Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymf
Inte vet jag. Han kanske tog av sig dom och satte på dom igen.
Joho. Han hade vapnet och tillgång till den ovanliga ammunitionen som han inte ville låta testskjutas. Han ljög om att han var hemma sjuk vid mordet. Han började uppträda avvikande precis efter mordet. Och en hel del fler saker.
Försök släppa lite på aspergern nu och medge att du har fel!

Nej man kan inte misstänka alla som hade en revolver tiden för mordet för att ha varit gm. Dessutom så är det osannolikt att gm använde sin egna licensierade revolver för att döda Palme med. Där polisen direkt kunde spåra vapnet direkt till gm. CA hade också kvar revolvern i flera år efter mordet helt synligt för andra tydligen. Se förhör med hans bror K. Ammunitionen i väggen hade inte samma isotop som kulorna från Sveavägen.
Vad finns beviset att CA ljög att han var hemma och var sjuk tiden för mordet? Du/ni har inget bevis att han inte var sjuk och var hemma på mordkvällen. CA var ofta sjuk i förkylningar och influensa enligt hans bror K. Hög sannolikhet var CA hemma och sov när Palme mördades kl 23:21, 28/2 1986.
Läs vad jag skrivit tidigare så kanske du äntligen förstår att CA är ett luftslott. Jag har inte fel- du och andra i CA-sekten har det.