Rätt nöjd med att de gjorde rent hus, fick väl aldrig veta vem McAllister egentligen var? Men skulle gissa på CIA eller nåt liknande. Tyckte Brosnan spela över rätt rejält.
Varför skulle Harry få en kniv i sig bara sådär, hoppas den missade vitala organ för en säsong 2 utan honom blir jäkligt tråkig.
Rätt nöjd med att de gjorde rent hus, fick väl aldrig veta vem McAllister egentligen var? Men skulle gissa på CIA eller nåt liknande. Tyckte Brosnan spela över rätt rejält.
Varför skulle Harry få en kniv i sig bara sådär, hoppas den missade vitala organ för en säsong 2 utan honom blir jäkligt tråkig.
Synd att Kiko dog gillade teamet med han o bruden, total lojalitet
Jag håller med.
Harry var verkligen också total lojal mot Harrigan-familjen. Man trodde att han ändå kanske hade någon större plan på gång, med sig själv och med andra medarbetare.
Senast redigerad av -GG 2025-06-01 kl. 18:39.
När Harry och hans fru hade sitt samtal i köket, och hon "slog till honom", så tänkte jag: Men fick han inte kniven i sig nu?!
Men det var inte uppenbart först, då tänkte jag: Nähä.
Men det fick han! Kanske som ett sätt att skapa sympati för honom från hans fru som tänkte lämna honom.
Han lät kniven sitta kvar vilket man absolut måste göra för att inte skära upp ännu mer. Om kniven är kvar kan det faktiskt ha en blodflödesdämpande effekt. Harry som ju är militärt tränad vet detta. Tror det är så manusförfattarna tänker.