2025-06-07, 09:36
Medlem
GustavAnders avatar
I evighet har alla incels trumprunks och foliehattar ylat om Epstein..
självklart med teorin att det fanns en massa vänsterliberala med i soppan..

varför släpper inte trump grejerna fria nu då??
Senast redigerad av GustavAnder 2025-06-07 kl. 09:38.
Citera
2025-06-07, 09:40
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Definitivt. Det extremt sjuka är hur bokstavligen ingen demokrat har använt detta faktum som ammunition. Visar endast hur djupt det går, att man inte vill dra för mycket uppmärksamhet till det

Varför göra nåt när dom två man hatar påkar ihjäl varandra på bästa sändningstid?

Låt dom.
Citera
2025-06-07, 09:56
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Klart han är med.. Men det är många kändisar. T.om han som satt i rullstol och hade dator-röst fanns med och MJ i flyglistorna. Kan tänka mig att kanske 20% utsatte barn.
Stephen Hawking?

Märkligt käbbel detta.
Musk antyder att Trump knullar barn eller medverkat till sextrafficking, men borde han inte förklara varför han la en jävla massa stålar på att göra en sexbrottsling till president?
Citera
2025-06-07, 10:12
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Stephen Hawking?

Märkligt käbbel detta.
Musk antyder att Trump knullar barn eller medverkat till sextrafficking, men borde han inte förklara varför han la en jävla massa stålar på att göra en sexbrottsling till president?
Ja precis. Det tänkte jag också. Musk drar ner sig själv om han gjorde en sexbrottsling till president.

Jag lutar åt att Musk är mer koko än Trump just nu. Han säger och gör så konstiga grejer.
Citera
2025-06-07, 10:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Stephen Hawking?

Märkligt käbbel detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Ja precis. Det tänkte jag också. Musk drar ner sig själv om han gjorde en sexbrottsling till president.

Jag lutar åt att Musk är mer koko än Trump just nu. Han säger och gör så konstiga grejer.
Musk har alltid varit galen. Ett förvuxet barn med vanföreställningar.
Citera
2025-06-07, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Jag tror verkligen inte att Trump haft med Epsteins resor att göra. Om så vore fallet hade vi alla känt till det vid det här laget.

Jag litar inte på Musk ifråga om politik. Jag var orolig för honom redan innan han gav sig in i politiken, pga hans uttalanden. Tror inte han är psykiskt sjuk, men missbrukar något.

I dom officiella flyglistorna så är han med men många var där för affärer och inget annat. Det mest intressanta är alla kamera-inspelningar. Där vet vi vilka som utsatte barnen för övergrepp.
Citera
2025-06-07, 10:28
Medlem
Sunimods avatar
Nu när Musk "släppt bomben" får han väl för katten bevisa att det är sant för annars är han totalkörd och troligen kommer vi se det genom att Tesla fortsätter nedåt mot undergången.
Citera
2025-06-07, 10:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
I evighet har alla incels trumprunks och foliehattar ylat om Epstein..
självklart med teorin att det fanns en massa vänsterliberala med i soppan..

varför släpper inte trump grejerna fria nu då??
Det är så här det brukar med donalds när han vill så gärna göra saker han säger sig ska göra, och det är att dra ut på tiden.
Och varför de andra ylar om Epstein, det är för att flytta fokus från donalds.
Dock menlöst för vi alla vet att donalds är svårt insyltad där.
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Nu när Musk "släppt bomben" får han väl för katten bevisa att det är sant för annars är han totalkörd och troligen kommer vi se det genom att Tesla fortsätter nedåt mot undergången.
Det är ingen bomb ens, alla vet detta sedan evigheter sedan att donalds var insyltad med Epstein.

Och nej, donalds kommer inte släppa detta, och vi sett detta många ggr hen påstår sig vilja en sak och sen inte ens försöker.
Den mest roliga hur gärna hen ville ge deklarationen, och sen sitter i HD och gråter över att den blir släppt.
Exakt samma mönster här, sen kommer nog detta aldrig nå HD dock, men det berättar en tydlig sak att det funkar inte för donalds att släppa detta och därför inte sker.

Men sure, kanske det kommer högst begränsade dokument och i hopp om lura fansens att säga kolla donalds var inte med
Undrar om de går på det om så sker.
Citera
2025-06-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Jag tror verkligen inte att Trump haft med Epsteins resor att göra. Om så vore fallet hade vi alla känt till det vid det här laget.

Jag litar inte på Musk ifråga om politik. Jag var orolig för honom redan innan han gav sig in i politiken, pga hans uttalanden. Tror inte han är psykiskt sjuk, men missbrukar något.

Har du sovit de senaste 5 åren?

Vi vet ju redan gör ju redan att Trump haft med Epsteins och hans resor att göra? Det enda som måhända kanske är lite oklart är ju om "grab-them-by-the-pussy" Donni som på tv sagt att han skulle vilja sätta på sin egen dotter pillade på några småflickor när han var där eller inte?
Citera
2025-06-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är så här det brukar med donalds när han vill så gärna göra saker han säger sig ska göra, och det är att dra ut på tiden.
Beror på vad det är. Ofta är det för att försöka flytta fokus bort från något som han klantat till...
Citat:
Och varför de andra ylar om Epstein, det är för att flytta fokus från donalds.
Dock menlöst för vi alla vet att donalds är svårt insyltad där.
Så det är att flytta fokus TILL Trump
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Det är ingen bomb ens, alla vet detta sedan evigheter sedan att donalds var insyltad med Epstein.

Och nej, donalds kommer inte släppa detta, och vi sett detta många ggr hen påstår sig vilja en sak och sen inte ens försöker.
Den mest roliga hur gärna hen ville ge deklarationen, och sen sitter i HD och gråter över att den blir släppt.
Exakt samma mönster här, sen kommer nog detta aldrig nå HD dock, men det berättar en tydlig sak att det funkar inte för donalds att släppa detta och därför inte sker.

Men sure, kanske det kommer högst begränsade dokument och i hopp om lura fansens att säga kolla donalds var inte med
Undrar om de går på det om så sker.
Till Sunimod:
Det kan ju Musk inte, eftersom det är TRUMP som kan besluta om sådant...
Citera
2025-06-07, 10:59
Medlem
Psyop för att få vänstermedia att kräva ut listan.
Då gör dom jobbet åt oss alla andra.
Alla har tagit betet som idioter
Citera
2025-06-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itwasfree
Nja

Om det var sant så skulle Demokraterna offentliggjort det före presidentvalet.

Du tror inte att demokraterna har lite folk på listan? Hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in