2025-06-05, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Precis. Hon måste vilja själv.
Och vad är det för slags män/killar hon lockar till sig?
Det är inga rika män iaf.

Hennes exman är en svensk högtaxerande iaf utåt sett välfungerande man.
Dom träffades förvisso för många år sedan och hennes alkoholism var inte lika långt gången då.

Hennes sk ”killeeeeee” innan den nuvarande är en 74 årig man med eget boende som fortfarande förra året jobbade trots sin höga ålder. Deras relationsstatus är dock oklar då han aldrig ville kalla henne för hans tjej, utan konstant kallade henne för hans kompis.

Den nuvarande är en 39 årig kristen syrier som ännu inte har uppehållstillstånd i Sverige men som trots det jobbar och gör rätt för sig tillskillnad från henne.

En salig blandning av män dvs, men den gemensamma nämnaren av problem är alltid Pia.

Inkomsten i sig är väl en oviktig faktor i det hela. Hennes män gör iallafall rätt för sig och jobbar.
Pia själv har inte jobbat på 5 år och bidrar inte med några skattepengar till vårt samhälle.
Hennes pengar hon har nu kommer snart att vara slut och då blir hon en fattiglapp, en sådan som hon själv helt plötsligt föraktar.
Citera
2025-06-05, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det ryktades om att Hassan hade en intellektuell funktionsnedsättning, jag tror inte denna är mycket bättre. Ingen smart eller fullt fungerande man hade slagit sig ihop med Pia. Nu är det bara dagar tills hans uppehållstillstånd går ut, hur ska detta sluta?

Hemskt ifall så är fallet. Han verkade ju bara vilja hjälpa henne med boende när hon blev vräkt. Han kallade henne för sin vän och inte flickvän osv.

Den här nya känns också som en person som kanske inte ”sållar” lika hårt som en vanlig Svensson skulle göra.
Han lever i Sverige på obestämd tid och verkar precis som Hasan mest tycka synd om henne mer än att vara ”tjääär” i henne.

Det känns som att männen hon träffar allihopa är lite av den typen som går att köra över och besitter en massa empati för sina medmänniskor.
Empati är absolut en fin egenskap men kan också ställa till med skada när fel person gynnas av den.
Citera
2025-06-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Hon är så motsägelsefull även där. För några dagar sedan var han så himla driftig och ambitiös med sitt jobb, igår var han fattig och idag är hon arg för att han prioriterar jobbet framför henne.

Hur ska hon ha det? För att kunna vara ambitiös och framgångsrik så kräver det att jobbet är prio 1.
Prioriterar man sin alkade 50 åriga kärring och isolerar sig i ett hotellrum dygnets alla timmar så blir inga pengar gjorda. Inget annat vettigt heller för den delen.

Och att hon stör sig mer på det, vilka hennes kille hänger med, än att de slåss hela tiden..

Det är svårt att förstå hur hon tänker, därför hon blir rätt intressant trots allt.. Önskar man kunde hitta förklaringen i överdrivet vin-bruk, men det var likadant för många år sen innan det gick supersnett. Många arga klipp där i princip ingen begrep sig på henne, hon var t.ex. var jättearg för att skolorna vill att man frånvaroanmäler om inte barnen dyker upp.. Det förstod hon absolut inte, ingen tacksamhet..
Nu verkar bara vinet tala alla dygnets timmar tyvärr.
Citera
2025-06-05, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Och att hon stör sig mer på det, vilka hennes kille hänger med, än att de slåss hela tiden..

Det är svårt att förstå hur hon tänker, därför hon blir rätt intressant trots allt.. Önskar man kunde hitta förklaringen i överdrivet vin-bruk, men det var likadant för många år sen innan det gick supersnett. Många arga klipp där i princip ingen begrep sig på henne, hon var t.ex. var jättearg för att skolorna vill att man frånvaroanmäler om inte barnen dyker upp.. Det förstod hon absolut inte, ingen tacksamhet..
Nu verkar bara vinet tala alla dygnets timmar tyvärr.

