2025-05-22, 23:08
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Den här Nannyn tycktes göra allt i hemmet. Städa, tvätta, laga mat, passa, potträna samt fostra barnen. Låter som ett underbart liv för en mamma som bara har sporadiska jobb. Att lägga ut gulliga bilder på henne och barnen på ig säger ju inget om hur involverad hon var/är. Kanske nannyn också skötte sexbiten med Måns som många antytt här? Då har C verkligen levt ett glassigt liv.

Hon är en galning för det första.
Sen NEJ. Varför tror några att bara för att en extra person köps in som ”pair of extra hands” så slutar den som köper in göra nånting själv?
När jag var aupair gjorde jag allt det där när båda föräldrarna jobbade. När mamman också var hemma hjälptes vi åt. När både mamman och pappan var hemma var jag ledig.
Lite som typ Måns och Ciara verkar ha haft det.
I Sverige är det jättevanligt att köpa städhjälp.
Dock städar man ändå själv också, fortfarande. Likadant med matkassar. Några dagar i veckan får vissa en färdig matkasse hem och slipper tänka på det, resten fixar de själva.
Typ alla använder förskola eller fritids i Sverige.
Sluta greppa efter halmstrån, du gräver bara gropen djupare genom att visa upp Måns fans som imbecilla kvinnohatare.
Citera
2025-05-22, 23:12
Jag har lyssnat på den på youtube, läst artiklar i vanliga medier, som tex avslöjandet att Måns PR krävt sjuka saker av DN för att göra en oetisk PR-intervju där Ciara inte skulle få komma till tals.
Jag har sett Ciaras instagram (skiter i Måns sociala medier)
Läst denna tråd

Men du har alltså följt Ciaras hela karriär, varit med på alla hennes repetitioner, hat-följer henne och hennes familj på Instagram sen 10 år, skiter i barnen och barns rättigheter i allmänhet men är sjukt på att syskonen skulle separeras från varandra och från sin mamma.
Du är ok med kvinnomisshandel men inte om något vittne ”skvallrar” om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Okej, det förklarar saker. Du har alltså inte följt rättegången i skrift eller ljud, sett textbevisen i tidningar, eller på andra ställen, följer ingen av dem på instagram eller andra sociala medier samt har inte ens en liten hum om när det ena eller andra skett? Du bara VET att Ciara är oskyldig, utan att knappt veta vem hon är?

Du skriver att all teater har hon jobbat med var innan hon träffade Måns (2000-2010), alltså för mer än 15 år sedan. Det var visserligen på små teatrar - men ändå är det hon som är den stora stjärnan i England. Hon som du vid upprepade förfrågningar inte lyckats hitta en enda artikel om. Allt medans hennes helt okände man tydligen har en riktig baby-reindeer-nanny-stalker.

Jag påstår att han kanske INTE misshandlat henne. Och platsen för icke-misshandeln är därmed egentligen helt obetydlig.
Jag har heller aldrig någonsin pratat om "barnens bästa" utan är helt transparent angående hur mycket jag bryr mig om "sådana". Vilket också är helt oviktigt, förstås.
Citera
2025-05-22, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Så du har problem med att folk får reda på att Måns gjort något fel/olagligt . Men inte ett problem med att han går på kokain och använder sig av fysiskt våld mot hans barns mamma
Nej, jag har inget problem med att han brukar kokain alls. Stör det dig?
Skulle han däremot använt våld mot hans barns mamma, en annan kvinna eller en annan människa övht skulle det störa mig enormt mycket. Men nu vet vi ju inte det och då gäller oskyldig till motsatsen bevisats.
Sedan är det väldigt konstigt att ingen utom jag undrar hur uppgifterna kunde komma ända fram till chefer på svt. Ska det inte finnas åtminstone lite nyfikenhet och detektivarbete på FB??
Citera
2025-05-22, 23:21
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Nej, jag har inget problem med att han brukar kokain alls. Stör det dig?
Skulle han däremot använt våld mot hans barns mamma, en annan kvinna eller en annan människa övht skulle det störa mig enormt mycket. Men nu vet vi ju inte det och då gäller oskyldig till motsatsen bevisats.
Sedan är det väldigt konstigt att ingen utom jag undrar hur uppgifterna kunde komma ända fram till chefer på svt. Ska det inte finnas åtminstone lite nyfikenhet och detektivarbete på FB??

