2025-05-25, 18:02
Medlem
Snubblade över gädda #616 då jag såg hans frus inlägg på fb.
Ni som skriver här att det bara är fantasier: ja det är fantasier men han stod verkligen i begrepp att träffa den här kvinnan och förmodligen förverkliga fantasierna på sikt. Varför skulle han annars träffa henne?

Sen bara sättet han framhäver att det är han som har makten dvs pengarna och stugorna (Har stugor, vad är det för retarderat alias?). Han kan dela med sig till den fattiga familjen pengar om de är snälla och duktiga och gör som han säger.

Han testar alla möjliga härskartekniker på henne, men känns inte som han riktigt fått in tekniken än. Hans usp är ju uppenbarligen stugorna.

En mening sticker ut i konversationen tycker jag, och det är den när han skriver att han faktiskt tycker om henne medan han i nästa mening börja yra om sin micropenis igen. Varför skriver han så mitt i allt snusksvammel?
Citera
2025-05-25, 18:23
Medlem
LabanssonsKorvABs avatar
Ny gädda! Laxå #617

https://dumpen.se/2025/05/25/fedde-peddieman-laxa-617/
Citera
2025-05-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är helt otroligt att jag ens ska behöva skriva detta men ni som tycker det är en bra ide att trakassera anhöriga till Gäddor tänk om, dom har inget gjort. Ni försöker ju till och med få det till att hon är medskyldig efter hennes inlägg på Facebook, var inget konstigt med det hon skrev tycker det var bra formulerat. Det är detta som är den problematiska baksidan av Dumpens uthängningar,

Det är nog ingen här som har trakasserat någon.
Däremot är det helt normalt att nära anhöriga utreds av polisen i så här extrema fall. Droga och våldta 6-åring och 14-åring medan mamman är skitfull och nerpissad.

Fruns inlägg är problematiskt eftersom hon skriver om "fantasier" och nämner Dumpen som "folk som ofta syns i media".
Citera
2025-05-25, 18:48
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Det är nog ingen här som har trakasserat någon.
Däremot är det helt normalt att nära anhöriga utreds av polisen i så här extrema fall. Droga och våldta 6-åring och 14-åring medan mamman är skitfull och nerpissad.

Fruns inlägg är problematiskt eftersom hon skriver om "fantasier" och nämner Dumpen som "folk som ofta syns i media".

Det var inte riktat specifikt till någon i denna grupp utan generellt, är massvis med människor som tittar in i dessa forum så chansen att någon som sysslar med trakasserier ser dessa inlägg är stora.
Citera
2025-05-25, 18:51
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Du ska hålla käften. Det är ingen som uppmanar till att ge sej på anhöriga fysiskt.

Däremot ska polisen utreda om anhöriga och närstående hjälp och skyddat gärningsmannen, eller till och med deltagit.

Varför motsätter du dej det? En utreding kan ju helt frikänna dom närstående från misstankar om detta oxå. Det är ju bara positivt för alla.

Det kan du göra själv, jag har inte sagt att någon uppmanat till det bara att dom som sysslar med sådant borde sluta med det. Jag motsätter mig inte en utredning det är ju i sin ordning i ett sånt här grisigt fall.
Citera
2025-05-25, 19:07
Medlem
Är det den självutnämnda terapeuten som leder konfrontation på #617?

Buskis på högnivå när folk som inte vet vad dom håller på med ska prata vett i upprunkade snuskgubbar.
Citera
2025-05-25, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Är det den självutnämnda terapeuten som leder konfrontation på #617?

Buskis på högnivå när folk som inte vet vad dom håller på med ska prata vett i upprunkade snuskgubbar.

Prata med en präst😂😂
Citera
2025-05-25, 19:29
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Då var det dags för mig att komma förbi och störa lite mitt i allas lyckorus av den senaste uthängningen.

Gäddstatistik och ny forskning!

