06-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Newsflash. Han hade inte heller råd!
Dom hade roligt och gjorde många saker och det var frågan.
Citera
2025-06-07, 15:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du tror på det för att det han sa det på Anjos kanal annars hade du inte trott på det. Du får tro vad du vill för att någon säger något är inte bevis på någonting

Du har uppenbarligen inte lyssnat på samtalet. Har du det är din analys helt åt skogen.
Det spelar väl för sjutton inte någon roll VAR samtalet spelades upp utan VAD killen sa.
Milda makter, är du seriös?
Citera
2025-06-07, 15:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Varför skulle kräket behöva lämna drogtest nu, förresten...? LVU-ärendet, när han torskade senast, är ju nedlagt. Är det frivården som kräver prover?

Det har jag missat. Det var intressant.
Citera
2025-06-07, 15:36
Avstängd
Citat:
Att hon inte mår bra tror jag alla kan se. Det är ju inte så konstigt. Att knulla på nätet för att försörja sig kan knappast vara vad en ung kvinna drömmer om. Att, dessutom, regelbundet behöva rea ut knullandet kan knappast stärka självkänslan. Marbs och sol, som kräket lockade med, är längesen och långt bort nu.

Det är helt vansinnigt att det finns personer som så totalt blundar för det Linnéa gör nu.
Hade hon inte träffat Chrippa hade hon förmodligen inte gjort något av det du skriver om.
Som sagt, jag tycker inte att Linnéa är en sympatisk person men det betyder inte att jag vill se henne dras ner i Chrippas träsk.
Citera
2025-06-07, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Dom hade roligt och gjorde många saker och det var frågan.

Efter vanvård tvangs dottern dra ut tänderna på dottern. Hon omhändertogs av soc när polisen gripit fadern vid ett par tillfällen.

"Roligt", var ordet..!
Citera
2025-06-07, 15:44
Medlem
Ja 70% rea är en himla massa rea 🤣
Citat:
Citera
2025-06-07, 15:48
Medlem
Citat:
Det har jag missat. Det var intressant.

Han lämnade ju positiva prover på östrrogen-hämmande läkemedel för att kvinnobrösten inte skulle växa sig för stora när han var utan testo. Han la tillochmed provsvaren på IG, den dumma apan, och i LVU-ärendet tog de sen upp hans missbruksproblematik.
Citera
2025-06-07, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Vem pratas det om?

En kille som har down syndrom som både Lokal & Chrippa verkar ha utnyttjat.
Den killen är nära Jocke & Jonna och har varit under många år.
Citera
2025-06-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ja. Och han borde lämnas utanför idiotens leverne nu.

Ja absolut jag hoppas verkligen det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in