Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jo men båda kvinnorna du nämde förut har som taktik att göra män upprörda sedan kommer det någon Reinfelt eller liknande och säger att ska vi inte slippa dessa hemska kvinnor och ta hit några hundra tusen män från trdje världen.
Av någon anledning hatar ett fåtal kvinnor västerländska män och vill ersätta dem med andra ,det kan vara att de har någon konstig drift att bli dominerade och skadade av män. Många vänsterkvinnor har dessa känslor.
Vad vi behöver nu :
1. Mer gillande mellan män och kvinnor.
2. Färre män som invandrarar ,få kvinnor att inse det dåliga med invandring.
Det handlar inte om att man föredrar män från andra kulturer utan att män från andra kulturer vet hur man uppvaktar en kvinna. Dom är romantiska, bjuder på sig själva, förför, medans män från Sverige sitter surt och tittar på, säger nått elakt och tror att man ska tycka det är kul. Jag inget emot någon och hade uppskattat om svenska män kunde bjuda på sig själva lika mycket som andra gör då vi har samma kultur och det hade varit lättare i ett förhållande men det är som det är, jag kan inte ändra på andra utan man kan bara ändra sig själv.
Tyvärr tror jag detta är en stor anledning till varför incelkulturen växer. Dom förväntar sig att få en kvinna utan att göra arbetet och när dom ser andra göra det och lyckas så lär dom sig inte nått utav det utan blir istället arg och sur på omvärlden. Det handlar om social kompetens och entitlement.