Så, om jag har fattat Anjo rätt nu:
Om Fru Motvikt kritiserar Rask för det där med hunden, som hände för flera år sedan, då MÅSTE hon även kritisera Lokal för det där med 40-åringen (han, Anjo, börjar låta som en gaggig 80-åring när han drar upp det i varje video

)
Betyder det då att om Anjo kritiserar Lokal för något som hände för flera år sedan, o som Lokal (till skillnad mot Rask) bett om ursäkt för, då MÅSTE Anjo även kritisera JL för saker han gjorde som Jockiboi o som han bett om ursäkt för?
Är det så det funkar menar han?