2025-06-07, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vaddå hintar. Jag hintar väl inte mer än alla som tror sig veta om mångåriga fängelsestraff och att Linnea skulle vara en vidrig människa.
Jag säger bara att 2025 kommer att bli Chrippa och Linneas år, och det är dom värda, det kommer bli guld på flera sätt. Dom som vet, dom vet, och dom som inte vet, får vänta
Det här är ett skvallerforum, ingen djävla rättssal där man skall komma med vittnen och bevis
Tönt

Har du tagit del av att många tycker att Linnea inte ser ut att må så bra just nu?
Hur kommer det bli guld på flera sätt? detta är att lägga en hint.
Du vet lika väl som alla andra att det är ett jäkla tjat om bevis eller hur?
Moget att kalla mig tönt är inte du en vuxen människa?
Citera
2025-06-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Läs om läs rätt.

Linnea är nerpundad.
Om du tror det så har du aldrig sett en pundare.
Citera
2025-06-07, 13:00
Avstängd
Citat:
Vaddå hintar. Jag hintar väl inte mer än alla som tror sig veta om mångåriga fängelsestraff och att Linnea skulle vara en vidrig människa.
Jag säger bara att 2025 kommer att bli Chrippa och Linneas år, och det är dom värda, det kommer bli guld på flera sätt. Dom som vet, dom vet, och dom som inte vet, får vänta
Det här är ett skvallerforum, ingen djävla rättssal där man skall komma med vittnen och bevis
Tönt

Du har helt rätt i ett det inte är en rättsal. Då kan du själv sluta att avkräva andra på bevis.
Du om någon har flera gånger påstått att det ska hända något men sedan händer det inte.

Jag önskar vare sig Linnéa eller Chrippa något illa och jag vet inte om de tycker att året är det bästa. Vi är strax i halvtid. Ingår det första halvåret i året 2025?
Citera
2025-06-07, 13:03
Avstängd
Citat:
Jag har lyssnat på det samtalet, men ingenting han säger är ett bevis. Det är hans upplevelse. Det han uppfattar som ett hot kan lika gärna vara en tillsägelse att lämna honom (Chrippa) och framförallt Linnea ifred
.
Det var exakt det jag trodde skulle komma från just dig.

Jag ser det som bevis på att han har hotat killen. Killen säger det och han har ingen anledning att hitta på.

Vad har killen gjort Chrippa och Linnéa som kräver att Chrippa hotar honom?
Citera
2025-06-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
.
Det var exakt det jag trodde skulle komma från just dig.

Jag ser det som bevis på att han har hotat killen. Killen säger det och han har ingen anledning att hitta på.

Vad har killen gjort Chrippa och Linnéa som kräver att Chrippa hotar honom?

Det är ju faktiskt så att människor med down har väldigt svårt att hitta på saker, dom är ärligheten själva.
Citera
2025-06-07, 13:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Vi vet inte om du och Ben400 använder droger. När jag läser det ni skriver så tror jag ni måste vara långt ner i drogträsket och har knarkat bort hjärnan.

Jag kan bara tala för mig själv. Nä inte en chans att sån skit är i närheten av min kropp.

Men du tycker inte alls att du kan se spår av att Linnéa använder sig av någon form av drog?
Chrippa vet vi ju gör det.
Linnéa är en ung tjej och det är lätt att tänka att Chrippa gärna delar med sig av skiten dvs har skapat en knarkkarkompis.
Jag tycker inte att Linnéa är sympatisk på något sätt, men jag önskar inte henne ett liv i knarkträsket.
Citera
2025-06-07, 13:19
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Tror faktiskt han är så korkad.

Ja, han drog till Spanien och körde sitt mantra "Catch me if you can". Samtidigt la han ut en story när han var på ett gym i Alicante, 15 minuter senare stod Spansk polisen och plocka honom när han skulle gå ut.

Så ja, han är så dum.
Citera
2025-06-07, 13:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det är ju faktiskt så att människor med down har väldigt svårt att hitta på saker, dom är ärligheten själva.

Ja men det passar inte deras önskan att Chrippa inte har gjort det.
Chrippa har ett gränsöverskridande beteende och jag ser killens uttalande som sanning. Bevis för mig.
Dessutom var det Lokal det egentligen handlade om och han visade verkligen vilket avskum han är.

Killen valde att helt apropå berätta om det Chrippa har gjort mot honom. Anjo hade inte aning och kan därmed inte påverkat honom.

Nä Chrippisar, ni ser väldigt fåniga ut om ni ska försvara även detta.
Citera
2025-06-07, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja, han drog till Spanien och körde sitt mantra "Catch me if you can". Samtidigt la han ut en story när han var på ett gym i Alicante, 15 minuter senare stod Spansk polisen och plocka honom när han skulle gå ut.

Så ja, han är så dum.

Förhudsundersökning skriker ju inte IQ över 170 heller direkt.
Citera
2025-06-07, 13:31
Medlem
Citat:
Jag kan bara tala för mig själv. Nä inte en chans att sån skit är i närheten av min kropp.

Men du tycker inte alls att du kan se spår av att Linnéa använder sig av någon form av drog?
Chrippa vet vi ju gör det.
Linnéa är en ung tjej och det är lätt att tänka att Chrippa gärna delar med sig av skiten dvs har skapat en knarkkarkompis.
Jag tycker inte att Linnéa är sympatisk på något sätt, men jag önskar inte henne ett liv i knarkträsket.
Nej och det kan inte du heller se.
Citera
2025-06-07, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ja, precis som barn. Men det är för svårt att förstå för människor som verkar drivas av hat.

Små människor.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Linnea börjar få ett riktigt amfetaminmissbruk-utseende. Tragiskt. 25 år gammal. Börjar likna tjejerna som hängde på Platten på 80-talet och som sålde sina kroppar för knark.
Det är någon sån typ av drog, 100%.
Citera
2025-06-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ja men det passar inte deras önskan att Chrippa inte har gjort det.
Chrippa har ett gränsöverskridande beteende och jag ser killens uttalande som sanning. Bevis för mig.
Dessutom var det Lokal det egentligen handlade om och han visade verkligen vilket avskum han är.

Killen valde att helt apropå berätta om det Chrippa har gjort mot honom. Anjo hade inte aning och kan därmed inte påverkat honom.

Nä Chrippisar, ni ser väldigt fåniga ut om ni ska försvara även detta.

Ja det räcker för mig också och just för att jag vet väl hur personer med down syndrom fungerar.
Som du säger det var inte ens på tal om Chrippa det berättade han helt själv.
Och att Lokal har har gjort såhär förvånar mig inte ett dugg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in