Citat:
Ursprungligen postat av
Hem_bränt
Det har jag inte ens tänkt på, men du har helt rätt. Att det inte ens ledde till några förhör är sjukt. Jag har på känn vem du tror att polisens informatör och anonyma vittne är och är det han så har polisen kammat hem jackpott. För dom den gubben känner är tungt kriminella på riktigt, dom spelar/har spelat i en annan liga.
Visst är det konstigt? Jag vet att hade anmälan varit på dig och mig hade vi förmodligen fortfarande suttit häktade och polisen gått igenom allt vi äger och har. Och då har iaf inte jag blivit dömd innan!
Så långt deras misstanke register måste vara med anmälningar om grova brott, hot, våldtäkter misshandel och där kommer stackars Erik in, livrädd men anmäler och ger dem mer än vad de behövt för ett anhållande men de Fikar istället och anmälan kommer upp som ett pm i en mord fup som nedlagd förundersökning.
Att jag pekar på denna händelse är för den ligger framför näsan på alla och alla som vet lite hur allt funkar borde ju börja söka vad mer som finns och det finns, tro mig!