Hon har alldeles säkert någon slags personlighetsstörning i grunden.
Hennes starka avsky mot auktoriteter samt all slags struktur överhuvudtaget pekar åt det hållet.
Alkoholismen har förmodligen tillkommit på vägen pga självmedicinering mot ångesten som uppstår när hon gång på gång inser att hennes handlande ger negativa konsekvenser främst för henne själv.

Hon är fast i sitt egetskapade ekorrhjul av galenskap.
Citera
2025-06-05, 12:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Hennes exman är en svensk högtaxerande iaf utåt sett välfungerande man.
Dom träffades förvisso för många år sedan och hennes alkoholism var inte lika långt gången då.

Hennes sk ”killeeeeee” innan den nuvarande är en 74 årig man med eget boende som fortfarande förra året jobbade trots sin höga ålder. Deras relationsstatus är dock oklar då han aldrig ville kalla henne för hans tjej, utan konstant kallade henne för hans kompis.

Den nuvarande är en 39 årig kristen syrier som ännu inte har uppehållstillstånd i Sverige men som trots det jobbar och gör rätt för sig tillskillnad från henne.

En salig blandning av män dvs, men den gemensamma nämnaren av problem är alltid Pia.

Inkomsten i sig är väl en oviktig faktor i det hela. Hennes män gör iallafall rätt för sig och jobbar.
Pia själv har inte jobbat på 5 år och bidrar inte med några skattepengar till vårt samhälle.
Hennes pengar hon har nu kommer snart att vara slut och då blir hon en fattiglapp, en sådan som hon själv helt plötsligt föraktar.

Vi vet ingenting om denna korvkille. Vi vet inte ens OM han jobbar.
Jag tycker det är bra om dom kommer ifrån varandra. För bådas bästa.
Vi får se vad som händer nu?
Han kanske ruttnade på henne? Eller så lyckades (vi) med vår anmälan.
Något verkar ha hänt mellan dom iaf.
Citera
2025-06-05, 12:30
Medlem
Nu så i en ny video har hon kommit till REALISATION SDAA LIKSOM SÅÅ och med prio 1-3!!! ja säkert någon som förstod allt som sades
Citera
2025-06-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vi vet ingenting om denna korvkille. Vi vet inte ens OM han jobbar.
Jag tycker det är bra om dom kommer ifrån varandra. För bådas bästa.
Vi får se vad som händer nu?
Han kanske ruttnade på henne? Eller så lyckades (vi) med vår anmälan.
Något verkar ha hänt mellan dom iaf.

Vi vet ändå en hel del om människan då hans namn har framkommit. Det är ganska enkelt att förstå en person efter det, speciellt när personen har öppna sociala medier.

Jag håller med om att dom borde skiljas åt. Deras relation gynnar ingen av dom som den är nu.

Har totalt missat att det skett en anmälan, vem har anmält vem? Och för vad?
Citera
2025-06-05, 12:33
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Nu så i en ny video har hon kommit till REALISATION SDAA LIKSOM SÅÅ och med prio 1-3!!! ja säkert någon som förstod allt som sades

Haha ja måste alltid vänta på Mortes videos för att kunna höra. Jag höjer alla staplar och knappar men hör inte vad hon säger.
Citera
2025-06-05, 12:33
Medlem
Det är nog nedräkning nu, skulle jag tro. Hon är full konstant och för hennes egen skull hoppas jag att hon hamnar på sjukhus. Om jag var hennes syrian hade jag kastat ut henne ögonaböj.
Citera
2025-06-05, 12:35
Medlem
Citat:
Hon är för långt gången i alkoholismen för att vitaminer ska vara tillräckligt. Hon behöver läggas in på sjukhus och avgiftas med mediciner och bevakning.
Slutar hon dricka tvärt nu så är risken för kramper och organsvikt med dödlig utgång stor.
Hennes hopp just nu ligger i ett LVM och hennes exman borde verkligen se till att ordna det iaf för barnens skull.
Hur illa hon än betett sig så vill nog barnen ändå ha henne kvar vid liv.

