2025-06-05, 18:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlene
Fyfan vilken dröm, ge det till mig istället!
Men nej inte dig, finns några stycken som tycker att det är elakt av ex man och SOC att «ta ifrån» henne barnen, och att dom borde få träffa henne för hon är ju MaMmA! Klart hade barnen mått bra av det, och hon hade självklart nyktrat till sig direkt om hon fick ha dom etc etc.

Ja det är en dröm om man gillar naturen. SPENATEN som Pia säger.. Där kan man ju inte bo.
Naja.. Hon fick träffa dom på Morsdag. Det var ju bra.
Nej hon hade inte varit nykter om hon fick barnen. Så lätt är det inte. Hon har mycket att jobba på.
Hon är grisen som sitter i sin egen dynga och skriker på andra. 🐷
Citera
2025-06-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nu senast..
Efter denna
https://www.youtube.com/watch?v=wwpuHWPj5cE
Jag gjorde en. Var säkert fler som gjorde.

Sedan vem som boxa på vem är inte min sak att utreda.

Så som polisens resurser i Stockholm ser ut just nu har jag tyvärr svårt att se att dom skulle gå vidare med något som en märkbart berusad person påstår på sociala medier.
Ifall dom inte var på plats mitt i bråket och dokumenterade skador som uppenbarligen skett under bråkets gång så kommer anmälan förmodligen att läggas ner innan det ens börjar undersökas.
Citera
2025-06-05, 19:19
Medlem
Nu är Pia arg, hennes tisse hänger utanför kläderna så hon flashar nipples på Tiktok och hon tror inte hon får följa med Roomis för att han är rädd att hans polare ska ha intresse av henne och ta henne.
Hur jävla delulu kan man vara? Han hade tydligen dragit iväg själv utan att ta med henne, vem fan vill ta med någon som knappt kan klä sig, bara sluddrar och inte kan bete sig? Vi såg hur full hon var redan imorse. Hon säger att hon ska byta rum och jag hoppas det inte bara är ord.
Citera
2025-06-05, 19:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Så som polisens resurser i Stockholm ser ut just nu har jag tyvärr svårt att se att dom skulle gå vidare med något som en märkbart berusad person påstår på sociala medier.
Ifall dom inte var på plats mitt i bråket och dokumenterade skador som uppenbarligen skett under bråkets gång så kommer anmälan förmodligen att läggas ner innan det ens börjar undersökas.

Polisen uppmanar till att anmäla om någon blir slagen, oavsett om det är en person du känner eller någon du observerar.
Polisen belyser att våld i nära relationer är ett allvarligt brott och uppmanar alla att hjälpas åt för att förebygga, förhindra och upptäcka sådana brott. Anmälan är viktig för att brottslingar ska kunna lagföras och för att skydda utsatta personer.
Psykiskt våld, som exempelvis "silent treatment", är också ett brott och bör anmälas.

Man anmäler brottet genom att ringa 114 14
Om situationen är akut eller om polisen behövs på plats snabbt, ringer man 112.
Citera
2025-06-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag tror du har rätt i din analys. Pia var ju ofta mer salongsberusad än aspackad på Hostelen och han såg nog Pia som glad och charmig. Han räknade givetvis inte med detta helvete. Jag förstår att han hellre umgås med kompisar, samtidigt får det beteendet Pia att supa ännu mer.

Tycker Pias förfall accelererat denna vecka. Snart risk att hon super sig medvetslös om ingen drar i nödbromsen. Kroppen klarar inte hur många promille som helst.

Det kan vara som jag säger ovan att hennes lever är så ärrig att det inte kan bryta ner alkohol så bra som förut så de blir kanonfulla på bara lite alkohol.
Citera
2025-06-05, 19:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Nu är Pia arg, hennes tisse hänger utanför kläderna så hon flashar nipples på Tiktok och hon tror inte hon får följa med Roomis för att han är rädd att hans polare ska ha intresse av henne och ta henne.
Hur jävla delulu kan man vara? Han hade tydligen dragit iväg själv utan att ta med henne, vem fan vill ta med någon som knappt kan klä sig, bara sluddrar och inte kan bete sig? Vi såg hur full hon var redan imorse. Hon säger att hon ska byta rum och jag hoppas det inte bara är ord.

Ja såg nu
Varför har hon inte bytt rum?
Ja, det är bättre att hon är singel. Hon får skaffa egna kompisar eller någon hobby.
Hon bor i stan. Hon är fri att gå ut och göra vad hon vill.
Citera
2025-06-05, 19:32
Medlem
Inte första gången Pia snackar om att någon kille ska "ta henne ifrån Rooomis", tidigare har hon snackat om att Rooomis sagt att han inte vill visa sig i lives för då kanske någon tittare "tar honom ifrån Gräddis".

Mycket märkligt snack tycker jag ovanstående är, då det verkar vara sånt de frekvent slänger ur sig. Är det förtäckta komplimanger de ger varandra eller vad är det som pågår?
Citera
2025-06-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det kan vara som jag säger ovan att hennes lever är så ärrig att det inte kan bryta ner alkohol så bra som förut så de blir kanonfulla på bara lite alkohol.

Det som motsäger det är väl att hon i veckan snackat om att hon bland annat drack två boxar vin på en dag.

Jag dricker knappt alkohol så vet inte hur mycket en standardvinbox innehåller, kanske två liter? 3-4 liter vin på en dag alltså
Citera
2025-06-05, 19:39
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Inte första gången Pia snackar om att någon kille ska "ta henne ifrån Rooomis", tidigare har hon snackat om att Rooomis sagt att han inte vill visa sig i lives för då kanske någon tittare "tar honom ifrån Gräddis".

Mycket märkligt snack tycker jag ovanstående är, då det verkar vara sånt de frekvent slänger ur sig. Är det förtäckta komplimanger de ger varandra eller vad är det som pågår?

Vet inte men tråkigt har hon. Jääävligt tråkigt och jag förstår henne. Jag bara vänta på detta.
Hon kan inte vara ensam med sig själv. Skulle inte jag heller vilja vara om jag var henne.
... förlåt att jag skrattar
Citera
2025-06-05, 19:40
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Jag tror du har rätt i din analys. Pia var ju ofta mer salongsberusad än aspackad på Hostelen och han såg nog Pia som glad och charmig. Han räknade givetvis inte med detta helvete. Jag förstår att han hellre umgås med kompisar, samtidigt får det beteendet Pia att supa ännu mer.

Tycker Pias förfall accelererat denna vecka. Snart risk att hon super sig medvetslös om ingen drar i nödbromsen. Kroppen klarar inte hur många promille som helst.

Ja, de här senaste dagarna sen i måndags, med lådvinsbunkrandet, tycks allt bara spåra ur allt mer.

Tycker faktiskt synd om ” Roomisen” nu, som måste dela ett litet utrymme med en psykiskt sjuk, aggressiv,konstant påverkad människa.
Citera
2025-06-05, 19:42
Medlem
Pia är ju roligt. Hon påstår i en kommentar att "hon är nykter när hon är med Ruuuuumis".

Jo, det var säkert så att hon var nykter när han kastade ut hennes vinkopp. Är ju knappast möjligt att hon hinner vara nykter under en dag när hon är aspackad redan kl 10 på morgonen.
Citera
2025-06-05, 19:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Varför har du inga kompisar frågar någon
HÖG STANDARD svarar Pia
Peps - Hög standard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto