Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Ju jag funderade faktiskt på stavningen ,men nu vet jag.
Ju men de flesta är skyldiga som döms till våldtäkt. Jag tror inte kvinnorna ljuger när de säger att 20% har blivit exuellt antastade senaste året,
Fast jag tror samtidigt att kvinnor har svårt göra något åt problemet eftersom de tjänar på situationen med mansöverskott.
Vad skulle du göra ?
Det är för det första skillnad på antast och våldtäkt. Jag pratar bara om våldtäkt i klassisk betydelse, inte radikalfeministiskt nyspråk. Enl. nyspråksversionen har jag blivit våldtagen massor av gånger...
Precis, du ser inget eget ansvar. De kan t.ex. välja andra företrädare och protestera över de som påstår sig företräda dem men egentligen bara företräder sin elit.
Som president hade jag dragit in allt stöd till feministisk organisering och för den delen kvinnorganisering.
Sedan hade jag startat kampanjer som berättar att de har egna val att göra. Vinsten är deras, precis som att de få stå för sina dåliga val.
Samtidigt skulle jag släppa vapenlagarna kraftigt och utöka skyddet för den som utövar självförsvar. Pistoler mm. skall kunna säljas lätt som just verktyg för självförsvar.
Polisen och rättsväsendet skall omorganiseras kraftigt. Många skall sparkas...inte säga upp sig och sedan inte bli återanställda. De skall sparkas och alla skall veta att de är falska ideologer/aktivister.
Främst kvinnor skall bli målet för självförsvarskampanjer. De är SVAGAST och gynnas mest. Män kommer inte att behöva puschas.
Om t.ex. krimminella ertappas med vapen som de naturligtvis inte har rätt till, så blir det långa straff eller utvisning direkt(så vi inte slösar resurser på skit).
Resultatet av den arabiska våldtäktsvåren och liknande kommer att klistras på de batikhäxor som drivit kampanjerna för massmigrationen, som socialt straff och de kan få en peng för att flytta till mellanöstern. Tjänstehenen som förvanskade statistik mm. skall dömas.
Enkelt och organiskt.
Folket kommer att få mycket mer eget ansvar, riktiga val och en frihet som gör skillnad.