Citat:
Notera Nick Alinias problem med ögonkontakt.
Ett kännetecken för autism.
Han är en autism-kung som folk med autism kan se upp till och tro att han inte har autism.
Motvikts ögon separerade inte normalt under hans uppväxt. Dom sitter väldigt tätt ihop hans ögon, och det gör att han ser så efterbliven och rolig ut.
Frågan är om störningen i hans uppväxt påverkade även hans intelligens.
Han var nazist och nu är han en sektmedlem som intervjuar nazister framför en publik som också har autism.
Sektmedlemmar och nazister är inte de smartaste som håller sig till bevisbar fakta.
Men att tro på galna saker, det är dom bra på.
Deras låga intelligens gör att galna teorier och fakta ser likadant ut, från deras perspektiv.
Ett kännetecken för autism.
Han är en autism-kung som folk med autism kan se upp till och tro att han inte har autism.
Motvikts ögon separerade inte normalt under hans uppväxt. Dom sitter väldigt tätt ihop hans ögon, och det gör att han ser så efterbliven och rolig ut.
Frågan är om störningen i hans uppväxt påverkade även hans intelligens.
Han var nazist och nu är han en sektmedlem som intervjuar nazister framför en publik som också har autism.
Sektmedlemmar och nazister är inte de smartaste som håller sig till bevisbar fakta.
Men att tro på galna saker, det är dom bra på.
Deras låga intelligens gör att galna teorier och fakta ser likadant ut, från deras perspektiv.
Jag har sett ditt insnöande på autism i många trådar nu, ett maniskt antal inlägg som, faktiskt i sig själv skulle kunna vara ett tecken på autism
Jag kan ändå distansera mig så pass att jag inser att jag inte har hela bilden...Men när det gäller Nick Alina håller jag faktiskt med dig. Såklart räcker inte det lilla jag sett av honom för att med bestämdhet hävda att det skulle vara så.
Men jag har sett lite mer av honom än bara Daniels intervjuer.
Förutom detta med att inte vilja ta ögonkontakt har han ett cirkelresonemang som gör det svårt för honom att se saker i en kontext.
Så jo, i hans fall är det inte alls omöjligt!
När det gäller Daniel så tycker jag att epitetet "dumknullad" är det som passar bäst av de ord/uttryck jag kan. Shit vilken otroligt barnslig människa han är!