Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Då var det dags för mig att komma förbi och störa lite mitt i allas lyckorus av den senaste uthängningen.
Gäddstatistik och ny forskning!
Den gångna månaden har jag när tillfälle givits och som tidigare nämnts jobbat intensivt med att forska på gäddorna. Via länken längst ner hittar ni två filer. Den ena är en pdf-rapport där jag beskriver vad jag gjort och sammanfattar resultaten från undersökningen. Den andra är en Excel-fil som innehåller all den gäddstatistik som tidigare fanns tillgänglig via min signatur här på forumet. Statistiken har också utökats med ett antal sammanställningar, av vilka flera använts i forskningen. Dokumentet har ni nu själva möjlighet att uppdatera när någon avlider eller utvandrar. Uppdateringar kommer annars att börja ske mer sporadiskt, möjligen bara någon gång om året. Kom gärna med synpunkter på materialet.
Eder,
Hassan
- Dubbelgäddor (och en trippel)
- Oidentifierade
- Invandrade
- De värsta (som sökte små barn)
- Pederasterna (som sökte pojkar)
- Gäddornas åldrar (födelseår och ålder vid publiceringen)
- Samma födelsedag 1 (par av gäddor födda exakt samma dag)
- Samma födelsedag 2 (grupper av gäddor födda samma datum)
- Vanligaste efternamn
- Andelar av ord i chatloggar (se pdf-rapporten för en ingående beskrivning)
Filerna innehåller utöver gäddornas åldrar och födelseår inga uppgifter som gör att någon kan identifieras.
https://drive.proton.me/urls/9YFEE0N75M#aF8wtnAVgawJ
Edit: I mitt arbete med detta har jag behövt numrera även de gäddor som inte tilldelats ett nummer av Dumpen. Den numreringen har skett uppifrån och ner, så konfrontationen före #92 (där Dumpen började numrera) har fått #91. Därför blev det lägsta numret inte #1 utan #5, som är Gammelgäddan från Skåne. En jag missade var ena konfrontationen med "Den bölande pedoraptorn" som går under rubriken "Veckans Klas (Nej nu fick det vara nog...)" och i efterhand har fått #0 i materialet. Därmed saknas fortfarande tre nummer. Det är oklart för mig varför det inte går att följa uthängningarna ner till #1.
Finns det någon statistik på hur många som faktiskt erkänner direk, och faktiskt säger att dom ville ha sex med barnet?
Exempel:
D: Dumpen
G: Gäddan
"D: Hej, du är här för att träffa ett barn.
G: öh jo det skulle jag.
D: Varför sexchattar du med barn och bestämmer träff?
G: Ja du. För att jag ville ha sex med personen.
D: Även när du vet att det är ett barn?
G: Ja, jag ville det."
Du/ni kanske förstår hur jag menar. Eller att dom inom första minuten av konfrontationen har sagt att dom ville träffa och ha sex med ett barn.
Eller har någon gjort det?