Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Det är kul att Trump spelar upp en video med politikerna Zuma och Malema som uttalar sig rasistiskt om vita när dessa politiker gick skitdåligt i förra valet och har minimal makt i landet. Visar på vilken pajas Trump är.
Tyvärr lär väl hans väljare tro att just dessa politiker leder Sydafrika och det är väl det Trump vill få dem att tro.
Hade AFS fått 21,89% procent av elektorrösterna, så hade du gått bananas. Och inte bara du, utan hela EU och garanterat EXPO och andra röda skatteslukare.
Citat:
In the subsequent presidential election held on June 14, 2024, Malema received 44 votes in the National Assembly, representing 21.89% of the electoral vote. This was significantly lower than Cyril Ramaphosa's 283 votes (86.54%), who was re-elected as president.
Och AFS har inte möten där man säger:
Döda svarta.
https://www.ndtv.com/world-news/kill-the-boer-outrage-over-south-african-politician-julius-malemas-racist-comments-4277291
Det sitter alltså arenor fulla av hatiska människor som skall döda någon pga av deras hudfärg. Och du förminskar detta?
Förstå detta. Jag föraktar dig som människa. Rassedjävul. Jag har levt ett helt liv där jag har blivit mindre värd för jag är vit. Vi skall föda upp andra folkslag, vi skall inte föda några barn och när lagen kommer till hands, ja, då är bruna mera värda.
Förövrigt är ju du så likriktad. Alla dina åsikter är ju tagna som från maos lilla röda.
Palestina check
Trumphat check
Vitt hat check
osv..