2025-05-26, 11:59
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Då har du missat en hel del skulle jag säga.
Men visst fortsätt kränka vissa kvinnor det är det du duger till.

Om det råkar vara en kvinna som är fet - är hon fredad då?

Anjo är fet, Lisen är fet och detta är ett objektivt faktum.
Citera
2025-05-26, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Läs om ditt inlägg, sen lägger du till mitt inlägg. Sen får du använda din lilla anjobanjo chipstuttehjärna och försöka klura ut, vad jag ville ha sagt med mitt inlägg.

Ber om ursäkt det gick lite snabbt, men man behöver inte gilla dessa människor för att man kommenterar något.
Man tycka vissa saker är bra och vissa saker dåligt.
Citera
2025-05-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Om det råkar vara en kvinna som är fet - är hon fredad då?

Anjo är fet, Lisen är fet och detta är ett objektivt faktum.

Ja dom är överviktiga vilket dom ofta pratar om själva.
Har aldrig påstått att man är fredad för att man är överviktig det är dina ord.
Citera
2025-05-26, 12:18
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ja dom är överviktiga vilket dom ofta pratar om själva.
Har aldrig påstått att man är fredad för att man är överviktig det är dina ord.

Det var du som ylade om att jag kränkte en kvinna när jag påpekade att Lisen var fet.
Citera
2025-05-26, 12:22
Medlem
Citat:
Det var du som ylade om att jag kränkte en kvinna när jag påpekade att Lisen var fet.

Ja men så är det ju du är så mot vissa kvinnor.
Citera
2025-05-26, 12:33
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ja men så är det ju du är så mot vissa kvinnor.

Har inget med kön att göra.
Citera
2025-05-26, 12:35
Medlem
Citat:
Har inget med kön att göra.

Okej men nu var det ju Lisen du nämnde och hon är väl en kvinna?
Citera
2025-05-26, 12:46
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ber om ursäkt det gick lite snabbt, men man behöver inte gilla dessa människor för att man kommenterar något.
Man tycka vissa saker är bra och vissa saker dåligt.

Bra och dåligt? Du, det stadiet har han lämnar för läääääänge sen. Det är så mycket mer.

Jag vet själv hur det är att läda lite snabbare än vad man bör. Så självklart är din ursäkt accepterad och glömd. Nu blickar vi framåt!
Citera
2025-05-26, 12:55
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Okej men nu var det ju Lisen du nämnde och hon är väl en kvinna?

Jag tror inte att du förstår vad som avses med att vara kvinnofientlig eller uttala kvinnohat.

Det är när man kränker kvinnliga egenskaper eller sånt som kopplas till kvinnliga egenskaper.

Dit hör inte att vara fet oavsett om du är man eller kvinna.
Citera
2025-05-26, 13:23
Medlem
Anjos tid att leka hårding, med rena hot och andra maffiametoder, på YouTube är förbi. Hans visningar dalar, föräldrar informerar sina barn att inte titta på hans videor, flashback avslöjar att han köper följare till sin förtalskanal. Anjo är en ytterst ointelligent och osympatisk nolla som är på nedgång. Det gör honom farlig, som en fångad råtta, för att det finns inga moraliska betänkligheter hos horungen - han kommer förmodligen ställa till med ordentlig skada mot vissa stackars oskyldiga människor innan hans kanal imploderar.
Citera
2025-05-26, 13:54
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Anjos följare är vidriga mot S i hennes kommentarsfält. Ingen skräll såklart, men vilket trevligt klimat han är med och sprider. Anjo och övriga i ”sektens” livesändningar är bland det vidrigaste på YT. Trakasserier och påhopp skrattas åt och eldas på av kreatörerna, samtidigt som de har klagat på att ”temu sektens” lives är full av hat. Det stämmer inte, alla i Temu sekten modererar sina live chattar och säger ifrån när det uttalas personangrepp (från chattisarna). Är det någonstans det flödar av hat så är det i det mesta ”sekten” gör. De säger att ”Flashback har kommit till YouTube”, men baserat på det jag ser hos Anjo och co. så hoppas jag innerligt att YouTube inte kommer till Flashback.
Vet inte vad jag ville med detta, men det brinner i huvudet av detta hyckleri. Folk som basunerar ut att rätt ska vara rätt och kritiserar andras beteende, men beter sig som skitstövlar själv. Tack och hej.
Senast redigerad av VerklighetenIRL 2025-05-26 kl. 14:02.
Citera
2025-05-26, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Anjos följare är vidriga mot S i hennes kommentarsfält. Ingen skräll såklart, men vilket trevligt klimat han är med och sprider. Anjo och övriga i ”sektens” livesändningar är bland det vidrigaste på YT. Trakasserier och påhopp skrattas åt och eldas på av kreatörerna, samtidigt som de har klagat på att ”temu sektens” lives är full av hat. Det stämmer inte, alla i Temu sekten modererar sina live chattar och säger ifrån när det uttalas personangrepp (från chattisarna). Är det någonstans det flödar av hat så är det i det mesta ”sekten” gör. De säger att ”Flashback har kommit till YouTube”, men baserat på det jag ser hos Anjo och co. så hoppas jag innerligt att YouTube inte kommer till Flashback.
Vet inte vad jag ville med detta, men det brinner i huvudet av detta hyckleri. Folk som basunerar ut att rätt ska vara rätt och kritiserar andras beteende, men beter sig som skitstövlar själv. Tack och hej.

Gå in och sprid lite kärlek till Sandra. Det är förmodligen oerhört jobbigt för Sandra att utsättas för Anjos mobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in