2025-05-25, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Ledsen att göra dig besviken, men jo han dras till yngre.
Hans senaste flickvän var 22 år, och på youtube finns ett 1-2 år gammalt klipp där han festar loss med två tonåringar hemma i hans bostad, där han fäller kommentaren "whos your daddy".
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Nu far du med osanning igen.
Det där festklippet är inte 1-2 år gammalt, det är betydligt äldre än så. Och att dom är tonåringar är något du bara gissar, det vet du inte. Dom kan lika gärna vara 20-25 år.
Forts: Och festklippet är publicerat 27 april 2021 och således inte "1-2 år gammalt" som du ljuger ihop. Se själv:

https://youtu.be/yygnaAdnx6c?si=ETUirDTybMpMEVlQ

Dessutom är det väl knappast publicerat på youtube samma dag som det filmades, kanske inte ens samma år. Filmens handling kan vara betydligt äldre än 4 år alltså.

Mvh Lekmanna-advokat
Citera
2025-05-25, 10:17
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Här är den

https://youtu.be/LiHXa__HLlY?si=MSJjUtbg0s4Y8Wm3

Bajsgubbe det minsta man kunde begärt hade ju varit att han på något sätt försökt förklara och stå för det han gjort, men nej bara fegt förnekar. Skulle varit underbart om det nu retroaktivt hade gått att åtala honom och dra senilgubben till domstol.
Citera
2025-05-25, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Dumpen är moment 22 i fysisk form.
Allt dom säger eller gör motsäger sig i nästa mening eftersom dom varken bryr sig om barn eller att bedriva vård. Dumpen är ett företag som lever på pengar och jagar VINST.

Kan ju dra några exempel på deras dubbelmoral:

"Vi filmer för vår och din säkerhet"
Skitsnack, handlar endast om att exponera pedofilerna, vilken jävla säkerhet? Skulle någon gädda få frispel och bli fysisk eller om det blir för känslosamt för moralens självutnämnda hjältar så sker konfrontationerna på en allmän plats bland mängder av vittnen som kan intyga vad som hänt. Om inte annars, filma och blurra ansikten för att avblurra för polis vid eventuell SÄKERHETRISK?

"Du måste söka vård om du mår dåligt/jag bryr mig inte alls om hur dåligt du mår eller vad som händer dig"
Klassiker där Sara ska hänvisa till psykakuten när den konfronterade pedofilen inser att hela livet rasar samman varpå Patrik smidig som en ko på is häver ur sig vad han verkligen tycker och tänker om gäddorna.
Förvisso är det äkta känslor från Patrik och det är enastående men äran faller platt när den drunknar under all deras reklam med impulskontrollen och hur det uppenbart handlar om att sälja "VÅRD". Vad är dom uppe i nu? 17 självmord?

Censuren av personer som varit utsatta efter granskningen om impulskollen trots prat om att föra fram offers talan
När det uppdagades att det fifflades med pengar och att man var i maskopi med ett riktigt skojarföretag som inte hade rätt att bedriva vare sig vård eller var lämplig att hantera suicidala människor så började många ifrågasätta dumpens verkliga motiv, i synnerhet på deras facebooksida.
Detta resulterade i en massbann av folk som nämnde ekonomi eller pengar, damage controll såklart.
Men det dubbelmoraliska är att många som blivit avstängda från deras media själv var offer (Jag är själv en av dessa personer) som faktiskt undrade helhjärtat om Sara och Patrik drev detta korståg för barnen eller om det fanns andra motiv.
Det rimmar dåligt med hur ofta dumpen baserar ut att de vill ge offren en röst i samhället, men bara om den rösten spelar efter deras pipa.

Jag är vuxen nog att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt som så många andra i den här tråden lyckligtvis också har.
Jag är kritisk till dumpen och jag hatar pedofiler.
Till dumpen vill jag bara säga, gör det helhjärtat eller inte alls, PHS har mer respekt för dom drivs inte av pengar eller vinst.
Tillsvidare så är dumpen bara ren buskis i mina och många andras ögon, intressant att följa men inget man någonsin skulle ta seriöst.
Det är klockrent det du skriver .🙏🏻
Citera
2025-05-25, 10:41
Medlem
Citat:
I sociala medier finns det flera inlägg där man menar att Tykarpsgrottan ska stängas, och aldrig mer öppnas. Jag är inte bredd att överge Tykarpsgrottan. Jag har jobbat alldeles för hårt för att komma dit där Tykarpsgrottan är idag. Jag ansvar inte för en annan människas handlingar, och jag kommer inte heller låta en annan människas handlingar definiera mig eller min verksamhet. Dessvärre är det många som inte ser saken på det sättet. Vi har mottagit hot om att folk ska uppsöka vårt hem nattetid, och det accepterar jag inte. Jag accepterar inte heller påhopp på vänner, bekanta eller min personal. De har inte gjort något fel.

