Titiyo och Thåström släpper låt ihop Tolkar Ulf Dageby: ”Musikaliskt syskonskap” "De sjöng ihop på Thåström-låten ”Papperstunna väggar”.
Nu gör Titiyo och Thåström en ny drömduett. Singeln ”Gnistrande snö” släpps på fredag.
Idag är det dags att bege sig ca 25 mil i bilen till Snösätra för att se på JT. Blir min 19 konsert och nästa Lördag i Dalhalla jubilerar jag med 20 konserter.
Sveriges bästa låtskrivare och rösten är som i fornstora dagar.
Jag vet inte om det kommer att komma något officiellt Live-släpp från turnén. Däremot vet jag att jag åtminstone har sett två av gigen filmade och upplagda i sin helhet med helt ok ljud och bild. På YouTube alltså.
Gigen jag vet finns från 2025 är iaf:
Huskvarna (Bob Hunds hela finns också)
Liseberg
Helsingborg
Karlstad
Jag tror att Huskvarna och Liseberg är bäst kvalitet.
Sen finns en drös från vinterturnén också.
Såg inga kameror i Snösätra eller Dalhalla iaf men vi kan ju hoppas! Han var grym i sommar, taggad och närvarande.
Jag vet inte om det kommer att komma något officiellt Live-släpp från turnén. Däremot vet jag att jag åtminstone har sett två av gigen filmade och upplagda i sin helhet med helt ok ljud och bild. På YouTube alltså.
Gigen jag vet finns från 2025 är iaf:
Huskvarna (Bob Hunds hela finns också)
Liseberg
Helsingborg
Karlstad
Jag tror att Huskvarna och Liseberg är bäst kvalitet.
Sen finns en drös från vinterturnén också.
Såg inga kameror i Snösätra eller Dalhalla iaf men vi kan ju hoppas! Han var grym i sommar, taggad och närvarande.
Frippemannen på youtube har en del från snösätra och även tidigare turnéer.