2025-05-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
För vi män får ju nöja oss med surkärringar som säger elaka saker.

Kaka söker maka.
Nej det behöver ni inte alls nöja er med. Ingen håller en pistol mot ett huvud.
Citera
2025-05-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jasså?
Hur har du tänkt att du skall kunna vinna mot "simpingen" som gör att du även har alla gynocentriska män emot dig.

Varför tror du att kärringar ständigt bjäbber som fitthundar när de har fel?
När en man talar om för dem att de är billiga fittor(sant), så anses mannen ha fel. Detta oavsett hur rätt han har, på exakt alla punkter. Även rörande fittigheten.

Jag njuter över hur de horar bort sig, bara för att få slippa ansvar och få lite av den allt mer sinande gibs-depån.

Som sagt, kanske lyckas jag så ett litet frö. Även fast chansen är liten. Jag tycker det här forumet förtjänar en högre nivå. Men jag är inte hoppfull. Men nu är listan borttagen (av en mod) så det är inte mer med det. Men däremot finner jag det väldigt knasigt att vissa vuxna människor inte har kapaciteten att resonera sakligt utan att tramsa. Det är oerhört märkligt.
Citera
2025-05-29, 12:08
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Blir nog bra om man terrorklassar kvinnohat ändå. Vissa av er är ju inte kloka uppenbarligen.

Ja, testa.
Jag ser fram emot en lång och utdragen nationell "FAFO".

Jag är mgtow och hör till gruppen som sedan länge är beredd på en hård degradering av funktionalitet i samhället. Jämfört med er kommer jag att gå helt oberörd av ert fall. Gissningsvis kommer jag att bli rikare än jag redan är.

Spanien gick full gretard. Det höll i hela 6 dygn.
Det kommer att hända här också, om er radiakalisering skall gå frammåt.
Citera
2025-05-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ja, testa.
Jag ser fram emot en lång och utdragen nationell "FAFO".

Jag är mgtow och hör till gruppen som sedan länge är beredd på en hård degradering av funktionalitet i samhället. Jämfört med er kommer jag att gå helt oberörd av ert fall. Gissningsvis kommer jag att bli rikare än jag redan är.

Spanien gick full gretard. Det höll i hela 6 dygn.
Det kommer att hända här också, om er radiakalisering skall gå frammåt.
Fortsätt hota med att ta till våld mot kvinnor och du hamnar i en cell. Men det går nog bra att vara mgtow där lika gärna.
Citera
2025-05-29, 12:13
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Fast vad är "kvinnohat"? räcker ju med att ger dålig kritik till en kvinna så är det kvinnohat
Att införa nån form av terror mot kvinnohat är ju bara nån med låg IQ som vill införa och man bör ej lyssna på denna person.
Citera
2025-05-29, 12:15
Medlem
Citat:
Fortsätt hota med att ta till våld mot kvinnor och du hamnar i en cell. Men det går nog bra att vara mgtow där lika gärna.

Det är bara du som säger att det är ett hot.
Jag säger att det är en försäkran.

När jag har sagt "Nej", då är det precis vad som gäller och inget annat.
Prova att sätta mig i fängelse över det. Jag kommer inte att arbeta och ni kommer att få stå för mat, husrum och massor av miserabel personal. Resurserna som krävs är enorma.
Lycka till.

Edit:
Efter ett oskyldigt dömmande, då har ditt samhälle gått över massor av gränser och därmed öpnat en ask ni inte kan stänga.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2025-05-29 kl. 12:18.
Citera
2025-05-29, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Fast vad är "kvinnohat"? räcker ju med att ger dålig kritik till en kvinna så är det kvinnohat
Att införa nån form av terror mot kvinnohat är ju bara nån med låg IQ som vill införa och man bör ej lyssna på denna person.
Nu är det inte "terror mot kvinnohat" vad nu det är som diskuteras, på tal om låg IQ.
Citera
2025-05-29, 12:16
Medlem
Citat:
Det är bara du som säger att det är ett hot.
Jag säger att det är en försäkran.

När jag har sagt "Nej", då är det precis vad som gäller och inget annat.
Prova att sätta mig i fängelse över det. Jag kommer inte att arbeta och ni kommer att få stå för mat, husrum och massor av miserabel personal. Resurserna som krävs är enorma.
Lycka till.
Nu var det inte att du sa nej som var problemet, utan att du hotade med våld.
Citera
2025-05-29, 12:21
Medlem
Citat:
Nu var det inte att du sa nej som var problemet, utan att du hotade med våld.

Det är bara din fitthjärna som fittar med dig.
Mig gör det inget. Jag är stor och kan knuffa undan dig utan märkvärd ansträngning. Sedan kan din fitthjärna fortsätta att bekämpa dig med påhittade orättvisor mm.
Citera
2025-05-29, 12:23
Medlem
Citat:
Mig gör det inget. Jag är stor och kan knuffa undan dig utan märkvärd ansträngning. Sedan kan din fitthjärna fortsätta att bekämpa dig med påhittade orättvisor mm.
Går det även att terrorklassa idioti?

Tack på förhand.
Citera
2025-05-29, 12:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Det är bara din kukhjärna som kukar med dig. Mig gör det inget, jag undviker våldsamma och störda män. Sedan kan din kukhjärna fortsätta bekämpa dig med påhittade orättvisor mm.
Citera
2025-05-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Relationen mellan kriminalitet och kön är vida överlägset samband än den mellan härkomst och kriminalitet.

Inte nödvändigtvis. Det beror på vad för typ av samband du syftar på och vilken härkomst vi talar om.

Så vad syftar du på exakt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in