2025-05-28, 22:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Det avsnittet åldrades inte så bra speciellt inte när de skämtade om att flyga droger. Sen undrar man om bandet, som uppenbarligen vet om att Måns-Petter drar kokain eftersom de gör det tillsammans, hade velat turnera runt by air. Innan man undrar det så undrar man hur de skulle få plats 😊
Om dom själva snortat kokain innan så försvinner väl rädslan. Vissa droger får också brukare att tro dom kan flyga utan både plan och vingar. LSD kanske??
Citera
2025-05-28, 22:40
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Har du tillgång till dessa bilder?

Det kan ev inte bero på nedanstående?

I Let's Dance är blåmärken en naturlig del av träningsprocessen och tävlingen, då danserna ofta utförs med kraft och kontakt mot golvet. Deltagare kan få blåmärken på grund av fall, hårda dansrörelser och andra fysiska påfrestningar.

Välkommen till tråden, otroligt vad många som registrerat sig nyligen för att delta i just denna tråd. Den ingången kan ju MånsPetter tipsa sin advokat om. Ciara har alltså planterat kokain, slagit sig i Lets Dance och sedan gått ut officiellt med att hon hoppas MånsPetter får den hjälp han så desperat behöver. Drogmissbruk, misshandel och otrohet. Skulle allt detta vara ett påhitt av Ciara. Så naiva är ingen Tingsrätt. De har varit med förr. MånsPetters krishantering har varit katastrofalt amatörmässig. Har han ingen som ger råd kan man undra. Det är så uselt hanterat att jag tror han agerar efter eget huvud.
Senast redigerad av Rikskrim08 2025-05-28 kl. 22:42.
Citera
2025-05-28, 22:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Är du dum på riktigt? Eller?
Skönheten sitter i betraktarens ögon...
Dum vet jag inte...däremot som betraktare av Ciara tycker jag att hon är vacker.
Citera
2025-05-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Nä, vet bara att det står att anmälan gjordes i början av mars i tidslinjen som hon hade med sig till rätten men inte ett specifikt datum
Var inte det precis i anslutning till att Ciara åkte ur Lets Dance ? Innan live sändningarna började?
Citera
2025-05-28, 22:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Vi ska väl inte föregripa polisens förundersökning. Nu sägs det att det finns bildbevis. Vi får helt enkelt vänta och se vad polisen och ev. åklagare kommer fram till.
Räcker med att hon berättar och att det fanns vittne. När polisen lyssnar på MånsPetter kommer dom inse vilken som är mest trovärdig. Hon skulle ta hans kokain och då bände han upp hennes fingrar i samband med knuff in i väggen. Inget man hittar på om det inte har hänt..
Citera
2025-05-28, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Dum vet jag inte...däremot som betraktare av Ciara tycker jag att hon är vacker.
Instämmer. Hon är ljuvlig. Hennes sätt, röst och manér bidrar till något utöver det vanliga.
Citera
2025-05-28, 22:51
Avslutad
Citat:
Räcker med att hon berättar och att det fanns vittne. När polisen lyssnar på MånsPetter kommer dom inse vilken som är mest trovärdig. Hon skulle ta hans kokain och då bände han upp hennes fingrar i samband med knuff in i väggen. Inget man hittar på om det inte har hänt..

Plus att hotell kan ha övervakningskameror.
Citera
2025-05-28, 22:53
Avslutad
Citat:

Jag väntar också på att utredningen blir offentlig innan jag litar på de köpta mediernas vidarebefordran av ”uppgifter” att det är en knuff som anmälts. Deras mönster hittills har varit att genom språket förminska och välja bort allt som är till last för Måns, och lyfta fram hans och hans advokaters egna citat.
Citera
2025-05-28, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Välkommen till tråden, otroligt vad många som registrerat sig nyligen för att delta i just denna tråd. Den ingången kan ju MånsPetter tipsa sin advokat om. Ciara har alltså planterat kokain, slagit sig i Lets Dance och sedan gått ut officiellt med att hon hoppas MånsPetter får den hjälp han så desperat behöver. Drogmissbruk, misshandel och otrohet. Skulle allt detta vara ett påhitt av Ciara. Så naiva är ingen Tingsrätt. De har varit med förr. MånsPetters krishantering har varit katastrofalt amatörmässig. Har han ingen som ger råd kan man undra. Det är så uselt hanterat att jag tror han agerar efter eget huvud.
MånsPetter är van vid att folk inte vågar säga emot honom. Därmed tridde han att Tingsrätten också skulle gå på hans raljerande. Tror dom blev provocerade av hela klanen Zelmerlöw när alla 3 förnedrade Ciara och hennes son.
Citera
2025-05-28, 22:57
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Kokain som vid ett annat tillfälle MånsPetter sa sig spola ner i toaletten. Det är som sagt ingen bra idé att ljuga inför erfaren tingsrätt. Man framstår bara som lite korkad.
Citera
2025-05-28, 23:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Plus att hotell kan ha övervakningskameror.
Precis. Man har ju sett när rapparen Diddy eller vad han kallas knuffade och sparkade i en hotellkorridor. Det lär finnas kameror och förhoppningsvis.
Citera
2025-05-28, 23:03
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nej, det är inte intressant....lika lite som som om de delade säng eller inte i den situationen.
Kanske kan du bara svara ändå: Om de redan var separerade vid den tidpunkten, skulle de fortfarande dela hotellrum eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in