Citat:
Ursprungligen postat av
LabanssonsKorvAB
Skulle inte tro att proDumpen är särskilt överrepresenterade av vänster. Tvärtom är ju vänster-tidningen ETC en av Dumpens största motståndare. Och själv är jag ganska höger på den politiska skalan, låt dig inte luras av kvinnan i profilbilden, haha.

Nej jag är inte lurad av kvinnan där. Inte alls. Alla gömmer sig bakom falska identiteter på nätet. Jag har bara en profil här och är nöjd med det. Du däremot gör allt för att dölja din identitet och t.o.m. könstillhörighet.
Precis som alla falska personer. Jag är kvinna men varken vänster eller feminist. Håller mig något åt höger jag med men ditt erkännande att du är höger är lite för tydligt och för snabbt för att verka trovärdigt.
Lägg ner ditt agiterande om din rättfärdiga inställning till Dumpen för den är lika infekterad som Dumpen själv. Skadlig för rättssamhället och en normal utredning om vad som är rätt eller fel.
Nu är det bara att fortsätta våra liv och slutar med skitsnack. Du har din vridna inställning och jag har min. Lev väl men säkert. Rättssäkert.