Hon är väldigt långt från ett LVM tyvärr. Tröskeln för det är skyhög. Missbruket behöver i princip vara akut livshotande här och nu (inte om veckor eller månader) Jag möter personer i mitt arbete där jag gör anmälan till soc avseende behov av LVM. Om de inte i princip ligger nedkissade och nedbajsade i sin fylla så brukar det inte bli något LVM.
Pia är på tok för välfungerande i sammanhanget.
Tyvärr.
Citera
2025-06-05, 12:42
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vi vet ändå en hel del om människan då hans namn har framkommit. Det är ganska enkelt att förstå en person efter det, speciellt när personen har öppna sociala medier.

Jag håller med om att dom borde skiljas åt. Deras relation gynnar ingen av dom som den är nu.

Har totalt missat att det skett en anmälan, vem har anmält vem? Och för vad?

Nu senast..
Efter denna
https://www.youtube.com/watch?v=wwpuHWPj5cE
Jag gjorde en. Var säkert fler som gjorde.

Sedan vem som boxa på vem är inte min sak att utreda.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-06-05 kl. 12:51.
Citera
2025-06-05, 13:04
Medlem
Citat:
Hemskt ifall så är fallet. Han verkade ju bara vilja hjälpa henne med boende när hon blev vräkt. Han kallade henne för sin vän och inte flickvän osv.

Den här nya känns också som en person som kanske inte ”sållar” lika hårt som en vanlig Svensson skulle göra.
Han lever i Sverige på obestämd tid och verkar precis som Hasan mest tycka synd om henne mer än att vara ”tjääär” i henne.

Det känns som att männen hon träffar allihopa är lite av den typen som går att köra över och besitter en massa empati för sina medmänniskor.
Empati är absolut en fin egenskap men kan också ställa till med skada när fel person gynnas av den.

Hassan situationen var verkligen hemsk när vi inte bara hörde hennes sida utan även vad han ville och tyckte. I otaliga videor hörde vi honom säga NEJ jag vill inte vara din pojkvän, jag vill vara vänner. Pia sket fullständigt i det och bara gick på om hur dålig pojkvän han var. Vi hörde även honom uttrycka att han vill att hon drar därifrån och att han vill få ut henne, Pia fortsatte gå på om hur han ville ha henne där och de var kära. Hon sket fullständigt i vad han ville och hade noll respekt. Så fort han sa ifrån (vilket vi även hörde honom göra) brann hon av och skulle göra hans liv till ett helvete, anklagade honom för allt möjligt, spred känslig information och önskade livet ur honom. Han hade inte en chans att försvara sig och lägg dessutom till att han kanske inte fungerade riktigt som andra och inte kunde förstå hur man löste saker på egen hand. Som när hon skrev sig hos honom utan att han förstod vad det innebar och sedan ville ta tillbaka godkännandet när han insåg. Då lägger Pia upp en video när hon sitter i princip naken i köket och hånskrattar att det är HENNES lägenhet och HON kommer minsann inte lämna.

Hennes följare höll mestadels på med styrkekramar och att hon måste rädda sig från honom för han är farlig och elak. Sen tog Pia tillbaka alla anklagelser och skrattade bort det med att hon var sur för hon tror han hade ätit lunch med en annan kvinna och ville hämnas. Följarna fortsatte hata på Hassan. Han var hennes fånge.

Jag tror nuvarande kille har en liknande situation, men han verkar ta till nävarna och ge igen. Inte som Hassan. Hassan tog all skit och hade inte en chans att försvara sig. Vi ser redan hur kontrollerande och svartsjuk hon är och hur hon beter sig när hon inte får följa med till hans ”jobb”.
Det är en ”relation” där båda tar skada av att vara med varandra. Extremt osunt. Man vet inte vem som kommer skada den andra mest och på vilket sätt, men att de ska dela rum är en väldigt toxic situation och kan nog inte sluta bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in