2025-05-28, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ryamattan12
Och hur är det med proDumpen? Vänster och feminister som bara försöker nå sin egen storhet utan vettig insikt i hur ett demokratiskt samhälle och rättstat fungerar.
Folkdomstolar hör till samhällen långt från Sverige men som gärna glorifieras av de som stöder Dumpen.
Vet nu att du är en av dem.
Skulle inte tro att proDumpen är särskilt överrepresenterade av vänster. Tvärtom är ju vänster-tidningen ETC en av Dumpens största motståndare. Och själv är jag ganska höger på den politiska skalan, låt dig inte luras av kvinnan i profilbilden, haha.
Citera
2025-05-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Rättsystemet sköter brott. Gäddornas beteende är (ännu) inte brottsligt och då hanteras det som annat lagligt men svinigt beteende, i detta fall exponeras de. Vilket för övrigt också är helt lagligt (nä, HD kommer inte döma Dumpen för förtal för själva publiceringarna, hur mycket folk här än önskar).

Det känns ändå bra att Sara och Patrik finns därute och rycker in där svenska staten brister. Jag håller med Sara det behövs en ny lagstiftning, Smurfan har helt rätt där men hon blir hela tiden nertystad av propagandamaskinen. Att våra vänner slipper knega som vanligt folk får väl ses som en bonus för dom. Iofs hade jag inte bytt mot korvfester hos Putte/hundratals mil med Prutt-Sara bredvid i bilen.

Vilken tråkig ton du hade angående antiDumpen, jag har knarkat uthängningarna eftersom det är förstklassig underhållning t ex #135 går det inte att bli trött på. Dumpen levererar, inget klagomål där.
Citera
2025-05-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Skulle inte tro att proDumpen är särskilt överrepresenterade av vänster. Tvärtom är ju vänster-tidningen ETC en av Dumpens största motståndare. Och själv är jag ganska höger på den politiska skalan, låt dig inte luras av kvinnan i profilbilden, haha.
Nej jag är inte lurad av kvinnan där. Inte alls. Alla gömmer sig bakom falska identiteter på nätet. Jag har bara en profil här och är nöjd med det. Du däremot gör allt för att dölja din identitet och t.o.m. könstillhörighet.
Precis som alla falska personer. Jag är kvinna men varken vänster eller feminist. Håller mig något åt höger jag med men ditt erkännande att du är höger är lite för tydligt och för snabbt för att verka trovärdigt.
Lägg ner ditt agiterande om din rättfärdiga inställning till Dumpen för den är lika infekterad som Dumpen själv. Skadlig för rättssamhället och en normal utredning om vad som är rätt eller fel.
Nu är det bara att fortsätta våra liv och slutar med skitsnack. Du har din vridna inställning och jag har min. Lev väl men säkert. Rättssäkert.
Citera
2025-05-28, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ryamattan12
Nej jag är inte lurad av kvinnan där. Inte alls. Alla gömmer sig bakom falska identiteter på nätet. Jag har bara en profil här och är nöjd med det. Du däremot gör allt för att dölja din identitet och t.o.m. könstillhörighet.
Precis som alla falska personer. Jag är kvinna men varken vänster eller feminist. Håller mig något åt höger jag med men ditt erkännande att du är höger är lite för tydligt och för snabbt för att verka trovärdigt.
Lägg ner ditt agiterande om din rättfärdiga inställning till Dumpen för den är lika infekterad som Dumpen själv. Skadlig för rättssamhället och en normal utredning om vad som är rätt eller fel.
Nu är det bara att fortsätta våra liv och slutar med skitsnack. Du har din vridna inställning och jag har min. Lev väl men säkert. Rättssäkert.
Visst, du är bra, jag är dålig. Var stolt över dig själv och ditt fina rättspatos. Synd att du missbedömer mig grovt bara. Du vet ingenting om mig. Nu ska jag sova. Ha det så bra.
Citera
2025-05-28, 23:32
Medlem
Citat:

Jag tycker all media verkar skriver negativt om Saras gäng (?) även om kommunisterna verkar ha ett extra ont öga gentemot the muppet show. Sara, Patrik mfl springer runt med sina Iphones i högsta hugg och tar biffen strax innan det är time för påsättning av barn, jävlar vad fläskberget låg bra till innan i chatten men det var bara Sara som trollade alt. nån av hennes underhuggare.

Upprunkad och klar så står tjockisen där enligt avtalet och det är dags för Dumpens action och just den biten är det vi längtar efter, kryddas det med ett telefonsamtal där Sara leker psykolog så är det guld. Det här är en fantastisk verksamhet och chefen själv Sara är värd all kiss ass.
Citera
2025-05-29, 00:04
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag tycker all media verkar skriver negativt om Saras gäng (?) även om kommunisterna verkar ha ett extra ont öga gentemot the muppet show. Sara, Patrik mfl springer runt med sina Iphones i högsta hugg och tar biffen strax innan det är time för påsättning av barn, jävlar vad fläskberget låg bra till innan i chatten men det var bara Sara som trollade alt. nån av hennes underhuggare.

Upprunkad och klar så står tjockisen där enligt avtalet och det är dags för Dumpens action och just den biten är det vi längtar efter, kryddas det med ett telefonsamtal där Sara leker psykolog så är det guld. Det här är en fantastisk verksamhet och chefen själv Sara är värd all kiss ass.

