2025-06-03, 23:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Spelar ingen roll hur lågt stödet är för Israel,

när ändå ingen vågar ifrågasätta eller göra något.

Fobin att bli kallad antisemit är så stark Israel kan bygga gaskammare för palestinier utan att någon vågar göra något.

Exakt!

Hellre att alla palestinier dör och mördas...än att bli kallas rasist av politiker och medier.

Det är "The Current New Thing"
Citera
2025-06-03, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undersnusk
https://www.gp.se/nyheter/varlden/rekordlagt-stod-for-israel-i-vasteuropa.9fa647b2-d692-4813-b261-0269784664e2

Varför är inte Sverige med i undersökningen? Vad säger svenskarna?

Naturligt att stödet minskar med tanke på att de använder sig av liknande metoder, som de själva utsattes för under andra världskriget. De förefaller vara lika goda kolsupare som nazisterna.
Citera
2025-06-04, 02:13
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
"aRaBeR äR sEmItEr, DäRfÖr BeTyDeR dEn VeDeRtAgNa BeTyDeLsEn Av AnTiSeMiTiSm InTe AlLs JuDeHat, GoTcHa!"

Alltså du är så in i djävulens röv så förbannat djävla dum i huvudet att du är på gränsen till utvecklingsstörd. Vet din gode man att du är ute på internet obevakad ditt ryssrunkande djävla pissluder?

Skriv att de hatar judar då, "antisemit" är ett tramsigt ord. Araber och judar är samma kroknästa pack.

Citat:
Judarna är våra viktigaste allierade i kampen mot den moslemska horden, det är bara du och resten av de lågutbildade WT-idioterna som suger ryska konspirationslögner som är för dum i huvudet för att fatta det.

"viktigaste allierade"

Jag trodde aldrig jag skulle se någon skriva så i verkligheten

Det är judarna som har tagit hit muslimerna, ditt utvecklingsstörda jävla SD-boomer. Fyfan vad de garvar åt dig.
Citera
2025-06-04, 05:04
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Skriv att de hatar judar då, "antisemit" är ett tramsigt ord. Araber och judar är samma kroknästa pack.

"viktigaste allierade"

Jag trodde aldrig jag skulle se någon skriva så i verkligheten

Det är judarna som har tagit hit muslimerna, ditt utvecklingsstörda jävla SD-boomer. Fyfan vad de garvar åt dig.

"Buhu, jag klarar inte av den korrekta definitionen av ord, jag vet bäst, alla andra har fel, mamma byt min blöja"

Patetisk, hjärndöd antisemit som lever i en fantasivärld där judar styr världen, kontrollerar moslemsk massinvandring med syfte att förstöra Europa och Ryssland är the good guys som står upp mot judeglobogomo.

Vi har sett det förut och vet alla vad det är för hjärndöd lågpanna som tror på sånt. Ryssrunkande antisemitfitta.
Citera
2025-06-04, 05:20
Avstängd
dude2ks avatar
Sverige är alltid på terroristernas sida. Viktigt att inte glömma stödpaket till Hizbollah också..

Med det sagt, underbart att se vyerna över Gaza och den öppna planlösningen! Skramlar med sina kastruller dagarna i ända.. de kan väl ha de på huvudet vettja!
Citera
2025-06-04, 05:45
Medlem
Citat:
Grina mer över dina smutsiga sandapor, hoppas judarna dödar varenda en av dem. Du och resten av vänstersmutset bryr er enbart för att ni är antisemiter, det faktiska folkmordet i Sudan skiter ni i som de hycklare ni är.

"aRaBeR äR sEmItEr, DäRfÖr BeTyDeR dEn VeDeRtAgNa BeTyDeLsEn Av AnTiSeMiTiSm InTe AlLs JuDeHat, GoTcHa!"

Alltså du är så in i djävulens röv så förbannat djävla dum i huvudet att du är på gränsen till utvecklingsstörd. Vet din gode man att du är ute på internet obevakad ditt ryssrunkande djävla pissluder?

Judarna är våra viktigaste allierade i kampen mot den moslemska horden, det är bara du och resten av de lågutbildade WT-idioterna som suger ryska konspirationslögner som är för dum i huvudet för att fatta det.
Vad är du om inte en utvecklingstörd boomer WT-idiot?

Israel och Ukraina boomer-byfånarna tror sig vara upplysta och förståndiga men kan av någon anledning bara formulera inlägg som består av en massa svordomar och förelämpningar och "argumentet" att de som inte tycker som de själva är dumma i huvudet.
Citera
2025-06-04, 05:45
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Haha bokstavligen hela väst står och faller med Israel vad snackar du om !!!

Jag förstår inte på något sätt detta påstående.

Låt oss leka med tanken att Israel hade blivit överkörda av araberna 1967 eller 1973, inte ett helt orimligt scenario, på vilket sätt hade det drabbat Västeuropa, förutom några miljoner judiska flyktingar?

Citat:

Förklara för mig, som den lågutbildade WT-idiot jag är, på vilket sätt Israel hjälper mitt bostadsområde från att översvämmas av muslimer.
Citera
2025-06-04, 05:48
Medlem
Ferhs avatar
Det bästa hade varit om Israel helt fördrev alla palestinier så snabbt som möjligt. För då skulle stödet åka i botten, men, eftersom palestinie-problemet skulle vara löst sen så skulle det inte hända något mer, och det skulle råda fred, och folk skulle glömma, och stödet skulle bara gå uppåt med tiden.

Typ bara att bomba betydligt hårdare än vad de gör nu så att alla palestinier stormade gränsen till Egypten i panik och så vidare. Ju fler som dog desto bättre.
Citera
2025-06-04, 07:39
Medlem
Ja, Israels dagar är räknade. Vilket land blir först med att dra tillbaka erkännandet av Israels existens?
Citera
2025-06-04, 09:49
Medlem
Det enda positiva med det pågående kaoset i Gaza är att västlänningar har börjat öppna ögonen för vilken skurkstat Israel är.

Innan 7e oktober var det mer eller mindre otänkbart att kritisera Israel.

Dom enda som fortfarande sover är svärjevännerna och liknande grupper som blivit hjärntvättade att hata allt som har med islam att göra. Dom analyserar inte ens konflikten utan det räcker med att ena parten är muslimer och det räcker för att dom ska välja sida.
Citera
2025-06-04, 11:14
Medlem
bomhulls avatar
Till er som hyllar israel.
Är det inte bättre att sandfolket får bo där dom hör hemma istället för att komma till europa?
Låt inte juden förstöra europa med sandfolk och pride propaganda!
Citera
2025-06-04, 11:18
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Till er som hyllar israel.
Är det inte bättre att sandfolket får bo där dom hör hemma istället för att komma till europa?
Låt inte juden förstöra europa med sandfolk och pride propaganda!

Om Israel vinner så blir det slut på krigen. Det är bara Iran och "Palestina" som är kvar av de gamla bråkstakarna, om Israel står som hegemon så blir det fred i mellanöstern och alla araber kan åka tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in