2025-05-25, 21:54
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Nä, och den goda relationen med exet lär bli minst sagt ansträngd efter de erkända övergreppen på hennes barn. Fantasier kanske, men vidrigt oavsett. Han sopade bort typ allt i sitt liv. I Laxå dessutom. Knepigt att att ligga lågt och försvinna i folkvimlet där för #617

Skulle kunna tänka mig ångestpåslaget när han klättrar in i bilen och ska köra hem och när han vartefter kommer på vad för allt han skrivit som nu ligger öppet för hela sverige att beskåda.
Dumpen är ju lite som Pedofilernas Facebook
Citera
2025-05-25, 22:10
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Laxåmannen är ju en jävla lirare.
"Det är en kul grej!" -är det enda han har som svar på varför han skrivit det han gjort.

Precis som att han håller på med någon form av rollspel.
"Jag skrev ju att jag ville ha sex med dina barn men jag menade egentligen inte det. Det var bara en kul grej! Jag tycker det är kul att spela pedofil!"😄

En dåre. Ska låsas in och nyckeln ska kastas.
Citera
2025-05-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Maskningen var ju för att skydda de förbipasserande.

Korrekt. Men du taggade fel. Inte jag som efterfrågade det.
Citera
2025-05-26, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det är nog ingen här som har trakasserat någon.
Däremot är det helt normalt att nära anhöriga utreds av polisen i så här extrema fall. Droga och våldta 6-åring och 14-åring medan mamman är skitfull och nerpissad.

Fruns inlägg är problematiskt eftersom hon skriver om "fantasier" och nämner Dumpen som "folk som ofta syns i media".
Håller fullständigt med om att fruns inlägg var problematiskt,
Första gången jag läste hennes inlägg tyckte jag dock som många andra att hon inte verkade ta något avstånd alls från sin man och att hennes enda syfte var att försöka rädda varumärket kring grottan.

Efter att ha läst hennes inlägg igen så tycker jag dock att hon tar visst avstånd från sin man, men att hon fortfarande förminskar det han gjort, precis som du skriver genom att benämna det han gjort som "fantasier" och Dumpen som "folk som ofta syns i media".

Även OM det inte hänt tidigare så försökte han uppenbart göra verklighet av sina fantasier eftersom han träffade dumpen. Vilket gör detta till mer än bara "fantasier".
Citera
2025-05-26, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Hur tycker du att hon skulle ha skrivit?

Vi vet ju inte om gäddan bara fantiserade eller om han faktiskt har sövt barn för att kunna våldföra sig.

I så fall hör han hemma i fängelse eller någon annan lämplig institution.

Helt rätt skrivit, Hon är i chock o driver ett företag. Hon måste skriva något. Jag hoppas att Bil o MC träffarna fortsätter.
Citera
2025-05-26, 08:30
Medlem
Begriper mig inte på hur Dumpens chatloggar presenteras. Hur svårt kan det vara att fixa skärmdumparna så att inte några av de tidigare meddelandena dyker upp igen på den nya bilden?
Citera
2025-05-26, 08:32
Medlem
Läser man kommentarerna på grottans facebook som för när varande är 1,2K. Då får man känslan att gemeneman vill veta om gädda #616 är helt ur bilden. Många skriver att dom inte vill stödja en sådan gris som #616 ekonomiskt. Blir intressant att följa utvecklingen. Personligen tror jag hon behöver skilja sig från den grisen om grottan ska ha någon framtid.
https://dumpen.se/2025/05/23/caveman...olm-ystad-616/
Citera
2025-05-26, 09:43
Medlem
PROLIFICs avatar
Det simmar in gäddor i stadig takt och jag hinner inte med!

