Citat:
Ursprungligen postat av
Smittorisk
Jag ska titta på WS. Tack
Röker du THCA weed från WS eller röker du enbart från darknet?
Jag har av bekvämlighetens skull under ungefär en 5 års period handlat via darknet då jag gillar att ha många olika sorter att varva med, men sedan när dom började eskalera insatserna på postnord så vart det ju att man enbart vågade handla från dom väldigt små säljarna (fick aldrig något paket taget)
Sedan testade jag somsagt att köpa THCA från TT för ungefär ett år sedan men vart inte ett dugg nöjd med det, sedan för kanske 6 månader sedan ungefär från idag valde jag att göra ett test på Weedshop då dom ofta har 25g paket med lite reducerade priser (tex white widow nu såg jag)
När jag började handla det så upplevde jag det somsagt inte ett dugg sämre än weedet jag historiskt köpt på darknet.
Jag bor egentligen i staden där man, om man lägger engagemanget troligen kan hitta det bästa rökat i Sverige, (Jag är inte uppväxt här och mitt sociala nät är ganska långt ifrån några stoners) och jag är på tok för gammal för att jaga saker på snapchat etc.
Men som ObDc där skrev så verkar han blivit ganska besviken mellan varvet på THCA buds så skall du göra en beställning testa en liten till en början för att säkerhetställa att det är något för dig
Jag har aldrig beställt från dom sidorna du uppgav nämligen så kan tyvärr inte lämna något betyg dem emellan.