2025-05-29, 22:02
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Gädda 619 verkar vara en mycket märklig typ. Han måste ha skolkat sig igenom hela grundskolan, då han inte kan formulera en enda begriplig mening i text. Synd att vi inte fick höra om han pratar lika illa. Han sade ju en del i runkvideon, men ljudet var så dåligt så jag hörde ingenting. Jag kollade på dårens Facebook, och samma sak där, allt han skrivit där är också helt obegripligt.

Minst lika märkligt är det stora antalet flyttar som han företagit sig, på väldigt kort tid (som någon skrev tidigare). Det skulle vara intressant att få veta varför, någon av adresserna var han bara skriven på i ett par veckor. Det i sig kan ju ha en rimlig förklaring förvisso, men sett i sammanhanget så är det skumt.

Generös iaf. 8 tusen och en mobil värd 23 erbjöd han..tror jag. Jordiska verkar vara andra språk (eller tredje).
Citera
2025-05-29, 23:23
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Med mental varselväst.

En ny peddo-mamma gädda som grips vid konfrontation i Lund är på ingång.

Japp Sara som Italiensk Bordell mamma är det nya konceptet, 242 är avpoliterad från konfrontationerna och får vänta i bilen
Citera
2025-05-30, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Gädda 619 verkar vara en mycket märklig typ. Han måste ha skolkat sig igenom hela grundskolan, då han inte kan formulera en enda begriplig mening i text. Synd att vi inte fick höra om han pratar lika illa. Han sade ju en del i runkvideon, men ljudet var så dåligt så jag hörde ingenting. Jag kollade på dårens Facebook, och samma sak där, allt han skrivit där är också helt obegripligt.

Minst lika märkligt är det stora antalet flyttar som han företagit sig, på väldigt kort tid (som någon skrev tidigare). Det skulle vara intressant att få veta varför, någon av adresserna var han bara skriven på i ett par veckor. Det i sig kan ju ha en rimlig förklaring förvisso, men sett i sammanhanget så är det skumt.
Är nog för att han inte vet var han bor. Han chansar bara när han skriver på flyttanmälan. Han hittar nog platserna och hur det stavas i reklamen som dröser in på.LSS-boendet. För någon jävla gång bör det väl bli rätt.
Citera
2025-05-30, 02:04
Medlem
Citat:
Generös iaf. 8 tusen och en mobil värd 23 erbjöd han..tror jag. Jordiska verkar vara andra språk (eller tredje).
Men har inte råd med surf.
Citera
2025-05-30, 03:22
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:

Det låter som om han aldrig tänkt betala.
Citera
2025-05-30, 10:27
Medlem
Protonic75s avatar
#619 är nog en sån kuf som folk som känner till honom inte blir ett dugg förvånade att han fått ett Gädd CV. Ett bra exempel på en som naturen borde kastrerat, han utger en fara för andra med sin sexualitet och är knappast avels material.
Citera
2025-05-30, 11:04
Avstängd
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
#619 är nog en sån kuf som folk som känner till honom inte blir ett dugg förvånade att han fått ett Gädd CV. Ett bra exempel på en som naturen borde kastrerat, han utger en fara för andra med sin sexualitet och är knappast avels material.
Det var riktigt otäckt att läsa den där chatten. Jag är genuint orolig att jag nu som följdeffekt förstört min hjärnas språkcentrum. Sannolikt har jag fått irreversibla skador av att ta del av #619:s minst sagt torftiga språk. Antar att inkubationstiden innan skadorna tar sig uttryck i min skrivförmåga är cirka 24 timmar. Med detta sagt vill jag tacka för mig. Jag kommer troligen aldrig mer att kunna formulera mig på ett begripligt sätt. 🤯
Citera
2025-05-30, 11:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Kollade flytthistoriken för #619. Den påminner mest om någon kringflackande tattare som skriver sej lite hursomhelst på olika adresser. Under enbart 2024 flyttade han minst fem gånger (datum saknas på en flytt, så det kan vara sex); 10 januari, 24 januari, 14 mars, 1 maj, 29 maj. Han är en verkar ju inte ha så värst många hästar hemma, så man undrar verkligen vad han sysslar med. Har han hittat Skatteverkets adressändringstjänst och byter adress lite på måfå utan att begripa vad det innebär?
Citera
2025-05-30, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Kollade flytthistoriken för #619. Den påminner mest om någon kringflackande tattare som skriver sej lite hursomhelst på olika adresser. Under enbart 2024 flyttade han minst fem gånger (datum saknas på en flytt, så det kan vara sex); 10 januari, 24 januari, 14 mars, 1 maj, 29 maj. Han är en verkar ju inte ha så värst många hästar hemma, så man undrar verkligen vad han sysslar med. Har han hittat Skatteverkets adressändringstjänst och byter adress lite på måfå utan att begripa vad det innebär?

En av adresserna 2024 är ett fängelse i alla fall... Även 2015, 2017 och 2021. Varje gång för olika sexuella övergrepp, våldäkt, hot, ofredande m.m. Utlagt på Dumpens facebook och Instagram.
Citera
2025-05-30, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless

KVA-adresser.
Citera
2025-05-30, 11:50
Medlem
SnutteFia03s avatar
Det dök upp en artikel på Dumpen rörande #619's förehavanden: https://dumpen.se/2025/05/30/napp-619/

Citat:
Brutala våldtäkter på Uddevalla tågstation, resecentrum i Trollhättan och på ett tåg. Sexuella ofredande mot elvaåringar, våld och hot om våld
Citera
2025-05-30, 11:50
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Med mental varselväst.

En ny peddo-mamma gädda som grips vid konfrontation i Lund är på ingång.

Du menar

En ny gädda som gillar Peddo-mammor ?

En peddomamma gädda är väl något helt annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in