• 1
  • 2
2025-05-25, 06:41
Medlem
Kan metoo ha upphört för att inte rörelsen tog upp förtrycket inom Islam mot kvinnor?
Charia och hederskultur var på något sätt en kultur och därför bra.
Metoo rörelsen var ju kritiserad av muslimska kvinnor!
Senast redigerad av mikael2 2025-05-25 kl. 07:25.
2025-05-25, 07:00
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Metoo rörelsen var ju kritiserad av muslimska feminister!

Var har du fått det ifrån?
2025-05-25, 07:06
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Kan metoo ha upphört för att inte rörelsen tog upp förtrycket inom Islam mot kvinnor?

Vad är "Charia" och på vilket sätt skulle det vara bra?

Varför väntar du inte med att skriva tills din specialpedagog i vuxenspecialskolan kan hjälpa dig att skriva på ett sådant sätt så att det du skriver är begrippligt?

Vilka muslimska feminister kritiserade Metoo?
Vill gärna veta för när du ger exempel, då kan vi ha något att diskutera.

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var har du fått det ifrån?

Han gjorde väl som ni brukar göra ibland, drog det ur röven.

Sorgligt.
2025-05-25, 07:17
Medlem
Citat:

Den upphörde för att tillräckligt många var tillräckligt smarta för att veta vad syftet med det faktiskt var.

Ondska var bara förnamnet

Däremot tycker jag att åt helvete för många försöker hålla det vid liv. Men eftersom intelligensnivån är som den är i dagens samhälle hade jag räknat med att det skulle vara så. Ingen chock med andra ord.
Senast redigerad av volvo230 2025-05-25 kl. 07:42.
2025-05-25, 07:34
Medlem
Pripps0.0s avatar
Metoo fortlever, det är bara kampanjen som är över. Senaste exemplet är väl den pussande Micke Leinegad.
2025-05-25, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Metoo fortlever, det är bara kampanjen som är över. Senaste exemplet är väl den pussande Micke Leinegad.
Dom tycks skita i fattiga förtryckta kvinnor och att muslimsk hederskultur är en kultur.
Dom verkar bara i kändisbaren.
Asiatiska kvinnor och arbetarkvinnor tycker att rörelsen är löjeväckande!
Senast redigerad av mikael2 2025-05-25 kl. 07:40.
2025-05-25, 07:41
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Dom tycks skita i fattiga förtryckta kvinnor och att muslimsk hederskultur är en kultur.
Dom verkar bara i kändisbaren.
Asiatiska kvinnor och arbetarkvinnor tycker att rörelsen är löjeväckande!
Ja, så är det ju. Men en viss verkan har ju kampanjen haft, även här på FB. Splittringen mellan (vita) män och kvinnor blev större, vilket väl var det egentliga syftet i denna sjuka värld.
2025-05-25, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Vad är "Charia" och på vilket sätt skulle det vara bra?

Varför väntar du inte med att skriva tills din specialpedagog i vuxenspecialskolan kan hjälpa dig att skriva på ett sådant sätt så att det du skriver är begrippligt?

Vilka muslimska feminister kritiserade Metoo?
Vill gärna veta för när du ger exempel, då kan vi ha något att diskutera.

Han gjorde väl som ni brukar göra ibland, drog det ur röven.

Sorgligt.
Glatt!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Revolu...s_första_offer
2025-05-25, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Ja, så är det ju. Men en viss verkan har ju kampanjen haft, även här på FB. Splittringen mellan (vita) män och kvinnor blev större, vilket väl var det egentliga syftet i denna sjuka värld.

Trodde i min naivitet att dom bekämpade det verkligtallvarlig kvinnoförtrycket.
Nu blir det patetiskt!
2025-05-25, 07:46
Avstängd
Jag tror Cissi Wallin satte spiken i kistan. Det var ju uppenbart för alla att minst >75% av metoo-anklagelser var bullshit. "Harvey Weinstein låste in mig i ett rum och tvingade mig leka med hans pung i 20 minuter, det var så äckligt, buhu, METOOOOO!!!!!!!"

Öööööööh, Harvey Weinstein har inte haft en pung på över 30 års tid din dumma jävla hora, du låter precis som den där andra dumma jävla horan Cissi Wallin. Så det ska Cissi ändå ha, att hon var så fruktansvärt dålig på att ljuga att det gick upp för allihopa att #metoo var inget annat än Twitter-nollorna som försökte göra avtryck IRL, och i en fråga som sexuella övergrepp så har kvinnor fritt spel. "Han våldtog mig för 20 år sedan", jaha vad hände sedan? "Jag vet inte, det var så länge sedan", ok, det är allt vi behöver, ARREST THAT MAN!!!
2025-05-25, 07:47
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Trodde i min naivitet att dom bekämpade det verkligtallvarlig kvinnoförtrycket.
Nu blir det patetiskt!
Kvinnor är sluga, de använder sig av omvänd psykologi för att förtrycka mannen.

Alla kvinnor köper dock inte deras skit.
/Kvinna
2025-05-25, 07:56
Medlem
Citat:
Metoo rörelsen var ju kritiserad av muslimska kvinnor!

Metoo var en sorts psykos där kvinnor uppmuntrades att framställa sig själva som offer som utsatts för fruktansvärda övergrepp bara någon tittat på dem på fel sätt eller sagt ett ord de inte gillade. Feministerna hakade givetvis på.

Alla pressetiska regler kastades plötsligt överbord. De män som drabbades var naturligtvis de som umgicks med feministiska kvinnor. De hängdes nu ut som sexförbrytare utan att fatta varför.

Vissa fick bara höra att de varit "buffliga" och så fick de sparken för det. Mängder med människor fick sina liv förstörda, vissa drevs till självmord.

Efter ett tag ebbade psykosen ut och saker och ting återgick mer eller mindre till det normala.

Det hade inget med islam att göra.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in