Du och Ni andra som trodde Dumpen var på väg ner med bara varselmongon i pipen for ever.
Vad fan säger ni nu då?? Flera hardcorepeddos på raken sm dras ut ur mörkret.
Citera
2025-05-29, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Du och Ni andra som trodde Dumpen var på väg ner med bara varselmongon i pipen for ever.
Vad fan säger ni nu då?? Flera hardcorepeddos på raken sm dras ut ur mörkret.

Hade inte du frågat din syster varför hon svarat kioskmongot samt fortsatt skriva med honom? Det är långt ifrån ok i min värld.

Saras Samhall kåtbockar hade inte fått ett svar irl, är du dum? Dom ser ut som skit men Dumpen runkar dom och drar dom till knullträffen, jävla dumheter rent ut sagt. Det har absolut inget att göra med verkligheten för Sveriges fjortisar.

Föräldrarna till en 7-åring övervakar luren så där kommer ingen snuskgubbe in
Citera
2025-05-29, 06:18
Medlem
Linkopingsgrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Saras Samhall kåtbockar hade inte fått ett svar irl, är du dum? Dom ser ut som skit men Dumpen runkar dom och drar dom till knullträffen, jävla dumheter rent ut sagt. Det har absolut inget att göra med verkligheten för Sveriges fjortisar.

Fråga de föräldrar, vars barn valt att ta livet av sig efter att ha blivit utsatta för sexuella övergrepp av äckliga gubbar på nätet, hur de uppfattar att verkligheten för Sveriges barn ser ut.
Citera
2025-05-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkopingsgrannen
Fråga de föräldrar, vars barn valt att ta livet av sig efter att ha blivit utsatta för sexuella övergrepp av äckliga gubbar på nätet, hur de uppfattar att verkligheten för Sveriges barn ser ut.

Tung öppning av dig vännen. Ingen har förnekat att det förekommer och alla skriver på för Saras lagändring. Jag hade dock blivit mer imponerad av en tonåring som blockerat gubben än den som kallat gubben för snygg samt varit pådrivande i chatten.

Snart är det tre år sen jag för första gången bad Sara visa en dom där ett scenario enligt ala Dumpen utspelat sig dvs offret tjatar som in i helvete efter en knullträff med en gammal man men hittills så har det varit knäpptyst på den fronten. Det är skitkul att läsa som sagt men jag vill veta om det finns nån koppling till verkligheten?

Dumpen drar ju för fan igång gubbarna, ser du inte det? Ja gubbarna skulle tackat för sig direkt men det är ju främst miffon som hängs ut på den där smurfsidan. Du har aldrig tänkt på familjerna som drabbas?
Citera
2025-05-29, 15:03
Avslutad
"Ett mail med Dumpens 20-punkters program bifogat gick ut till över 30.000 folkvalda politiker inom kommun och riksdag under hösten."

"Resultat:
Av 32.400 mail har ca 3000 kommit tillbaka med leveransfel.
87 har besvarats med riktiga svar (ej autosvar)
Ca 70 av mailsvaren har varit trevliga och engagerade. Ett fåtal har varit otrevliga."

Mer att läsa här:

https://dumpen.se/2025/05/28/resultaten-av-30-000-utskick-till-politiker/
Citera
2025-05-29, 15:33
Medlem
Citat:
"Ett mail med Dumpens 20-punkters program bifogat gick ut till över 30.000 folkvalda politiker inom kommun och riksdag under hösten."

"Resultat:
Ca 70 av mailsvaren har varit trevliga och engagerade. Ett fåtal har varit otrevliga."

Mer att läsa här:

hahahahah herrejävlar vad pinsamt dumpen har hanterat det där.

Visst är politiker offentliga och folkvalda men det är SÅ tydligt att man minsann ska hänga ut personer som inte håller med dumpen eller dess metoder.
Man försöker vara så klämkäck i sina beskrivningar av politikerna (som inte håller med) så dom utmålas som rena monster, när man sen läser vad dessa politiker har svarat så är det helt normala åsikter och svar på dumpen som organisation.

Detta lär endast generera applåder och ryggdunkar från deras egen skara, knappast något som gör att dom kommer nå ut till den större massan.

Om inte annat så är detta ett tydligt bevis på att det offentliga inte vill ha med dumpen att göra.
Citera
2025-05-29, 15:50
Medlem
Citat:

"Resultat:

Mer att läsa här:

Sköna kärleksbrev Dumpen fick i retur där av politiker med olika partifärger, jag tycker faktiskt lite synd om Sara. Det är ju för fan välgörenhet hon sysslar med men det är dom där elaka människorna som förstör igen som vanligt.

Sara kastar nog snart in handduken då hon inte kan vinna detta kukkrig men väl kämpat och allt det där. En gloria på hennes skalle har hon faktiskt gjort sig förtjänt av och det finns säkert yngre förmågor med Dumpen-åsikter som kan ta över skiten?

Det här är en fråga för rättsväsendet och inte gamla avdankade kändisar och aggressiva kvinnor. Som lite tröst för Sara så kan man väl ändå skriva på det där pappret hon viftar med samt swisha en slant.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2025-05-29 kl. 15:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in