2025-06-03, 20:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Jag kan absolut också, om fler än jag gör.
Men, skriver du till Lägenhetshotellet imorgon??

Gör detsamma isåfall, och hoppas många fler gör här!
Svårt att tipsa Polisen 11414,? när inte är i närhet.

Du kan tipsa polisen om våld även om du inte känner personen.
Det är faktiskt en viktig del i att polisen kan utreda och förhindra brott. Du kan lämna tips genom att ringa 114 14 eller via polisens hemsida. Polisen kan då ta emot ditt tips anonymt och agera efter det.
Om du lämnar tips via telefon, kan du vara anonym, men polisen kan behöva kontakta dig för att få fler uppgifter
Polisen avslöjar inte din identitet: Polisen skyddar tipsare och avslöjar inte vem som lämnat tipset
Polisens tips-telefon är öppen dygnet runt.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-06-03 kl. 20:35.
Citera
2025-06-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan finnas undantag kanske. Min dotter hade en kompis som fick alkoholproblem när hon var 20 och efter typ 40 orosanmälningar ifrån alla håll och kanter, så blev det LVM och behandlingshem. Vet inte om det kanske går lättare att omhänderta någon när man är under 21.
Ja..men det var ju till missbrukar heten. När det gäller missbrukbich psykiatri, LVM och LPT där det finns tvångsåtgärder går det ju utanför. Men i Pias fall...lite supande. Jo.. mycket till och med, men där hon är just nu i sin alkoholism utgör hon inte tillräckligt stor fara...jag vet, det borde räcka som honr men det finns ingen läkare i världen som skriver LVM på henne nu...hon fick ju inte ens LPT när hon var som mest galen.

Däremot...att kontakta polis och informera om att hon troligen blir misshandlad, där kan det bli en ingång
Citera
2025-06-03, 20:50
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Denna videon från Pia var verkligen inte bra alls...

Jag ansluter mig till de som tänker anmäla detta till polis/myndigheter...
Citera
2025-06-03, 20:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Denna videon från Pia var verkligen inte bra alls...

Jag ansluter mig till de som tänker anmäla detta till polis/myndigheter...

Citera
2025-06-03, 20:59
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Jag kan absolut också, om fler än jag gör.
Men, skriver du till Lägenhetshotellet imorgon??

Gör detsamma isåfall, och hoppas många fler gör här!
Svårt att tipsa Polisen 11414,? när inte är i närhet.

👍
Citera
2025-06-03, 21:01
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Du kan tipsa polisen om våld även om du inte känner personen.
Det är faktiskt en viktig del i att polisen kan utreda och förhindra brott. Du kan lämna tips genom att ringa 114 14 eller via polisens hemsida. Polisen kan då ta emot ditt tips anonymt och agera efter det.
Om du lämnar tips via telefon, kan du vara anonym, men polisen kan behöva kontakta dig för att få fler uppgifter
Polisen avslöjar inte din identitet: Polisen skyddar tipsare och avslöjar inte vem som lämnat tipset
Polisens tips-telefon är öppen dygnet runt.

Det kan du också! Ju fler desto bättre!
Citera
2025-06-03, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tror nog att den där "relationen" är något som endast existerar i Pias huvud.
Herr Kriminell har nog mest löst ett boendeproblem för sin del. Han hyr väl ut sin snorre för Pia att förlusta sig med. För honom är det en win-win-situation. För Pia en relation.

Han tar sig sin egentid under tiden Pia krafsar sig i håret, dansar erotiskt och leker "missförstådd flickvän"...

100% att det är precis som du säger!
Citera
2025-06-03, 21:04
Medlem
Mikaelias avatar
Får hoppas att hon vill polisanmäla sin "pojkvän" för misshandel. Men eftersom hon är kvar på lägenhetshotellet så är hon nog inte så intresserad av att anmäla honom. Får en känsla av att det kommer sluta jävligt dåligt ikväll om han kommer tillbaka.
Citera
2025-06-03, 21:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det kan du också! Ju fler desto bättre!

Redan gjort det
Citera
2025-06-03, 21:11
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Får hoppas att hon vill polisanmäla sin "pojkvän" för misshandel. Men eftersom hon är kvar på lägenhetshotellet så är hon nog inte så intresserad av att anmäla honom. Får en känsla av att det kommer sluta jävligt dåligt ikväll om han kommer tillbaka.

Hon kan väl byta rum och låsa dörren?
Om det är jätte akut - Kan hon skicka mig ett PM här..
(Om hon nu läser här)
Citera
2025-06-03, 21:18
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hon kan väl byta rum och låsa dörren?
Om det är jätte akut - Kan hon skicka mig ett PM här..
(Om hon nu läser här)

Byta rum? Hon bor ju olovligt i hans etta avsedd för bara en person. Får hotellet reda på det blir hon ju utkastad. Hennes kropp verkar ge vika nu. Hon mår allt sämre. Har knappt någon ork längre. Hon tror själv hon har bristsjukdomar men hennes "kille" skall fixa det genom att laga nyttig mat åt henne: Makrill ...
Citera
2025-06-03, 21:18
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nej, det är jag som kallar honom för korvgubben eftersom han numera är businessman och säljer korv enligt Pia. Han sålde Kebab tidigare, men nu har han uppgraderat karriären och kränger varmkorv.
Båda sälja och bjuda fri korv till Pia är två flugor i en smäll. En sann affärsman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in