Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-31, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Han behöver väl inte visa upp några provsvar längre? HD varken kontrollerar sånt och läser bara igenom domen. Sen blir det inget mer med den saken. Endast en extra faktura från den sluga advokaten. Hon om någon borde fatta att HD inte prövar ärendet.
Vad kommer det stå på den fakturan? Är det någon som vet vad en förfrågan att få ärendet bedömt kostar?
Citera
2025-05-31, 22:42
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Hej Lillamy87

Jag har bara ett namn och har inte haft något annat. Hon är säkert känd i hemlandet mer än Måms vilket jag skrev tidigare. Däremot kan man ju vara känd men inte KÄND om vi säger så. Tror det är många som aldrig hört talas om henne än mer som fru till Måns.

I Sverige ja. I England vet inte en jävel vem Måns är så där känner man henne som skådespelerska, konstnär eller influenser om man vet vem hon är.
Dessutom har hon gjort röster till stora produktioner av Disney bland annat.
Citera
2025-05-31, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Hmmm... Jag frågade AI: Är Ciara Janson Zelmerlöw mycket känd och framgångsrik i England? Svar:

På frågan om vem av de två som är mest känd i sitt respektive hemland kom detta svar:

Och bara som tillägg, jag har inte ställt några andra frågor i denna riktning tidigare för att påverka svaren.
Du får ett plus i kanten för att du i alla fall försöker få in lite intelligens i dina inlägg, även om den är artificiell. Bättre med oäkta intelligens än ingen alls!

Läste du mitt inlägg innan du citerade?

Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag tror faktiskt att Ciara är betydligt mer känd i UK än MånsPetter. Där är han känd som Ciaras svenske make med det lustiga namnet, han som sjunger eller nåt sånt.

Det stämmer på pricken med det din AI svarade.
Senast redigerad av N.Armstark 2025-05-31 kl. 22:47.
Citera
2025-05-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Därför att Måns argumenterar exakt likadant om kokain som Stoffe gjorde om heroin sista veckan i livet innan han dog av sin sista överdos.
Det är för att ge exempel på mönstret att knarkare LJUGER och är i förnekelse in i det sista.
Du har skrivit alldeles för mycket i den här tråden om ditt hat gentemot Måns och har helt tappat omdömet! Måns är inte Stoffe! Förstår du det?
Citera
2025-05-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Du har skrivit alldeles för mycket i den här tråden om ditt hat gentemot Måns och har helt tappat omdömet! Måns är inte Stoffe! Förstår du det?
Har du träffat en knarkare så vet du hur dom fungerar.
Citera
2025-05-31, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Med vad som har framkommit av föräldrarna är det väl möjligt att han kände sig något otillräcklig i barndomen. Det är bara spekulationer förstås, men ett jobbigt akademikerpar ville kanske att sonen skulle ha en akademisk karriär, och om det handlade om musik, skulle det vara klassisk, eller opera.

Ska lägga till att tanken då är att det skulle ha kunnat påverka honom i en narcissistisk riktning: mycket fasad, men kanske inte så mycket inuti.

Men vem vet.
Han kanske inte direkt brås på föräldrarna. Man kan ju vara lik någon annan i släkten,kanske en faster eller morfarsmor eller vem som helst i släkten.Man behöver ju inte bli lika duktig som föräldrarna, men kan vara bra ändå fast på annat sätt.
Citera
2025-05-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
I Sverige ja. I England vet inte en jävel vem Måns är så där känner man henne som skådespelerska, konstnär eller influenser om man vet vem hon är.
Dessutom har hon gjort röster till stora produktioner av Disney bland annat.

Du behöver inte övertyga mig jag har förstått att C är mer känd än Måns i England vilket han själv också framfört att han inte har någon karriär i England.

Vilket jag skulle förstå att han skulle vilja ha ev men ändå är ok med att så inte är fallet.

Jag har ingen aning om vem eller vilka som gjort diverse röster till Disney har du ?

Havang C måste verkligen vara glad för ditt enorma engagemang för henne hoppas du får ett tack för detta.
Citera
2025-05-31, 22:54
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Du får ett plus i kanten för att du i alla fall försöker få in lite intelligens i dina inlägg, även om den är artificiell. Bättre med oäkta intelligens än ingen alls!
Man säger ju också att den kloke ger efter. Och jag behöver inte kasta ur mig förolämpningar för att framföra mina åsikter. I det avseendet har vi tydligen olika definitioner av intelligens.
Citera
2025-05-31, 22:55
Medlem
Citat:
Har du träffat en knarkare så vet du hur dom fungerar.
Problemet är att ingen utom Måns vet hur mycket/ofta han har tagit droger! Här i tråden utger ni inskränkta idioter för att veta ALLT! Läs noga nu! Ni vet ingenting om dem, barnen och deras förhållande! Tro inte att ni äger sanningen i det här för det gör ni inte!
Citera
2025-05-31, 22:56
Citat:

Han är ju skitlik i den sista scenen.
Dock har jag stor empati för Stoffe som haft en fruktansvärd barndom i fattigdom med våld och missbruk, inte som läkarens och professorns lilla prins på ärten.
Citera
2025-05-31, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Hmmm... Jag frågade AI: Är Ciara Janson Zelmerlöw mycket känd och framgångsrik i England? Svar:

På frågan om vem av de två som är mest känd i sitt respektive hemland kom detta svar:

Och bara som tillägg, jag har inte ställt några andra frågor i denna riktning tidigare för att påverka svaren.

Om du på allvar tror att AI sitter inne med sanningen får du tänka om! 😄 Jag har frågat AI saker och fått 100% påhittade svar! Tro mig, det är ingenting att lita på! Tyvärr!
Citera
2025-05-31, 23:00
Medlem
Citat:
Problemet är att ingen utom Måns vet hur mycket/ofta han har tagit droger! Här i tråden utger ni inskränkta idioter för att veta ALLT! Läs noga nu! Ni vet ingenting om dem, barnen och deras förhållande! Tro inte att ni äger sanningen i det här för det gör ni inte!
Vi vet att han har tagit droger tillräckligt ofta för att krascha sitt äktenskap med allt vad det innebär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in