2025-06-07, 06:43
Medlem
BEATNGU-NR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Jag mår bra och jag känner mig häftig. Det är småpengar det handlar om. Jämför med vad folk betalar för TV.
Jag betalar inte en krona för tv. Streamar allt gratis jag vill se. Inte ett skit för Youtube heller. Ändå slipper jag all reklam.
Citera
2025-06-07, 06:53
Medlem
NativeVLANs avatar
Jag använder ublock origin för annonserna, sen Distractionfree YouTube för att dölja rekommenderade videos samt shorts.
Citera
2025-06-07, 07:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PetterHansson
Premium så är problemet löst din fattiga kyrkråtta.

Varför ska man ha premium? När Brave är gratis?

Betalar du mer än du behöver på ICA också?
Citera
2025-06-07, 07:45
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren

Betalar du mer än du behöver på ICA också?
Precis så, Brave fungerar perfekt som många skriver att betala prenium för att slippa reklam är utpressning och av några i min bekantskap är det inte värt dom pengarna och i bland blir det reklam likt för bannat.
Citera
2025-06-07, 07:46
Medlem
Gomsegels avatar
Skriv in ett streck i adressfönstret på vald film så försvinner reklamen. Gäller dock inte alla, tror de med betalt innehåll inte visas då helt enkelt.
ex: www.yout-ube.com/vadfandunutittarpa
Citera
2025-06-07, 08:10
Avslutad
Ni som har Premium, tycker ni det är värt pengarna?

Tittar mer och mer på Youtube och det är jobbigt ibland med all reklam. Vill naturligtvis betala och göra rätt för mig eftersom jag gillar YouTube så mycket.

Vad kostar det per månad förresten?
Citera
2025-06-07, 08:13
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Ni som har Premium, tycker ni det är värt pengarna?

Tittar mer och mer på Youtube och det är jobbigt ibland med all reklam. Vill naturligtvis betala och göra rätt för mig eftersom jag gillar YouTube så mycket.

Vad kostar det per månad förresten?
Läste nu att dom tar 149 kr i månaden 😆
Citera
2025-06-07, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Läste nu att dom tar 149 kr i månaden 😆

Ok, tack! Kanske i saftigaste laget, men förmodligen värt det ändå om man använder Youtube lika mycket som jag gör 👍
Citera
2025-06-07, 08:28
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Ok, tack! Kanske i saftigaste laget, men förmodligen värt det ändå om man använder Youtube lika mycket som jag gör 👍
Jag tycker det inte är värt pengarna
Citera
2025-06-07, 08:28
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Webbläsaren Brave.
Citat:
Ursprungligen postat av judospark
Brave.
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Precis så, Brave fungerar perfekt som många skriver

Jag har använt Brave i flera år. Men sedan i förrgår får jag inte upp en videon på YouTube längre, utan bara meddelandet att: ”Annonsblockerare strider mot våra användarvillkor”.

Bytte till Firefox med uBlock Origin, och fortsätter titta.
Citera
2025-06-07, 08:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Det kan man tycka. Jag har tänkt lite att jag kan leva med reklamen . Någonstans ska pengarna komma ifrån. Men de senaste veckorna eller veckan verkar det som det eskalerat. Jag tog tid i går hur frekvent reklamen kom. Den kom varannan minut. Det var 8 reklamavbrott på en 16 min video. Då blir det olidligt. Det blir nog en ny webbläsare för mig.
Det är kanalens ägare som lagt in reklamavbrotten så tätt för att tjäna mer pengar. Inte Youtube.

På TV och mobil är det krångligare att få bort reklamen men på dator hur enkelt som helst. Ublock funkar på Chrome
Citera
2025-06-07, 08:38
Medlem
Tryck på dom där tre punkterna vid videon och välj dela, sen bädda in och sen kan du kolla videon. Share sen embed om du har engelsk version.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in