2025-06-05, 16:24
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Hon verkar helt plötsligt väldigt frisk så frisk att hon ska försöka få permission för gå på Lunas skolavslutning

Var väl inte riktigt så hon skrev. Hon skrev att proverna börjar se bättre ut men att smärtan är kvar och att hon blir kvar några veckor till. Hon börjar kunna gå igen, med stöd. Hon kämpar med sitt tillfrisknande så att hon kan få permis för att gå på skolavslutningen. Men ja, läser man hennes egna inlägg och inte bara Jockes är det ju mer tydligt och mer positivt från hennes sida än från Jockes i alla fall.
Citera
2025-06-05, 16:39
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Svårt att tro att dessa energier (spöken, andar, demoner eller vad man nu vill kalla dem) dyker upp just när spökjakt spelas in. Att bröderna "Butteriks" leksaksmätare sen skulle kunna känna av dessa energier är ju bara löjligt.
Av ren nyfikenhet såg jag några få avsnitt av spökjakt, när första säsongen gick på tv, men ganska direkt insåg man att allt är fejk och det blev bara barnsligt...

D*nj*l försa sig en gång när Joakim spelade in live (D*nj*al visste inte om att det var live). När Joakim frågade vad de gjorde sa D*nj*l: "Vi skapar spöken".

Tänk att vakna upp varje morgon i vetskap om att man tjänar pengar på att lura andra, usch...

Klart det är fejk. Det är väl ett sätt att dra in pengar. Kanske dom inte får in så många bokningar på sitt Airbnb.
Citera
2025-06-05, 19:38
Medlem
Jonna postade tidigare idag att deras lägenhet blir ledig.
Kan det ha med hennes sjukdom att göra att dom ska flytta?

https://ibb.co/0VKzmKXV
Citera
2025-06-05, 21:01
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Hon verkar helt plötsligt väldigt mycket friskare så frisk att hon ska försöka få permission för gå på Lunas skolavslutning
Man känner sig ofta mycket piggare när man fått i sig en massa antibiotika (och säkert andra mediciner, maxdos av morfin nämnde ju jocke för några dagar sedan). Betyder dock inte att man är frisk, även om jag tror att hon säkert är bättre nu än när hon kom in.
Citera
2025-06-05, 21:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10686

Nej, det är nog pga bebisen, finns bara 3 sovrum, behövs ett 4 sovrum till bebisen. Även om bebisen sover i Jocke och Jonnas rum just nu så behövs plats för skötbord, kläder, leksaker, osv. Jag vet att Jocke och Jonna tidigare pratade om att flytta till större när Jonna var gravid.
Citera
2025-06-05, 21:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men hon kan väl för tusan använda sina händer, har du någonsin legat inne? tiden står stilla och kan hon delta via chatt är det ju kanon.
När Jonna kom in var hon riktigt riktig dålig, men nu börjar hon få bättre värden och blir såklart piggare.
Ta det från någon som vet, när man ligger med extrema smärtor så vill man inte hålla på och chatta på telefonen.
Men kan ju vara så att Jonna inte har så ont längre.
Citera
2025-06-05, 21:44
Medlem
Vad är working closet? Låter lyxigt 🤣
Citera
2025-06-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, det är nog pga bebisen, finns bara 3 sovrum, behövs ett 4 sovrum till bebisen. Även om bebisen sover i Jocke och Jonnas rum just nu så behövs plats för skötbord, kläder, leksaker, osv. Jag vet att Jocke och Jonna tidigare pratade om att flytta till större när Jonna var gravid.

Du har missat helt att de gjort om det lilla rummet till sovrum för bebisen och har 4 sovrum nu men att du missar saker är nog inget nytt och mer regel än undantag. Det handlar nog inte om rum utan kvm.

https://youtu.be/auUi2_iHqY4?si=9jUVlDp1-SNrRYtD

Funkar länken för dej??
Citera
2025-06-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ta det från någon som vet, när man ligger med extrema smärtor så vill man inte hålla på och chatta på telefonen.

Bra nu säger du vad andra vill och inte vill

Jonna vill ju att liven genomförs där hon är med i chatten. Kan det vara så att Jonna inte har ont längre eller att du ännu en gång har fel? Börjar ju bli standard helt ärligt. Jag har haft ont massa gånger men ändå velat hålla på och chatta. Bara för det är så för dej är det inte en gyllene naturlag. Folk är faktiskt olika.
Citera
2025-06-05, 22:30
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10686

Nä, de var väl på husvisning för ett bra tag sedan, om jag inte minns fel. Jag tror säkert de tittat på ett antal hus ett tag och så har de hittat ett hus. Min gissning alltså.
Citera
2025-06-05, 22:40
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du har missat helt att de gjort om det lilla rummet till sovrum för bebisen och har 4 sovrum nu men att du missar saker är nog inget nytt och mer regel än undantag. Det handlar nog inte om rum utan kvm.

https://youtu.be/auUi2_iHqY4?si=9jUVlDp1-SNrRYtD

Funkar länken för dej??

Ja, j*vlar vilket litet rum. Bättre än inget, men uppenbart att familjen inte får plats längre med alla personer och kläder och saker. Boendet är mysigt, men för litet.
Citera
2025-06-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Ja, j*vlar vilket litet rum. Bättre än inget, men uppenbart att familjen inte får plats längre med alla personer och kläder och saker. Boendet är mysigt, men för litet.

Ja det handlar om för lite kvm inte antal sovrum. Kolla köket och vardagsrummet med en person till. Att begränsa problemet till att ett rum saknas (vilket det inte gör) som Dopy försöker få det till är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in