Här har ni som menar att anhöriga inte påverkas och att Dumpens stödfunktioner fungerar toppen bra.
Skall denna kvinna ringa till Sara och säga att personer hotat med att komma nattetid till deras bostad?
Skall hon ringa till Sara och prata ut om hur folk tycker att hennes familje företag skall stängas pga något en annan gjort?
Eller ringa och prata om hur hennes anställda potentiellt kommer bli av med jobbet?

De har inte gjort något men straffas HÅRT och potentiellt blir av med sitt levebröd. Något som är en konsekvens utav hur ärendet hanterats på Dumpen. Ni kan försöka skylla deras ansvar hur ni vill, men faktum är att om de hanterat ärendet på annat sätt och inte jagat upp sina följare som de gör så hade det inte påverkat denna kvinnan som via generationer haft detta turist mål som det gjort.

Hon hade kunnat bearbetat vad som hänt i det tysta och tagit egna beslut, men nej. Publiciteten förstör för henne och hennes anställda.
Citera
2025-05-25, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Dumpen är moment 22 i fysisk form.
Allt dom säger eller gör motsäger sig i nästa mening eftersom dom varken bryr sig om barn eller att bedriva vård. Dumpen är ett företag som lever på pengar och jagar VINST.

Kan ju dra några exempel på deras dubbelmoral:

"Vi filmer för vår och din säkerhet"
Skitsnack, handlar endast om att exponera pedofilerna, vilken jävla säkerhet? Skulle någon gädda få frispel och bli fysisk eller om det blir för känslosamt för moralens självutnämnda hjältar så sker konfrontationerna på en allmän plats bland mängder av vittnen som kan intyga vad som hänt. Om inte annars, filma och blurra ansikten för att avblurra för polis vid eventuell SÄKERHETRISK?

"Du måste söka vård om du mår dåligt/jag bryr mig inte alls om hur dåligt du mår eller vad som händer dig"
Klassiker där Sara ska hänvisa till psykakuten när den konfronterade pedofilen inser att hela livet rasar samman varpå Patrik smidig som en ko på is häver ur sig vad han verkligen tycker och tänker om gäddorna.
Förvisso är det äkta känslor från Patrik och det är enastående men äran faller platt när den drunknar under all deras reklam med impulskontrollen och hur det uppenbart handlar om att sälja "VÅRD". Vad är dom uppe i nu? 17 självmord?

Censuren av personer som varit utsatta efter granskningen om impulskollen trots prat om att föra fram offers talan
När det uppdagades att det fifflades med pengar och att man var i maskopi med ett riktigt skojarföretag som inte hade rätt att bedriva vare sig vård eller var lämplig att hantera suicidala människor så började många ifrågasätta dumpens verkliga motiv, i synnerhet på deras facebooksida.
Detta resulterade i en massbann av folk som nämnde ekonomi eller pengar, damage controll såklart.
Men det dubbelmoraliska är att många som blivit avstängda från deras media själv var offer (Jag är själv en av dessa personer) som faktiskt undrade helhjärtat om Sara och Patrik drev detta korståg för barnen eller om det fanns andra motiv.
Det rimmar dåligt med hur ofta dumpen baserar ut att de vill ge offren en röst i samhället, men bara om den rösten spelar efter deras pipa.

Jag är vuxen nog att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt som så många andra i den här tråden lyckligtvis också har.
Jag är kritisk till dumpen och jag hatar pedofiler.
Till dumpen vill jag bara säga, gör det helhjärtat eller inte alls, PHS har mer respekt för dom drivs inte av pengar eller vinst.
Tillsvidare så är dumpen bara ren buskis i mina och många andras ögon, intressant att följa men inget man någonsin skulle ta seriöst.
Du har rätt i mycket av det du säger angående dumpen.
Dock vill jag nämna att PHS som du nämner inte drivs utav vinst och pengar på samma sätt som Dumpen, har en annan drivkraft, dessa personer är bara ute efter en sak och det är misshandel.
De leker hjältar som spöar upp folk men deras drivkraft är bara just de att få hejarop om att de gör något bra när de kommer 5+ och misshandlar människor halvvägs ner i graven. De vill få utlopp för sina egna problem på ett helt annat sätt.

Likt som man kan se hur Dumpens syfte om att rädda barnen skuggas i jämförelse med deras driv för swish och inkomster. Skuggas PHS/liknande gruppers "driv för barnen eller samhället" utav deras egna driv att misshandla folk.
Där folk lägger dem sin tilltro om att de gör det för barnen, de vill bara hitta ett offer det är i samhällets ögon ok att misshandla.
Citera
2025-05-25, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det är klockrent det du skriver .🙏🏻

Det ni inte begriper att ingen vanlig människa bryr sig om hur en barnknullare mår.
T.o.m de flesta kvinnor skulle med glädje pungsparka er tills ni va impotenta.