Du frågade upprepade ggr ”Vem har skvallrat, jag undrar vem som skvallrat” och skrev att han misshandlat henne på en privat vernissage hon haft.
Hur fan du nu har koll på privata tillställningar hon ordnat.
Svara på varför du följt Ciara och hela hennes familj i 10 år på Instagram du hatar henne.
VARFÖR?
Och hur i helvete blev du insläppt på hennes repetitioner till samtliga av hennes teaterföreställningar?
Som hon hade samtliga INNAN 2017?
Enligt hennes imdb har hon främst varit röstskådespelarska och konstnär sen hon träffade Måns, tv-karriären och teater var innan dess mest.
Men du har alltså varit som ett plåster på henne i decennier om man får tro dina inlägg?
I England alltså eller har du varit på plats på alla hennes repetitioner via fantasin?
Citera
2025-05-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Hon är en galning för det första.
Sen NEJ. Varför tror några att bara för att en extra person köps in som ”pair of extra hands” så slutar den som köper in göra nånting själv?
När jag var aupair gjorde jag allt det där när båda föräldrarna jobbade. När mamman också var hemma hjälptes vi åt. När både mamman och pappan var hemma var jag ledig.
Lite som typ Måns och Ciara verkar ha haft det.
I Sverige är det jättevanligt att köpa städhjälp.
Dock städar man ändå själv också, fortfarande. Likadant med matkassar. Några dagar i veckan får vissa en färdig matkasse hem och slipper tänka på det, resten fixar de själva.
Typ alla använder förskola eller fritids i Sverige.
Sluta greppa efter halmstrån, du gräver bara gropen djupare genom att visa upp Måns fans som imbecilla kvinnohatare.
Det förklarar i högsta grad att Måns ansåg henne vara som en mamma till barnen.
Potträning och barnuppfostran anser jag bör ligga hos föräldrarna.
Uppskattar inte att du anser att en som inte håller med dig är imbecilla kvinnohatare. Avslöjar bara att du inte tål meningsmotstånd .
Citera
2025-05-22, 23:45
Citat:
Det förklarar i högsta grad att Måns ansåg henne vara som en mamma till barnen.
Potträning och barnuppfostran anser jag bör ligga hos föräldrarna.
Uppskattar inte att du anser att en som inte håller med dig är imbecilla kvinnohatare. Avslöjar bara att du inte tål meningsmotstånd .

Nej verkligen inte. Varken förskollärare, fritidspersonal eller nannies utanför Norden ersätter mammor och det har Måns då fan inte tyckt innan för han har hela tiden sagt att Ciara är världens bästa mamma fram tills hon tog ut skilsmässa och han skulle hämnas.
Jag har varit aupair och gjort precis samma grej och ersatte absolut inte barnens mamma.
Det är billigare i England att ha en nanny än att köpa förskoleplats och fritidsplats.
Det är ingen skillnad på denna nannyns jobb och nån annan nannys jobb mer än att det är jävligt skruvat att som medelålders satsat hela sitt liv på att vara piga när man kommer från Västvärlden och betalat dyra terminsavgifter med universitetetsexamen.
Hon är en stalker.
Citera
2025-05-22, 23:51
Medlem
Citat:
Du frågade upprepade ggr ”Vem har skvallrat, jag undrar vem som skvallrat” och skrev att han misshandlat henne på en privat vernissage hon haft.
Hur fan du nu har koll på privata tillställningar hon ordnat.
Svara på varför du följt Ciara och hela hennes familj i 10 år på Instagram du hatar henne.
VARFÖR?
Och hur i helvete blev du insläppt på hennes repetitioner till samtliga av hennes teaterföreställningar?
Som hon hade samtliga INNAN 2017?
Enligt hennes imdb har hon främst varit röstskådespelarska och konstnär sen hon träffade Måns, tv-karriären och teater var innan dess mest.
Men du har alltså varit som ett plåster på henne i decennier om man får tro dina inlägg?
I England alltså eller har du varit på plats på alla hennes repetitioner via fantasin?
Inget Ciara gör är någonsin privat, INGET. Även om många saker borde vara det.