Jag försökte plöja igenom #614 Isberg men jag orkade inte. Sjuka mängder runkfilmer där man egentligen bara ser en ryamatta, en laddsladd och en handrörelse. 68 stycken var det, va? Nåt annat som slår mig är det vardagliga tjötet han har med högstadieelev. Nog för att man fattar att han vill ligga, men vilken vuxen person pallar med det där juvenila skämtandet och messandet? En del gäddor är så jävla kortfattade och otrevliga, jag antar att de försöker vara tidseffektiva och inte orkar hålla på med "hihi aaahhh men asså ahahah vet it❤❤❤" i all evighet, inte ens för möjligheten att kunna våldta ett barn. Det är få vuxna som har tid och ork till det. Jag förstår mig inte på hur såna som #614 lever, det verkar ju finnas barn och heltidsjobb med i bilden så hur fasen har han tid med det där chattandet? Och nånstans så måste han ju tycka att det är kul? Det är nog inte bara barnsnippan som hägrar. Man måste leva ett så urbota trist liv om man finner nån underhållning i det där. Jag tror inte att han är efterbliven även han mentalt verkar vara som en tonåring.

Jävligt märklig konfrontationsvideo. Det har säkert redan diskuterats. Har inte hunnit läsa tråden.

#615 - tandelöse Snickelheimer. Han verkar ha råkat ut för en olycka på arbetet (i december skrev han, va?) men han har fortfarande inte fått tanden åtgärdad. Skumt, och jag tror inte att det beror på tidigare rökning.

Vilken självgod fjant. Försöker få barnet att tycka om sin egen kropp genom att fota och skicka bilder till honom som han ska bedöma och berömma. Han skickar en massa "sexiga" bilder till barnet och tror på riktigt att hon blir sugen. Han har självförtroende som en boomergädda. Verkar jobba borta i veckorna och kvällsnöjet är att snuskchatta med barn. Trots de många runkfilmerna från #614 så är Snickelheimer betydligt mer på och sexinriktad även om jag tycker att de är lite samma typ av gädda. Massiva chattloggar, hantverkare i samma ålder och beter sig lite på samma sätt. Ganska intressant att Snickelheimer står kvar och snackar så länge som han gör. Han pratar om psykisk ohälsa och så må det vara, men jag upplever inte hans chattande som ångestdrivet.
Citera
2025-05-26, 10:07
Medlem
Jag antar att dom vill visa att konversationen hänger ihop och inte är ändrad i ordning.

Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Begriper mig inte på hur Dumpens chatloggar presenteras. Hur svårt kan det vara att fixa skärmdumparna så att inte några av de tidigare meddelandena dyker upp igen på den nya bilden?
Citera
2025-05-26, 10:27
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justdontaskme
Jag antar att dom vill visa att konversationen hänger ihop och inte är ändrad i ordning.

Ja, eller hur? Det är väl ganska självklart. Man vill visa att de hänger ihop och det inte är nåt som är bortklippt.
Citera
2025-05-26, 10:49
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Är det inte dags för en jubileums uthängning snart? Typ locka dom mest, säg. Top 50 legendariska gäddorna på en och samma dejt.

Partytält, alla får varelvästar med dumpen logga och annan merch. Intervjuver på temat ”det hände sen” fiskdamm såklart! Candyman-kent delar ut ut goodiebags (godis, cigg och alkoläsk). Fiskarna får möjlighet att träffas live osv. Dråpliga klipp på storbild (Tjackapringaren i skogen tex).

Tänk att vara en fluga på väggen där!

Skulle vara ett spektakel utöver det vanliga. Lennart sjunger karaoke med Hank och Röde dealar Affe medans odjuret springer 100m barfota och daddycool lär ut hur man backar med lastbil
Citera
2025-05-26, 11:08
Medlem
Protonic75s avatar
Det har ju på sistone blivit mer och mer pedofilmamma med barn. Skulle gissa på att dom försöker fasa över mer till det då det inte är någon som ifrågasätter nödvändigheten med dessa uthängningar. Retarderade incels med reflex kläder är mer komplicerat och ifrågasätts på ett helt annat sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in