Den gångna månaden har jag när tillfälle givits och som tidigare nämnts jobbat intensivt med att forska på gäddorna. Via länken längst ner hittar ni två filer. Den ena är en pdf-rapport där jag beskriver vad jag gjort och sammanfattar resultaten från undersökningen. Den andra är en Excel-fil som innehåller all den gäddstatistik som tidigare fanns tillgänglig via min signatur här på forumet. Statistiken har också utökats med ett antal sammanställningar, av vilka flera använts i forskningen. Dokumentet har ni nu själva möjlighet att uppdatera när någon avlider eller utvandrar. Uppdateringar kommer annars att börja ske mer sporadiskt, möjligen bara någon gång om året. Kom gärna med synpunkter på materialet.

Eder,
Hassan

Statistiken innehåller nu följande kategorier:

• Avlidna
  • Utvandrade
  • Dubbelgäddor (och en trippel)
  • Oidentifierade
  • Invandrade
  • De värsta (som sökte små barn)
  • Pederasterna (som sökte pojkar)
  • Gäddornas åldrar (födelseår och ålder vid publiceringen)
  • Samma födelsedag 1 (par av gäddor födda exakt samma dag)
  • Samma födelsedag 2 (grupper av gäddor födda samma datum)
  • Vanligaste efternamn
  • Andelar av ord i chatloggar (se pdf-rapporten för en ingående beskrivning)

Filerna innehåller utöver gäddornas åldrar och födelseår inga uppgifter som gör att någon kan identifieras.

https://drive.proton.me/urls/9YFEE0N75M#aF8wtnAVgawJ

Edit: I mitt arbete med detta har jag behövt numrera även de gäddor som inte tilldelats ett nummer av Dumpen. Den numreringen har skett uppifrån och ner, så konfrontationen före #92 (där Dumpen började numrera) har fått #91. Därför blev det lägsta numret inte #1 utan #5, som är Gammelgäddan från Skåne. En jag missade var ena konfrontationen med "Den bölande pedoraptorn" som går under rubriken "Veckans Klas (Nej nu fick det vara nog...)" och i efterhand har fått #0 i materialet. Därmed saknas fortfarande tre nummer. Det är oklart för mig varför det inte går att följa uthängningarna ner till #1.
Finns det någon statistik på hur många som faktiskt erkänner direk, och faktiskt säger att dom ville ha sex med barnet?

Exempel:
D: Dumpen
G: Gäddan

"D: Hej, du är här för att träffa ett barn.
G: öh jo det skulle jag.
D: Varför sexchattar du med barn och bestämmer träff?
G: Ja du. För att jag ville ha sex med personen.
D: Även när du vet att det är ett barn?
G: Ja, jag ville det."

Du/ni kanske förstår hur jag menar. Eller att dom inom första minuten av konfrontationen har sagt att dom ville träffa och ha sex med ett barn.

Eller har någon gjort det?
Citera
2025-05-25, 19:39
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Ny gädda! Laxå #617

https://dumpen.se/2025/05/25/fedde-peddieman-laxa-617/
Jag känner igen fiskaren från annan sida än Dumpen, var har jag sett henne tro?

Edit:
Hittade själv, intervju hos Motvikt!
https://www.youtube.com/watch?v=XkQozp7Xx0I&t=301s
Senast redigerad av Dr.Kati 2025-05-25 kl. 19:51.
Citera
2025-05-25, 19:52
Medlem
Protonic75s avatar
Var 242 bänkad i dag med. En betydligt hårdare Stella denna gång.
Citera
2025-05-25, 20:03
Medlem
#617 En kul grej. Bara fantasier säger han om att han varit på sitt ex lilla barn (dottern). Fruktansvärt för hans ex om inte hon var med på vansinnet.
Citera
2025-05-25, 20:06
Medlem
Protonic75s avatar
Blir nog inget arbete vid Laserskäraren i morgon

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in