2025-06-03, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tror också det är närmare sanningen än hennes story! Det sjuka är också att det är inga flaskor hon talar om längre. EN baginbox motsvarar väl TRE flaskor! Och enligt hennes egna ord så drog hon i sig en hel sådan box en natt förra veckan!! Mängden hon intar har ökat rejält, så hon kanske hävde en hel box på vägen hem helt enkelt.
Men oavsett, det här med att köpa 3 boxar i ren ilska...lär bli ambulansfärd snart! Ingen makrill i världen kan kompensera det hon gör mot sin kropp och lever! Oavsett vad hennes tjärLEEK JESUS FRÄLSAREN intalat henne.

Jesus kan ju göra vatten till vin så det var onödigt att ta en taxi till bolaget.
Hoppas faktiskt på att det blir ambulansfärd snart, hon behöver verkligen få sina värden kollade. Jag vet inte om hon skulle ta till sig vad läkare säger om de talade allvar med henne och kunde påvisa dåliga värden och risker, men det är väl ett av de få hoppen man kan ha. Det kanske hade kunnat leda till tvångsvård?
Citera
2025-06-03, 16:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jesus kan ju göra vatten till vin så det var onödigt att ta en taxi till bolaget.
Hoppas faktiskt på att det blir ambulansfärd snart, hon behöver verkligen få sina värden kollade. Jag vet inte om hon skulle ta till sig vad läkare säger om de talade allvar med henne och kunde påvisa dåliga värden och risker, men det är väl ett av de få hoppen man kan ha. Det kanske hade kunnat leda till tvångsvård?

ja verkligen onödigt! Han har en väldigt makt den där Korvjesus, men vinet rör han inte!
Och en nykter Pia vill han nog inte ha heller, blir galet på en helt ny nivå då plus svårt att sno pengar från en som är nykter..

Ja så tvångsvård är nog det enda hoppet som finns nu. Aldrig hört en alkoholist vara så öppet positiv till sitt fortsatta drickande.."livet blir bättre om man konstant är full" eller vad det nu var för liknande hon sa häromdagen..
Citera
2025-06-03, 18:09
Medlem
MrsLibras avatar
Nä nu tråden! Nu erkänner hon rakt av att inatt blev det bråk och han slog hennes käke så hårt att hon kan inte tugga idag. Kvittar vad hon gjort innan för er som ens vill gå den vägen. Nu anmäler vi alla till soc och polis känner jag. Hon ska bort från det där kräket
Citera
2025-06-03, 18:13
Medlem
Citat:
Nä nu tråden! Nu erkänner hon rakt av att inatt blev det bråk och han slog hennes käke så hårt att hon kan inte tugga idag. Kvittar vad hon gjort innan för er som ens vill gå den vägen. Nu anmäler vi alla till soc och polis känner jag. Hon ska bort från det där kräket

Sjukaste jag sett på TT. Kvinna som sitter och normaliserar våld i nära relation genom att kalla svår misshandel för "tjafs".

Pia verkar omedveten (?) om att andra kan anmäla Kebabisen för misshandel, det är inte något hon själv måste göra.

Kan även vara bra att spara ned och bifoga klippet till Polisen, Kebabisen ska dömas och ut ur landet!
Citera
2025-06-03, 18:18
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Sjukaste jag sett på TT. Kvinna som sitter och normaliserar våld i nära relation genom att kalla svår misshandel för "tjafs".

Pia verkar omedveten (?) om att andra kan anmäla Kebabisen för misshandel, det är inte något hon själv måste göra.

Kan även vara bra att spara ned och bifoga klippet till Polisen, Kebabisen ska dömas och ut ur landet!

Ja eller hur! Hon har supit ner sig själv så jävla hårt att hon nog inte ens fattar att hon precis satt dit honom. Många har nog sparat klippet. Med flera klipp med märken innan med. Detta kommer han inte ur. Tyvärr kan aset nog bli(extra) farligt nu med, hans uppehållstillstånd lär ju inte beviljas med färsk misshandel inblandat!! Pia bör packa och dra innan han kommer tillbaka inatt för en rond till..
Citera
2025-06-03, 18:19
Medlem
Citat:

Nä men fyfan alltså, nu måste någon ingripa! Har någon kontaktat polisen, var bor hon egentligen? Är det vretensborgvägen som det står på hitta?

Hon la precis ut ett klipp där hon vrålar iklädd enbart en scarf med rumpan framme, hon verkar druckit resten av vinboxarna så tar inte polisen hand om situationen nu lär det bli mer slagsmål ikväll.
Jag ogillar Pia starkt men ingen förtjänar att bli slagen på käften! Han ska in på polisstationen NU och Pia ska omhändertas enligt LOB innan något värre händer!
Citera
2025-06-03, 18:21
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Det där håller jag med om till 100 %...

Varför ska någon, som inte ens hör hemma i Sverige, få stanna, om man beter sig så...

Vi får se hur det verkar vara, inte överreagera...

Men, heller inte vänta för länge...
Inte så länge så det är för sent..
Citera
2025-06-03, 18:21
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Är det sant? Inte hunne sett än.
Ja nu kastar vi ut den där!
Citera
2025-06-03, 18:23
Medlem
Hon har för 11 minuter sedan lagt upp en video där hon är invirad i en duk (?) och ser helt aggressiv ut. Jag får inget ljud på videon, så vet inte om hon mimar till metal eller får ett utbrott.
Citera
2025-06-03, 18:23
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten

Varför ska någon, som inte ens hör hemma i Sverige, få stanna, om man beter sig så...

Vi får se hur det verkar vara, inte överreagera...

Vänligen håll käften nu. Hon blir misshandlad. Överreagerar???? Din sjuke fan
Citera
2025-06-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten

Varför ska någon som inte ens hör hemma i Sverige få stanna om man beter sig så...
Vi får se hur det verkar vara, inte överreagerar...

Man överreagerae aldrig om någon blir slagen! Kolla hennes senaste story där hon vrålar och ramlar omkring nästan naken samtidigt som hon ser helt galen ut, hon verkar vara helt väck nu. Om han var sur över vin igår, hur sur kommer han bli när han kommer hem och hon är i tillståndet hon är i nu??
Citera
2025-06-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Nä men fyfan alltså, nu måste någon ingripa! Har någon kontaktat polisen, var bor hon egentligen? Är det vretensborgvägen som det står på hitta?

Hon la precis ut ett klipp där hon vrålar iklädd enbart en scarf med rumpan framme, hon verkar druckit resten av vinboxarna så tar inte polisen hand om situationen nu lär det bli mer slagsmål ikväll.
Jag ogillar Pia starkt men ingen förtjänar att bli slagen på käften! Han ska in på polisstationen NU och Pia ska omhändertas enligt LOB innan något värre händer!

Adressen står väl på mrkoll. Risk att hon blir ihjälslagen om roooomisen kommer hem och ser det där. Att inte grannarna reagerar när kopp flög ut ur fönstret osv. Någon måste ingripa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in