Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-05-23, 21:37
Medlem
Morgonrodnads avatar
Det är tragikomiskt att se det cuckade tidögänget inte våga avskaffa SVT som i gengäld kommer lansera än mer hat mor regeringen och än mer hyllningar till den rödgröna oppositionen.
Citera
2025-05-23, 21:37
Medlem
Drakoniskt är väl förfan att tvinga medborgaren att finansiera propagandan hen hjärntvättas med.

Att banta ner en lekstuga som drivs på andra bekostnad kan bara anses "drakoniskt" om man själv är en av kottarna som lyfter omotiverat hög lön på SR för att producera lite av värde.
Citera
2025-05-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadPosture
Det blir väl som vanligt att det är fel personer som får gå..
Alla utrikeskorrespondenter får väl kicken, men P3:s trams blir kvar.

Jag känner samma farhåga...
Det bästa vore väl att sparka alla på P3 och avveckla den kanalen, de vill väl mest hylla och krypa på sina knän för kriminella blattar negerbabbar och araber. Stäng ner HELA P3.

Detta kunde även få en positiv inverkan på dagens ungdom, det är inte coolt att vara kriminell neger i Sverige.... Negrer skall vara i Afrika!!!
Citera
2025-05-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tredici13
7,4 miljoner unika lyssnare i veckan 2024: https://www.sverigesradio.se/artikel/7-4-miljoner-unika-lyssnare-i-veckan-for-sveriges-radio-2024
Tror du själv på den siffran?
Dessutom gäller den över 9 år.
Citera
2025-05-23, 23:54
Public Service i ordets rätta bemärkelse är Flashback !!!!

Man skulle kunna införa en funktion som klickar fram en användare (exempelvis mig) som får extra betalt för att producera extramaterial.
Citera
2025-05-23, 23:58
Sparka P1, Ekot, P3, P4 (i alla fall min lokala kanal) och P2.
Citera
2025-05-23, 23:59
Medlem
PaaloAaltos avatar
Idioti. Radion är en av få pålitliga kanaler om ryssen anfaller, när internet slås ut, och strömmen går.
Citera
2025-05-24, 00:00
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Det är tragikomiskt att se det cuckade tidögänget inte våga avskaffa SVT som i gengäld kommer lansera än mer hat mor regeringen och än mer hyllningar till den rödgröna oppositionen.

Vad ska du ha för vettigt på tv istället? Paradise Hotel? Gå och degradera ditt psyke nån annanstans, i Norge kanske? Men låt SVT vara.
Citera
2025-05-24, 00:45
Medlem
slutaletas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Vad ska du ha för vettigt på tv istället? Paradise Hotel? Gå och degradera ditt psyke nån annanstans, i Norge kanske? Men låt SVT vara.

Handen på hjärtat. SVT/SR måste kunna krympas rejält utan att uppdraget påverkas. Finns ju hur mycket underhållning och skräp på en mängd kanaler som ingen skulle märka om de försvann.

Är ju inte journalister utan de allra flesta jobbar med underhållning.
Citera
2025-05-24, 00:50
Medlem
Vad händer?
Först alla demonstrationer mot Israel, sen det här.
Citera
2025-05-24, 00:56
Medlem
P1 som jag mest lyssnar på, består nog till 75% judiska människor.
Det hade ju varit rätt ok, men deras gudomliga tro lyser igenom ganska ofta.

Jag är helt övertygad om att det finns andra människor att anställa för skattepengar.

Jag tycker att ett sekulärt land inte ska ha kristna, judar, muslimer eller något annat övertag!
Citera
2025-05-24, 00:57
Medlem
Ett sekulärt land borde ha en sekulär radio!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in