Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-19, 13:28
Avstängd
Det kan ju inte stämma som en i supporten sade när jag frågade om mitt swish uttag att ”ingen kommer kunna behandla ditt uttag dessa röda dagar,”

Det känns bara inte rimligt alls med tanke på den snabba världen vi lever i. Fullkomligt oacceptabelt att jag ska behöva vänta tills på tisdag när det gäller uttag SWISH?!

Någon!?

Inte första gången vissa av de inte alls vet vad de pratar om. Det får inte lov att stämma bara.z
Citera
2025-05-09, 22:11
Avstängd
Hej,

Fick notis kl 21:00 att jag nåt all aktivitet och ej kan logga in igen förrän 2025-05-10. Gäller det direkt den 10/5 eller är det ett dygn ifrån det att jag fick upp meddelandet?
Citera
2025-05-10, 00:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Hej,

Fick notis kl 21:00 att jag nåt all aktivitet och ej kan logga in igen förrän 2025-05-10. Gäller det direkt den 10/5 eller är det ett dygn ifrån det att jag fick upp meddelandet?

Över kl 0 så då har redan svaret. Det är precis när det gått över till nytt dygn. Ofog detta att få en sån varning. Samma med deras jävla varningar om 5 minuter bannande från att logga in. Det bygger ju på att de inte likt många andra spelsajter har en funktion så man loggas ut automatiskt. Man kan logga in där och tre timmar fortsatt vara inloggad.

Detta plus då varför det ens ska finnas att man inte får vara inloggad mer än X timmar.
Citera
2025-05-10, 01:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Över kl 0 så då har redan svaret. Det är precis när det gått över till nytt dygn. Ofog detta att få en sån varning. Samma med deras jävla varningar om 5 minuter bannande från att logga in. Det bygger ju på att de inte likt många andra spelsajter har en funktion så man loggas ut automatiskt. Man kan logga in där och tre timmar fortsatt vara inloggad.

Detta plus då varför det ens ska finnas att man inte får vara inloggad mer än X timmar.

Hej,

perfekt, klockan 00 hann jag logga in och lägga spelen.

Håller med, helt sjukt det där med att ej kunna logga in, tänk om det händer kl 13. Varför hände det ens? Loggar alltid ut efter aktivitet.. Vanan att glömma och förbli inloggad är borta sedan länge.
Citera
2025-05-26, 17:31
Medlem
Dessa idioter har börjat limitera väldigt snabbt också.

Innan kunde man spela 12-24 månader utan limiteringar

Bet365 i soptunnan tyvärr
Citera
2025-05-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111

Vad tar du för spel?
Citera
2025-05-26, 19:57
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:

När de limiterar dig så hoppas de att du försvinner självmant, men om du fortsätter spela och vinna fast då med mindre insatser så kommer du att få ditt konto stängt.
Jag pratar av egen erfarenhet då jag fick kontot stängt när jag fortsatte spela trots att jag var limiterad.

Det komiska är att ashålen försöker framställa sig som macho i sina patetiska reklamfilmer, sanningen är raka motsatsen fegare as får man leta efter...
Senast redigerad av LimitedByAsholes 2025-05-26 kl. 19:59.
Citera
2025-05-26, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
När de limiterar dig så hoppas de att du försvinner självmant, men om du fortsätter spela och vinna fast då med mindre insatser så kommer du att få ditt konto stängt.
Jag pratar av egen erfarenhet då jag fick kontot stängt när jag fortsatte spela trots att jag var limiterad.

Det komiska är att ashålen försöker framställa sig som macho i sina patetiska reklamfilmer, sanningen är raka motsatsen fegare as får man leta efter...

Deras mindre insatser är inte värda min tid

Hur mkt fick du vinna?
Citera
2025-05-26, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Vad tar du för spel?

Höga odds .det gillar de så klart inte

Letar oftast på bästa odds i la liga och premier league

Först fick jag inte spela mer på odds boost sen limiterade de mitt konto

Idioter

Detta efter jag satte 2000 kronor på att Villareal vinner mot barcelona med 4.30 i odds
Andra sidor gav bara 3.70 typ

Man skapar alltså betting sidor och vill inte att man ska ta deras bästa odds. . Med andra ord vill de inte stå för sina egna odds när man vinner
Senast redigerad av falafel111 2025-05-26 kl. 20:18.
Citera
2025-05-26, 20:25
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Deras mindre insatser är inte värda min tid

Hur mkt fick du vinna?

Beror på om du kör prematch eller live. Prematch är det inte värt det men jag körde endast livespel på ishockeyn och då fick man göra ett nytt spel så fort oddset ändrade sig vilket ju sker väldigt ofta live så det var faktiskt inte så jäkla farligt att vara limmad där så som jag spelade.

Jag var limiterad till en procent mot vad icke limiterade fick satsa. Om inte minnet sviker mig så fick jag vinna runt 260 kr på rysk ishockey och det dubbla på NHL alltså lite drygt 500 kr.

Det är ganska komiskt att jag i början fick en bonus på 150 kr i veckan bara för att jag spelade där till att ett år senare bli limiterad och ytterligare två år senare få kontot avstängt.
Dock betalde de ut det som fanns på kontot så det hedrar dem i varje fall...
Citera
2025-05-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Beror på om du kör prematch eller live. Prematch är det inte värt det men jag körde endast livespel på ishockeyn och då fick man göra ett nytt spel så fort oddset ändrade sig vilket ju sker väldigt ofta live så det var faktiskt inte så jäkla farligt att vara limmad där så som jag spelade.

Jag var limiterad till en procent mot vad icke limiterade fick satsa. Om inte minnet sviker mig så fick jag vinna runt 260 kr på rysk ishockey och det dubbla på NHL alltså lite drygt 500 kr.

Det är ganska komiskt att jag i början fick en bonus på 150 kr i veckan bara för att jag spelade där till att ett år senare bli limiterad och ytterligare två år senare få kontot avstängt.
Dock betalde de ut det som fanns på kontot så det hedrar dem i varje fall...

Jag får bara vinna 300 kronor men har inte testat live spel så klart ännu ..detta är på stora ligor så klart.. på tennis är det bara ynkliga 150 kronor.. tycker inte det är värt min tid då jag brukar lägga minst 1000 kronor per kupong

Ps i andra länder utan bankid kan man öppna eller låna andras konto men detta kan vi i sverige tyvärr inte göra.jävla bankid som förstör allt.gillar utbudet i bet365 och det är synd de har blivit fega rövhål
Senast redigerad av falafel111 2025-05-26 kl. 20:37.
Citera
2025-05-26, 20:41
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Jag får bara vinna 300 kronor men har inte testat live spel så klart ännu ..detta är på stora ligor så klart.. på tennis är det bara ynkliga 150 kronor.. tycker inte det är värt min tid då jag brukar lägga minst 1000 kronor per kupong

Såvida inte de har ändrat så får du göra ett nytt spel även prematch om oddset ändrar sig, det är bara det att prematch så ändrar sig inte oddset speciellt ofta förutom sista timmen innan matchen ska starta.

Hela spelbranschen är sjuk. Ok det påstås ju att ett företag själva får välja vilka kunder de vill ha men man borde åtminstone förbjuda dem att göra helt vilseledande reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in