2025-05-26, 17:48
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Presentera bevis för att Andrew Tate har skrytit om att kidnappa och våldta kvinnor eller ta tillbaka ditt påstående.

Är det du eller domstolar som ska avgöra om någon är skyldig eller inte?
Man säger ”skrutit”. Kolla i SAOL om du inte tror mig.
Citera
2025-05-26, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Man blir behandlad som man behandlar andra, din kroniska offerkofta. Det är inte vårt fel att ditt liv inte blev som du hade tänkt, om du skaffar dig lite social fingertoppskänsla kan du också leva utan att känna att du är ”hatad”.

Jag tycker det är tragiskt att jag riskerar att bli TERRORKLASSAD för att du ska kunna fortsätta att leva i självförnekelse.

😂 så du känner dig träffad av att du sitter och hatar kvinnor och sen säger du att min uppfattning är påhittad trots att du basically erkänner? Jisses
Citera
2025-05-26, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Kommer från dig som jämförde yttrandefrihet med sexdockor i barnstorlek till pedofiler

Ja det va du som skrev att män på internet borde få utlopp för sitt hat och jag gav exempel på att det inte fungerar.
Citera
2025-05-26, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Så vad tycker du vi ska göra med gruppen incels då? Bara låta dem vara och respektera att de tycker annorlunda?

Klart det handlar om moral. Vi har byggt upp samhället kring moral. Man ska jobba, betala skatt, vara anständig mot andra, inte begå brott osv. Det är rimligt av samhället att kräva att vissa grundläggande principer efterlevs. Vägrar man så finns det fängelse eller psykiatrin eller så kan man flytta ut i skogen.
Tänkte du innan du postade? Ja, du ska DEFINITIVT respektera att folk tycker annorlunda, även om du inte delar deras åsikter. Jag förmodar att även du vill fortsätta att ha egna åsikter? Ta ifrån andra rätten till sina åsikter så ryker även dina samtidigt.
Citera
2025-05-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Vad är ”äpplet” och vad är ”päronet” i inlägget du citerade?

Manshat och kvinnohat såklart men det borde din logiska hjärna ha räknat ut
Citera
2025-05-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Man säger ”skrutit”. Kolla i SAOL om du inte tror mig.

Jag kan också använda SAOL när jag skriver men det är ingenting jag orkar bry mig om. Lär dig skilja på intelligens och slarv.

Du har blivit statistiskt och logiskt överkörd ifrån alla möjliga vinklar så det där är väl din tröst antar jag, att få peka ut ett meningslöst fel. Detta är något helt annat än att ha stora logiska svackor i sitt resonerande som du har.

Jag kan också vara dryg:
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Samma sak gäller män som inte försöker bli piloter. Särskilt om de är över 1,90 cm eller under 160 cm l

Över 1,90 cm :lol?

Hejdå, tramsmaja.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-05-26 kl. 18:12.
Citera
Medlem
Sånt här trams hör hemma hos vänstern.
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
Nu är du väl ändå ute och cyklar. Alla ska ha samma möjlighet i livet sen vad man gör utav det är eget ansvar. Om en person hamnar i missbruk ska självklart samhället stötta för ju fler som lyckas och mår bra i ett land bidrar till landets utveckling. Det ser man ju på länder som är mest jämställda att dom är bland dom bästa i världen. Sen är det ju också ett land man kan vara stolt över, att vi har det bra här. Det är ju därför så många vill flytta hit just för att vi har/haft väldigt bra rykte.
Alla har inte samma möjligheter och kan inte ha det. En idiot har inte samma möjligheter som ett geni. Det säger väl säg självt?

Vi är inte jämställda i Sverige. Det är stora ekonomiska skillnader och har alltid varit det. Än mer idag än tidigare. Människor i rika länder anses vara lyckliga. Men det har inte med jämställdhet att göra, utan ekonomi. Hur bra de som är fattigaste har det. Nivån på botten.

I sovjet var de flesta jämställda, men inte var de lyckliga. Om alla är lika fattiga och lika dumma är alla jämställda.

Så jag försöker bara förklara att jämställdhet är omöjligt, då människor föds olika. Om det då är så att män är mer framgångsrika än kvinnor, är det enligt dig, bra för landet och jämställt?
Jag tror helt enkelt inte att du funderat över vad som menas med ordet och att det finns en massa inkonsekvens i hur du verkar tolka det.
Citera
Medlem
-oBo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
1. Elliot Rodger Kalifornien, 2014
2. Alek Minassian Toronto, 2018
3. Scott Beierle USA,2018
4. Jack Davidson
Där har du 4 exempel

Vilka lagar tror du skulle hindra en person som Elliot Rogers?
Citera
2025-05-26, 17:54
Medlem
Citat:
😂 så du känner dig träffad av att du sitter och hatar kvinnor och sen säger du att min uppfattning är påhittad trots att du basically erkänner? Jisses
Är du verkligen så här efterbliven eller lajvar du bara?
Jag tänker inte spendera mer tid på att försöka förklara åt någon som uppenbarligen är för dum för att begripa normala resonemang. Adjö.
Citera
2025-05-26, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snitcho
Det här låter helt missriktat och onödigt.

Inte riktigt om du förstår den kvinnliga logiken. Västerländska kvinnor har börjat inse att västerländska män tröttnat på deras skit och tänker ta bort alla privilegier de har. De inser också att alla andra män de tagit hit genom invandring är ännu större misogynister än vad västerländska män blivit och dessutom dejtar de sina egna kvinnor hellre än vita västerländska kvinnor.

Västerländska kvinnor inser därför just nu att ingen kommer försvara dem och deras privilegier (feminism)

Därför gråtskriker de bortskämda västerländska kvinnorna nu till staten att rädda deras privilegier de inser är hotade. Där är vi nu.
Senast redigerad av Sickmyduck 2025-05-26 kl. 17:58.
Citera
2025-05-26, 17:56
Medlem
Citat:
Manshat och kvinnohat såklart men det borde din logiska hjärna ha räknat ut
Vad är det för skillnad på ”manshat” och ”kvinnohat”? Är inte båda sakerna ”hat”, precis som både äpple och päron är frukt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in