Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-10, 20:22
Medlem
carminaburanas avatar
Gav mig på s04, men den blir bara dummare och dummare för varje avsnitt. Mer som en fars än något annat.
Citera
2024-03-10, 20:57
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Gav mig på s04, men den blir bara dummare och dummare för varje avsnitt. Mer som en fars än något annat.
En helt värdelös fars i såna fall, gav upp serien efter S02.
Citera
2024-03-11, 01:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
En helt värdelös fars i såna fall, gav upp serien efter S02.

Det hade en del intressanta saker men det hjälper inte att man avskyr alla huvudpersonerna utom möjligtvis steve. Resten är gnälliga och sura och skriker hela tiden. Extremt förutsägbart med, alla situationer räddas i siiiiiista sekunden. VARJE gång. Kommer vi få transa nästa säsong? Nu har vi ju precis varenda hudfärg, en bög, en flata, en med asbergers ja de bockar i nästan alla rutor.
Senast redigerad av carminaburana 2024-03-11 kl. 01:37.
Citera
2024-05-22, 16:10
Medlem
diseuses avatar
Trailer för The First Shadow, en pjäs i London som är en slags prequel till teveserien:

https://youtu.be/jdpZzhsRV5w
Citera
2024-05-23, 16:34
Medlem
kommer denna sista del ut 2026 eller 2027 p.g.a den extremt långa författarstrejken?
Citera
2024-05-23, 16:44
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
kommer denna sista del ut 2026 eller 2027 p.g.a den extremt långa författarstrejken?

Kommer nästa år någon gång,
Citera
2024-12-19, 18:04
Medlem
Torsuss avatar
Hyfsad bra serie men det jag stör mig på lite är att barnskådespelarna är 5-6 år äldre än sina rollkaraktärer vilket syns ganska tydligt..
Citera
2024-12-20, 12:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
IMDB säger 2025, och normalt har de sänt det Maj till Juli och en i Oktober.
Så kanske runt försommaren?(Om nu inte mer exakt besked finns på annat ställe.)
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Hyfsad bra serie men det jag stör mig på lite är att barnskådespelarna är 5-6 år äldre än sina rollkaraktärer vilket syns ganska tydligt..
Detta är ett stort problem i alla serier som spänner över många år och där de börjar som barn/tonåringar.
Och sett saker där de totalt misslyckas att utveckla karaktären så att det inte blir en "vuxen" som försöker spela barn, det blir verkligen inte bra då.

Dock tycker jag denna serie har lyckats bättre än vanligt att inte fastna i detta problemet, bättre betyder då inte allt såklart.
Men jag personligen ser på det som att "så här är det", arbeta dig förbi detta och återgå till storyn.
Och det var det jag gjorde och det gick snabbt att lämna detta åldershopp bakom sig, och sen få se en härlig fjärde säsong.
Längtar rejält till säsong fem, för det har varit en helt underbart bra serie.
Citera
2024-12-20, 22:47
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
IMDB säger 2025, och normalt har de sänt det Maj till Juli och en i Oktober.
Så kanske runt försommaren?(Om nu inte mer exakt besked finns på annat ställe.)

Detta är ett stort problem i alla serier som spänner över många år och där de börjar som barn/tonåringar.
Och sett saker där de totalt misslyckas att utveckla karaktären så att det inte blir en "vuxen" som försöker spela barn, det blir verkligen inte bra då.

Dock tycker jag denna serie har lyckats bättre än vanligt att inte fastna i detta problemet, bättre betyder då inte allt såklart.
Men jag personligen ser på det som att "så här är det", arbeta dig förbi detta och återgå till storyn.
Och det var det jag gjorde och det gick snabbt att lämna detta åldershopp bakom sig, och sen få se en härlig fjärde säsong.
Längtar rejält till säsong fem, för det har varit en helt underbart bra serie.

De har skrivit på instagram att det är färdiginspelat & allt släpps 2025, när vet jag ej men 2025.
Citera
2024-12-21, 13:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
De har skrivit på instagram att det är färdiginspelat & allt släpps 2025, när vet jag ej men 2025.
Då låter 2025 som rätt troligt då.

Och ska man gå på den tiden på året de oftast släppt säsong, så blir det tidig sommar troligtvis.
Men men, de måste väl snart gå ut med ett besked tycker man.
Längtar svårt efter få se fortsättningen.
Citera
2025-06-01, 06:30
Medlem
diseuses avatar
Den femte säsongen kommer vara indelad i tre delar, och första delen släpps den 26 november:

https://youtu.be/QlYrNC_1Xmk
Citera
2025-06-01, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Den femte säsongen kommer vara indelad i tre delar, och första delen släpps den 26 november:

https://youtu.be/QlYrNC_1Xmk
Hur många avsnitt är det i varje volym? Det känns som det var i början av corona jag såg Stranger Things sist, men hade de release schema då, att typ halva säsongen med 3-4 avsnitt kom på hösten och sen kom resten under våren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in