Enbart någons gamla mamma bryr sig.
Citera
2025-05-25, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hur påverkar det ett barn om de tror män är stenkåta på dem?? Kan den unga hjärnan hantera det. Det är ju deras omogna hjärna som kan innebära skada om de ligger. Kan du då garantera att de kan hantera att alla (som det verkar) män åtrår barnen själva. Går du i god för att barnen inte får problem av det.

Ett barn eller minderårig har ingen behållning av att vara kompis eller prata med någon man som inte är i sin närhet.
Och du det även händer att män i deras närhet förgriper sig på dem så är det bra att de vet att det finns sådana män och kvinnor, så att de kan informera sina föräldrar om det händer.

Man informera barn om att man ska se upp för bilar i trafiken trotts att de flesta aldrig har kört på någon människa
Citera
2025-05-25, 11:46
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Ledsen att göra dig besviken, men jo han dras till yngre.
Hans senaste flickvän var 22 år, och på youtube finns ett 1-2 år gammalt klipp där han festar loss med två tonåringar hemma i hans bostad, där han fäller kommentaren "whos your daddy".

Ledsen att göra dig besviken, men hans senaste flickvän är inte 22 år och klippet på Youtube är dels mycket äldre än 1-2 år och dels har du ingen aning om hur gamla personerna i den filmen är.
Citera
2025-05-25, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av robinluva
dumpen medarbetare annelie berättar om sina erfarenheter i dalogiskt
https://www.youtube.com/watch?v=yuFLHry8EnU

en annan äldre intervju
https://www.youtube.com/watch?v=KRJQAQkjIcI

Bra att du visar hur det kan se ut, även om det är sjukt tragiskt.
Sedan så kommer mongona i tråden hävda att det inte är mannens fel då de har blivit upprunkade av mamman och barnet, och då inte kan ta ansvar för sina handlingar.

Men men bra att du lyfter fram det, då det är en otroligt viktig fråga.
Citera
2025-05-25, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Man informera barn om att man ska se upp för bilar i trafiken trotts att de flesta aldrig har kört på någon människa
Du tar upp en bra poäng men missar innebörden, din liknelse är ute på djupt vatten.

Du informerar barn om att det är farligt att leka vid vägen ja, du informerar inte barnen om en specifik bil.
En bättre liknelse är att du informerar barn om farorna med vägarna, likt att man kan informera barnen om farorna på internet. Man förbjuder barn att leka på motorvägen och kan förbjuda barn ifrån att använda vissa typer utav sociala medier för att skydda dem.

Igenom att ta bort barnen ifrån platsen där faran finns så minskar vi risken att något händer barnet.
Citera
2025-05-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Ledsen att göra dig besviken, men hans senaste flickvän är inte 22 år och klippet på Youtube är dels mycket äldre än 1-2 år och dels har du ingen aning om hur gamla personerna i den filmen är.

Vad tycker Sara om klippet där Putte har efterfest med Chalmers finest? Nu när Sara slaggar i lyan så kanske dessa efterfester inte passar, tänkte på det här med Dumpen alltså? Jag unnar inte Dumpens front att inte få partaja men det hade inte varit ok att göra så med min hund, det kan jag lova. Som sagt det är ju inte fete Berit 63 där dvs nån i Puttes egen ålder mm.

Riddaren på den vita hästen det är vår vän Putte.

"Patrik Sjöberg festar" på Youtube. Inte en skymt av en ölburk/vinflaska men ändå trevlig stämning. Hmm
Citera
2025-05-25, 12:12
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Satt och läste chattloggen för snuskgubbe #610 och 12-åringen kallar detta fläskberg som är 56 år äldre för "jättesnygg, fin" mm. Undra om något sånt scenario nånsin inträffat i världshistorien? Dumpenfolket kan inte komma undan med att kalla varenda tjockis för skitsnygga och sen bli chockerade över att chatten tar en ny vändning.

Ja det är ju liksom det som är kruxet med denna typ av metoder som Dumpen använder. Man lyckas skapa helt osannolika scenarion och så får man kanske folk att verkligen tro att det är så här det går till. Vad vill jag då ha sagt med det? Jo, risken är att man silar mygg och sväljer kameler här samt att man ger en helt förvrängd bild av det som påstås vara verkligheten. En smällfet gubbe med vårta på näsan och 5 centimeters-kuk visar upp sig på bild och film och en fjortis svarar genast "Gud va snyg du är" och strax efter detta så avtalas plats för en sexdejt. Men frågan är om detta verkligen ger en rättvisande bild av det verkliga pedofilproblemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in