När Ciara träffade Måns hade hon cirka 5k följare, varav många köpta. Idag har hon 112k - alltså 107k fler än då.
Dessa följare kan hon tacka Måns helt och hållet för. Det är han som drar, han som är intressant. Inte hon.
Där har du ditt "varför".
Senast redigerad av Lazydell 2025-05-22 kl. 23:57.
Citera
2025-05-23, 00:01
Medlem
Citat:
Nej verkligen inte. Varken förskollärare, fritidspersonal eller nannies utanför Norden ersätter mammor och det har Måns då fan inte tyckt innan för han har hela tiden sagt att Ciara är världens bästa mamma fram tills hon tog ut skilsmässa och han skulle hämnas.
Jag har varit aupair och gjort precis samma grej och ersatte absolut inte barnens mamma.
Det är billigare i England att ha en nanny än att köpa förskoleplats och fritidsplats.
Det är ingen skillnad på denna nannyns jobb och nån annan nannys jobb mer än att det är jävligt skruvat att som medelålders satsat hela sitt liv på att vara piga när man kommer från Västvärlden och betalat dyra terminsavgifter med universitetetsexamen.
Hon är en stalker.
Det är kanske som du säger att hon är en stalker, men det vet vi inte. Vi vet bara att hon hade ett väldigt stort ansvar för barnen och att de tyckte mycket om henne.
Men tänker du på barnen då? Hur mår de nu, går den äldste i ny skola, hur går det? Ingen här i tråden har pratat om barnen, bara om Ciara och hon är en vuxen kvinna. Barnen får bara hänga med, tror du inte att de saknar sina kompisar, sin pappa? Alla skilsmässobarn vet hur svårt det är när föräldrar separerar.
Citera
2025-05-23, 00:04
Medlem
Citat:
Den här Nannyn tycktes göra allt i hemmet. Städa, tvätta, laga mat, passa, potträna samt fostra barnen. Låter som ett underbart liv för en mamma som bara har sporadiska jobb. Att lägga ut gulliga bilder på henne och barnen på ig säger ju inget om hur involverad hon var/är. Kanske nannyn också skötte sexbiten med Måns som många antytt här? Då har C verkligen levt ett glassigt liv.

Du antyder härmed att det är en fördel att slippa ha sex med Måns. Det säger ju mycket, Otto!
Citera
2025-05-23, 00:28
Citat:
Ja. Ursäkta min ton mot dig.
Nej jag litar inte alls på journalisters träffsäkerhet, det kommer som tur är fram när det går till rättegång.

Du är för all framtid ursäktad för eventuell ton, litar inte heller på träffsäkerheten hos journalister och framför allt inte när det alltid rör sig om uppgifter som i mångt och mycket är vaga eller att man saknar möjlighet till att själv kunna bekräfta uppgifter .

Märkte att när jag skrev om vad min källa berättat så tolkades det som SANNING trots att jag skrev att det kanske inte var helt tillförlitliga uppgifter eftersom att personen är väldigt nära M. Nu kan vi avfärda det och gå vidare.

Plus att det nu då finns fler källor på att M drar ladd under finalkvällen, något som folk verkligen försökt avfärda som strunt förut e det kom information om hur länge kokain stannar i kroppen om man är en ”partybrukare ” vs om man är missbrukare.

Han skaffade sin sponsor den 27 e februari efter C s vernissage i Helsingborg. Han drar Ladd den 8 e mars. Sen testar han positivt den 26 e mars. Do the math något stämmer inte
Citera
2025-05-23, 00:53
Citat:
Det är kanske som du säger att hon är en stalker, men det vet vi inte. Vi vet bara att hon hade ett väldigt stort ansvar för barnen och att de tyckte mycket om henne.
Men tänker du på barnen då? Hur mår de nu, går den äldste i ny skola, hur går det? Ingen här i tråden har pratat om barnen, bara om Ciara och hon är en vuxen kvinna. Barnen får bara hänga med, tror du inte att de saknar sina kompisar, sin pappa? Alla skilsmässobarn vet hur svårt det är när föräldrar separerar.

Vad snackar du om? Vi är många i tråden som pratat om barnens bästa. Tr som haft i uppdrag att beakta barnens bästa har kommit fram till att barnens hemvist är i England. Hovrätten har inte sett någon anledning att ge prövningstillstånd.

De förlorar inte sin pappa för att deras hemvist är i England utan pappa M kommer få anpassa sig efter det.

Läs dokumenten från tingsrätten så förstår du vad som är barnens bästa.
Citera
2025-05-23, 06:11
Citat:

”väldigt stort ansvar” - Nej, hon har inte haft nåt ansvar öht, hon har jobbat och Ciara har varit deras närvarande mamma.
Det finns ingen skillnad mellan Baby Reindeers jobb och det jag gjorde när jag var en 18-årig aupair, eller mot vad alla andra nannies gör i Storbritannien.
Det är ingen stor grej, hon har hjälpt till mot mat, husrum och lön, för att hon så gärna vill jobba så, kolla hennes Instagram.
Hon har haft samma jobb länge i olika familjer.
Du räknar upp helt vanliga arbetsuppgifter.
Förskolorna hjälper också barn med potträning och har 100% ansvar för folks barn 50-60 timmar i veckan i Sverige.
Så har det dock inte sett ut hos Måns och Ciara utan Ciara har för fan varit hemma och nannyn assisterat henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in