2025-05-23, 20:43
Medlem
hyssasess avatar
Tycker synd om fiskmåsen som blir uthängd i konfrontationsvideon för #616. Vad hade den gjort för att hamna där liksom
Citera
2025-05-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Tycker synd om fiskmåsen som blir uthängd i konfrontationsvideon för #616. Vad hade den gjort för att hamna där liksom

Håll kvar dina sympatier, "det är inte slumpen som hör att man hamnar på Dumpen", nått har väl måsen gjort!
Citera
2025-05-23, 22:02
Medlem
Alltså den senaste vidriga jäveln 616 får mig att oönskat minnas delar av en FUP jag läste för länge sedan. Det jag lärde mig från den erfarenheten var att 1, aldrig läsa en FUP igen och 2, aldrig läsa chattloggar på Dumpen igen.

Mitt förakt till dessa avarter har inga gränser.
Citera
2025-05-23, 22:14
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Så kan det mycket väl bli. Omsätter tio miljoner i sina bolag, fått kulturpris och säkert lite av en framtida bygdens starke man. Fru och barn, fin gård och säkert tusen järn i elden. Allt tog slut ikväll. Allt är borta.

Han kan mycket väl tänkas köra upp och ställa Merca-Sprintern på järnvägsspåret ikväll. När svischar Stockholmståget förbi?

Inte den första prisbelönta gäddan. von Essen har säkert statistik även på detta!

Orkade inte läsa så mycket av loggarna. Ett gäddmonster.

Är det sant att han sövt ner barn för att begå övergrepp, eller är det en väldigt sjuk fantasi?
Citera
2025-05-23, 22:14
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Så kan det mycket väl bli. Omsätter tio miljoner i sina bolag, fått kulturpris och säkert lite av en framtida bygdens starke man. Fru och barn, fin gård och säkert tusen järn i elden. Allt tog slut ikväll. Allt är borta.

Han kan mycket väl tänkas köra upp och ställa Merca-Sprintern på järnvägsspåret ikväll. När svischar Stockholmståget förbi?

Ja sjukt och tragiskt när man liksom har allt och en fru som ser snäll och varm ut.
Varför liksom 🤯
Citera
2025-05-23, 22:31
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Inte den första prisbelönta gäddan. von Essen har säkert statistik även på detta!

Orkade inte läsa så mycket av loggarna. Ett gäddmonster.

Är det sant att han sövt ner barn för att begå övergrepp, eller är det en väldigt sjuk fantasi?

Ingen vet men dumpen har polisanmält så det lär utredas. Men fy fan för att vara i kompisens situation när han får reda på vilket monster som han litat på och lämnat sitt barn till att passa.
Citera
2025-05-23, 22:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maditau
Alltså den senaste vidriga jäveln 616 får mig att oönskat minnas delar av en FUP jag läste för länge sedan. Det jag lärde mig från den erfarenheten var att 1, aldrig läsa en FUP igen och 2, aldrig läsa chattloggar på Dumpen igen.

Mitt förakt till dessa avarter har inga gränser.
Mitt förakt är nog lika stort som ditt. Jag tycker att det är tur att gäddornas eskapader i loggarna diskuteras så flitigt, för då får man en liten hint om vilka man ska låta bli att läsa. #616 är en sådan vedervärdig jävel att jag hoppar över loggen. Det räcker med sammanfattning och kommentarer här för att fatta vilket jävla monster det handlar om. Jag brukar inte vara särskilt känslig, men när det gäller extremfall av pedofili så mår jag faktiskt fysiskt illa. Den här jäveln borde steglas, rådbråkas och sedan kastas ner i ett vattenfyllt gruvhål.
Citera
2025-05-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Mitt förakt är nog lika stort som ditt. Jag tycker att det är tur att gäddornas eskapader i loggarna diskuteras så flitigt, för då får man en liten hint om vilka man ska låta bli att läsa. #616 är en sådan vedervärdig jävel att jag hoppar över loggen. Det räcker med sammanfattning och kommentarer här för att fatta vilket jävla monster det handlar om. Jag brukar inte vara särskilt känslig, men när det gäller extremfall av pedofili så mår jag faktiskt fysiskt illa. Den här jäveln borde steglas, rådbråkas och sedan kastas ner i ett vattenfyllt gruvhål.

Jag väljer som ren skyddsmekanism att tro att i alla fall det där med att han sövde dotterns kompis är ren fantasi
Citera
2025-05-23, 23:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Jag väljer som ren skyddsmekanism att tro att i alla fall det där med att han sövde dotterns kompis är ren fantasi
Man hanterar ondska på olika sätt och jag respekterar att du hanterar det som du gör. Personligen är jag tyvärr inte lika säker, men Dumpens arbete har ju fler syften än bara en lagändring, bl a att riktiga offer ska kunna få upprättelse för det dom blivit utsatta för. Om det inte är en fantasi utan faktisk verklighet, så finns det möjlighet för den utsatta flickan och hennes familj att få hjälp och stöd. Dessutom kanske det finns en chans att lagföra den här jäveln. Den här typen av loggar borde nog väcka polisens intresse.
Citera
2025-05-23, 23:33
Medlem
Jag fattar inte hur man kan tända på att knulla någon som är medvetslös. #616
Citera
2025-05-24, 00:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonuspappa
Jag fattar inte hur man kan tända på att knulla någon som är medvetslös. #616
Jag fattar inte hur man överhuvudtaget kan tända på att knulla barn.
Citera
2025-05-24, 00:37
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Håll kvar dina sympatier, "det är inte slumpen som hör att man hamnar på Dumpen", nått har väl måsen gjort!

kan någon ge måsen Saras nummer så den kan få upprättelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in