2025-06-07, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är barn med ärliga och lätta att manipulera.

Nej det stämmer inte och det vet du.
Citera
2025-06-07, 14:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Exakt, det avgör man på individnivå inte generaliserande som användaren ifråga gärna gör. Väldigt ohederligt sätt att diskutera på.

Vissa gör allt de bara kan för att försvara Chrippa ända in i benmärgen.
Citera
2025-06-07, 14:12
Avstängd
Citat:
Varför diskuterar du ens om du inte vet vilka som använt killen sina YT

Varför är för att han sa att Chrippa har hotat honom och det är inte ok för mig. Naturligtvis är det ok för dig .
Lokal och Chrippa är riktigt grisiga som gör så.
Citera
2025-06-07, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vissa gör allt de bara kan för att försvara Chrippa ända in i benmärgen.

Hade en DS anklagat Jocke för hot hade DS varit OMÖJLIGA att manipulera. De är så ärliga och raka.

Finns ingen förankring till verklighet och sunt förnuft. Bara till vad som är Christophers fördel.
Citera
2025-06-07, 14:27
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Chrippa hade ett fantastiskt 2024 om du frågar mig. Han var både i Dubai och i lyxboende i Spanien och upplevde massor av saker som inte andra har råd med.

Newsflash. Han hade inte heller råd!
Citera
2025-06-07, 14:31
Medlem
Tänkt samma...tycker hon påminner om Sid Vicious tjej Nancy Spungen...slutade inte heller lyckligt.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea börjar få ett riktigt amfetaminmissbruk-utseende. Tragiskt. 25 år gammal. Börjar likna tjejerna som hängde på Plattan på 80-talet och som sålde sina kroppar för knark.
Citera
2025-06-07, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Newsflash. Han hade inte heller råd!

Jodå man har råd men det livet om man skiter i att skatta, har 2M hos KF och jagas av eko!
Citera
2025-06-07, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag är ingen knarkare, håller mig borta från sånt smuts, och har enbart rökt nåt en gång 2009, men jag har fattat att olika substanser sitter i olika länge i kroppen vid piss sedan kan man dölja dessa genom att dricka mycket Juice osv eller vad fan det är. Rätta mig om jag har fel. Blod och hår sitter i längre.
Ja det är olika bland droger hur länge det sitter i kroppen. Sen spelar ju flera saker in om du har ett aktivt missbruk syns det ju längre, men om du håller dig inom rimliga gränser kommer man undan både urinprov och blodprov relativt enkelt. Urinprovet ser man längre bak i tiden medans blodprov ser man om det är nyligen.
Citera
2025-06-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ja, precis som barn. Men det är för svårt att förstå för människor som verkar drivas av hat.

Små människor.

Det är någon sån typ av drog, 100%.

Ja så är det, killen sitter inte och hittar på.
Allt detta är helt sjukt och man har utnyttjat honom för att komma åt Anjo & Jocke.
Citera
2025-06-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Eftersom du nu börjar tjata om detta nu undrar jag vem du anser har manipulerat killen?
Det är ju inte så att det märks att du kommit på ett sätt åt Chrippa att komma ur detta.
Det fungerar inte. Byt taktik.

Jag tycker det är ganska tydligt när han säger spontant att Chrippa har gjort det.

Sen är det jäkla intressant att Lokal tagit bort sina inlägg om just detta på Instagram.
Citera
2025-06-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Allt detta är helt sjukt och man har utnyttjat honom för att komma åt Anjo & Jocke.
Vem pratas det om?
Citera
2025-06-07, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ja. Och han borde lämnas utanför idiotens leverne nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in