2025-06-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Bara om henne (jag mailade & tyckte inte hon var en bra profil m det som framkommit & de höll med)

Du vill inte dela med dig av vad du skrev/vad de svarade?

Är lite tveksam till om jag tycker sånt här är ok och företag har ju ändå eget ansvar för att kolla upp saker och om personen de anlitar verkligen står för det de säger och sånt. Men Flashback har ju en tendens att påverka med och sånt här händer hela tiden så det är väl såhär det går till slut om man stökar för mycket och inte är smart nog att vara tyst när detär nödvändigt.
Citera
2025-06-01, 12:06
Medlem
Så här svarade dom: Tack så mycket för din feedback! Vi har kollat lite på det här och bestämt oss för att inte jobba med henne något mer i framtiden!

(Jag skrev bara i mailet om det som framkommit i handlingarna hos TR)
Citera
2025-06-01, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Bara om henne (jag mailade & tyckte inte hon var en bra profil m det som framkommit & de höll med)

Undrar vilka andra sponsorer som kommer att dra sig undan. Dem som inte vill associeras med droger, alkohol och olämligheter vad gäller familjeförhållanden. Synd om Klara men otroligt klantigt…
Citera
2025-06-01, 17:02
Medlem
Är det någon som har möjlighet att lägga upp TR-handlingarna någonstans, eller skicka via PM?
Citera
2025-06-01, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Undrar vilka andra sponsorer som kommer att dra sig undan. Dem som inte vill associeras med droger, alkohol och olämligheter vad gäller familjeförhållanden. Synd om Klara men otroligt klantigt…

Säkert en hel del som inte vill ha med såna saker att göra men det konstigaste jag tycker är med allt det är att det bara verkar vara herr KD som försöker ansäka att få igenom sekretess på allt hos domstolen men det verkar inte finnas något från Klara alls liksom och jag fattar onte varför hon inte gjort det.

Klaras insta idag var sjukt konstig med tycker jag det såg jättekonstigt ut med att skrika i stenar.
Citera
2025-06-01, 18:29
Medlem
Ska bli spännande vad de andra sponsorerna kommer att göra, typ Mathem, Arket, Vedum kök och bad, Casall träning, Jotex och Adlibris. Vet dock inte om de är återkommande sponsorer eller temporära.
Citera
2025-06-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57fb
Är det någon som har möjlighet att lägga upp TR-handlingarna någonstans, eller skicka via PM?
Undrar också då det inte går att få ut längre
Citera
2025-06-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofwcswed
Säkert en hel del som inte vill ha med såna saker att göra men det konstigaste jag tycker är med allt det är att det bara verkar vara herr KD som försöker ansäka att få igenom sekretess på allt hos domstolen men det verkar inte finnas något från Klara alls liksom och jag fattar onte varför hon inte gjort det.

Klaras insta idag var sjukt konstig med tycker jag det såg jättekonstigt ut med att skrika i stenar.

Tror helt ärligt inte att hon har tänkt på det… hon är för uppe i sitt, ELLE-galan och allt att tänka på…
Citera
2025-06-01, 19:12
Medlem
Citat:
Tror helt ärligt inte att hon har tänkt på det… hon är för uppe i sitt, ELLE-galan och allt att tänka på…

Hon har ju en advokat så kanske den som är klantig då eller inte fattar eller något men jag hade gjort allt för att sånt här inte skulle komma ut om jag var Klara för det ser ju ut som att hon är helt galen och sånt här vill man väl ändå inte att folk ska veta. Eller tror hon att hon är så känd och omtyckt att det inte spelar någon roll ens vad folk får se bar för att hon är snygg och sånt?
Citera
2025-06-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ska bli spännande vad de andra sponsorerna kommer att göra, typ Mathem, Arket, Vedum kök och bad, Casall träning, Jotex och Adlibris. Vet dock inte om de är återkommande sponsorer eller temporära.

Jag tycker kanske inte det är helt rimligt att folk ska gå efter hennes sponsoravtal och andra inkomster pga hennes vårdnadstvist , hon har jo inte dömts för någonting , allt är ord mot ord och gamla sms. Det bliver för moraliskt till min smak , vem bryr sig om hon försöker sälja några produkt ? Det känns ju uppenbarligen som att hon har några problem hon brottas med psykiskt och är i en stor livskris , behövs väl inte görs ännu mera illa .
Citera
2025-06-01, 21:58
Medlem
Undra om hon blivit stoppad av ELLE än? Länge sen hon skrev något på sin blogg...
Citera
2025-06-01, 23:18
Medlem
Det är väl inte för hennes vårdnadstvist jag anser att hon är en dålig profil för företag/märken? Man vill kanske inte som produkt marknadsföras av en som tar kokain (”hatt”) innan läxförhör m dottern eller framstår som helt galen i sina sms till sitt ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in