Citat:
Ursprungligen postat av
PetterRetard
En svensk är nog en person som bland annat uppfyller följande
1) respekterar svenskar
2) är lojal mot Sverige och dess folk svenskarna (i handling, inte bara tomma ord)
3) som är tacksam mot Sverige
4) som högaktar svensk kultur och traditioner och värderingar
Uppfyller denna kvinna dessa punkter?
Vad har hon gjort under sin vistelse här, förutom att sträva efter makt över landet i vilken hon helt saknar rötter? Landet i vilket hon saknar djupare förståelse för? Hon gick med i SSU som 15-åring.
Har hon bidragit på något konkret sätt till landet och dess folk? Vilka jobb har hon haft som gynnar svenskt folk? Förutom att hon lirkat in sig själv i maktens kretsar?
Är hennes makthunger trots ung ålder och utan att ha bidragit till svenska samhället, ett tecken på hur svensk hon är?
Är nog inte svensk då fast jag enligt släktforskning och genetiskt (DNA) har mitt ursprung här.
1) Respekterar inte svenskar per se - respekterar dem jag jag tycker förtjänar respekt svensk som neger
2) Lojal mot Sverige o svenskar? Nä inte per automatik det heller - är en svensk en idiot skulle jag inte vara ett skit lojal mot denne
3) Tacksam mot Sverige? Tja kanske - tacksam för att jag är född & uppvuxen här är jag ju
4) Inte ett skit högaktar jag svensk kultur o traditioner. Hade inte haft några problem med att byta dem mot några andra om de tillförde något. Värderingarna köper jag.