2025-05-23, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
man vet aldrig med tingsrätt, det är lotto, men i hovrätten så

B*nny går fri
P*trik går fri
N*klas kan kanske dömas för medhjälp, men skulle tro att han också går fri faktiskt

vems DNA var det man hittade och vart? har missat det i FUP

Det fanns DNA på en av kulorna som sköts mot Linus.

Denna kille fanns med i ett annat utpressnings fall där även en rödvit var misstänkt. Båda satt under mordet och hade alibi.
Citera
2025-05-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25

Denna kille fanns med i ett annat utpressnings fall där även en rödvit var misstänkt. Båda satt under mordet och hade alibi.

ok tack, det framgår inte vem det är eller?
Citera
2025-05-23, 17:58
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
man vet aldrig med tingsrätt, det är lotto, men i hovrätten så

B*nny går fri
P*trik går fri
N*klas kan kanske dömas för medhjälp, men skulle tro att han också går fri faktiskt

vems DNA var det man hittade och vart? har missat det i FUP

Jag kommer inte ihåg vems det var.

Citat:

Säg jag svär?
Kommer inte ihåg men det var nåt annat fall.
Citera
2025-05-23, 18:09
Medlem
Citat:
ok tack, det framgår inte vem det är eller?

Jo det gör det i fupen och även förhöret med killen om hans dna på en kula i ett mordfall.
Kommer inte ihåg namnet men det var inte svensk.

Även utpressningen finns i fupen och om händelseförloppet där.
Om jag inte minns fel blev dem dömda för det också.
Citera
2025-05-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Jag kommer inte ihåg vems det var.

Säg jag svär?
Kommer inte ihåg men det var nåt annat fall.

Hahaha jag svär!
Men som sagt minns inte alla detaljer men det var någon tatuerare de kom hem till, om jag inte minns fel hade en haft Ha tröja, en vakta dörren och det var prat om en pistol och färgen på kolven. I det förhöret berätta målsägaren också att han vars DNA som fanns på kulan höll pistolen och den klickade eller nåt!

Lite info om vad jag kommer ihåg om den händelsen!
Men den finns i fupen och kanske bättre ni läser där. Jag vill skriva namnen men är inte 100 på att jag minns rätt där!
Citera
2025-05-23, 18:38
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Hahaha jag svär!
Men som sagt minns inte alla detaljer men det var någon tatuerare de kom hem till, om jag inte minns fel hade en haft Ha tröja, en vakta dörren och det var prat om en pistol och färgen på kolven. I det förhöret berätta målsägaren också att han vars DNA som fanns på kulan höll pistolen och den klickade eller nåt!

Men den finns i fupen och kanske bättre ni läser där. Jag vill skriva namnen men är inte 100 på att jag minns rätt där!
Så var det, tatueraren hade gaddat fel på någon som blev arg.
Citera
2025-05-23, 18:54
Bannlyst
Dna på hylsan var ifrån något liknande Adim..av första namnet och vic i slutet på efternamnet.
Men ska inte ha med själva mordet att göra, utan patroner är inköpta..
Citera
2025-05-23, 18:55
Bannlyst
Citat:
B frias
N 8-13år medhjälp
P 6-13år medhjälp
Och sedan kommer Jultomten i din värld...
De är körda allihop plus tre andra...
Citera
2025-05-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Plutten
Och sedan kommer Jultomten i din värld...
De är körda allihop plus tre andra...

Nu är de bara tre som är åtalade i målet så dina spekulationer om att tre till är körda kan du för tillfället skriva upp på en önskelista och skicka till ”Jultomten”😊
Citera
2025-05-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Åsikterna om det går isär och jag vet faktiskt inte, vissa säger att Roddy var inblandad och andra menar på att Jocke bara blåste en viss GT medlem. Men det kan lika väl vara så att han blåste båda två eller som du skrev att Roddy kontaktade GT för att få hjälp.

Vad som dock är fastställt är att Linus tog med sig ett par gubbar och smiskade på Roddy efter detta. Vilket ledde till ännu mer ont blod.
Det sista var helt ny info för mig.
Var det i samma veva R*ddy drog till Spanien?
Citera
2025-05-23, 20:24
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Hahaha jag svär!

Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Så var det, tatueraren hade gaddat fel på någon som blev arg.

Killen som hade lämnat sitt DNA på hylsan heter S*ad Ad*movic och han har rört sig bland dom rödvita länge. Det var ingen tatuerare som dom försökte pressa på pengar, utan det var den gamla brottaren och MMA fightern *ddy B*ngtsson. Om jag inte minns helt fel så började allt med ett bråk om en parkeringsplats.

*=e
Senast redigerad av Hem_bränt 2025-05-23 kl. 20:26.
Citera
2025-05-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Killen som hade lämnat sitt DNA på hylsan heter S*ad Ad*movic och han har rört sig bland dom rödvita länge. Det var ingen tatuerare som dom försökte pressa på pengar, utan det var den gamla brottaren och MMA fightern *ddy B*ngtsson. Om jag inte minns helt fel så började allt med ett bråk om en parkeringsplats.

*=e

Det känns igen. Men jobbade inte killen med tatueringar nu?
Jag har för mig att det stodg något om någon tatuering studio?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in