2025-06-02, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Säkert. Om hon nu alls är 16. Han är i alla fall en LSS-boende, tycks det. Undrar varför inte personalen hajat läget och anmält.

På ett LSS-boende så kan personalen inte lägga sig i hur mycket som helst, utan de boende får komma och gå som de vill och enligt de riktlinjer som finns. Inom LSS så ska deras autonomi och rätt att leva sitt liv som de själva vill, respekteras. Tyvärr så bygger LSS värdegrund på antagandet att omsorgstagarna är godhjärtade varelser.
Senast redigerad av Florman 2025-06-02 kl. 09:39.
Citera
2025-06-02, 09:37
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
På ett LSS-boende så kan personalen inte lägga sig i hur mycket som helst, utan de boende får komma och gå som de vill och enligt de riktlinjer som finns. Inom LSS så ska deras autonomi och rätt att leva sitt liv som de själva vill, respekteras. Tyvärr så bygger LSS värdegrund på att omsorgstagarna är godhjärtade varelser
Ja, den värdegrunden är verkligen att beklaga. Jag tänker dock att inte ens den mest inbitne godtrogne skulle undgå att låta sig bli misstänksam över ett översexuellt beteende. Allra minst om det visade sig vara minderåriga inblandade. Hjonet #621 har också varit påflugen på diverse sociala medier, vad jag förstår.
Citera
2025-06-02, 09:45
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han ser halvdöd ut när Sara pratar med honom, man ser också på sättet han skriver i chatten att han är uppgiven och deprimerad. Om han var självmordsbenägen innan detta blev det nog inte bättre efter det här
Han är verifierat efterbliven och bor på LSS boende. En blick på #621 ger för handen att vi har med en mentalt sjuk person att göra.
Citera
2025-06-02, 10:08
Medlem
Rekas avatar
Jag har hittills tyckt att Mannen med osten har haft vidrigaste kuken.

Men filmen på 621 utlösning får mig att må ännu mer illa.
Citera
2025-06-02, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka

Fan mår illa bara att läsa ditt inlägg om gäddan. Blir så jävla arg att dom här grisarna tar sig sådana friheteter att skicka den här skiten till ett barn.
Citera
2025-06-02, 10:33
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Han är verifierat efterbliven och bor på LSS boende. En blick på #621 ger för handen att vi har med en mentalt sjuk person att göra.

Så pass, trodde inte det var så illa då han skriver tämligen väl.
Citera
2025-06-02, 13:07
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Sack boom sack boom you're my sack boom, you can give it to me baby when I come along 🎶

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/03/IMG_5442.png

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/03/IMG_7068.png

Ser ut ungefär som ett åtel som någon råkat gräva upp av misstag på en dåligt avgränsad djurkyrkogård och slängt upp på en dumpad madrass i skogen. Riktig sexbomb.

Jag tänkte detsamma. Eller, jag tänkte att det såg ut som nåt från en s.k. body farm. Inte en mänsklig kropp dock, nån slags gris med borst. En djurkropp vars stadium av nedbrytning ska studeras.

Påslakanen är intressanta också. Ett med tomtar och ett rosa med hjärtan. Men visst, påslakanen må väl vara det minst konstiga här eftersom han antagligen hör till LSS och inte är helt med på den inredningmässiga banan (eller nån annan bana för den delen). Så det kan vi strunta i. Likaså att han kallar sig "Singel Sårad" på Kik. Han är alltså ute och raggar nytt på nätet och skriker ut sitt blytunga relationsbagage. Det stör ju egentligen ingen annan det heller. Men tänk en normalbegåvad vuxen person som skulle kalla sig så på en dejtingapp. Så skevt, så fel, så osexigt.

Hur han inreder sitt hem stör ju emellertid ingen annan, men att den här grislurken skickar penisbilder och runkfilmer till barn år efter år är enormt störande. Man hoppas ju på att boende, god man, stödperson eller andra kan hjälpa till att strypa tillgången till internet. Kanske inte nåt som han ska ha tillgång till utan övervakning? Jag har fått höra att han skrivit en massa gränslösa obsceniteter på Facebook redan för många, många år sen så här har vi en person som inte borde lämnas vind för våg i cyberrymden.
Senast redigerad av PROLIFIC 2025-06-02 kl. 13:13.
Citera
2025-06-02, 13:36
Medlem
ohman666s avatar

Vill minnas att någon skrev att den var sugen på bilen när den kom ut till försäljning, för visst är det väl den!?

https://www.blocket.se/annons/orebro/volvo_v70_2_5t_business_euro_4/1402016258
Senast redigerad av ohman666 2025-06-02 kl. 13:46.
Citera
2025-06-02, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reka

Ja FY FAN. Jag fattar inte at de måste publicera sånt. Jag hade ätit precis innan igår och satt med en skål chips framför datorn. Jag höll nästan på att spy....
Citera
2025-06-02, 14:09
Medlem
bomhulls avatar
Har ju varit en många efterblivna som har hamnat på dumpen .
Antar att deras lss -stöd inte får blockera sexsidor/osv då det är en rättighet att utöva sin sexualitet?
Citera
2025-06-02, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaland
621 har vad jag vet fått extremt många chanser genom åren att sluta skriva med mindre barn.

Även fast det finns en nedsättning hos personen i fråga borde poaletten till slut ramla ner då dom varnat han flera gånger.

Till slut måste dom ju agera och släppa material.

Dom måste inte publicera allt det äckliga dom gjort. Det räcker med konfrontationsvideo och chat.
Citera
2025-06-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Ny kommentar nu under det nyaste inlägget som är kvar:

"Känner mig otroligt lurad!! Vi åkte dit hela familjen; jag, man och barn, för att stötta dig och din son i detta hemska. Jag trodde du behövde och förtjänade det och körde från Malmö bara för att vara där!

Och så sent som idag passerade jag i annat ärende och då ser jag gäddan, din man, nyrakad och vid gott mod, spatsera runt på anläggningen.

Alltså är han ju kvar. Alltså tar han del av intäkterna nu när halva bygden sluter upp bakom dig.

Snacka om att både ha kakan och äta den 🤢 vidrigt rent av att använda hans konfrontation på dumpen till vinning och lura alla hundratals som erbjuder er stöd."

Vi får se om hon även raderar detta...

Även detta är nu raderat... 🤦🏼‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in