2025-05-22, 01:28
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Har J och plastmorfar skilt sig? Står någon annan skriven på deras adress sedan hösten 2024 på någon sida. Står lite olika på olika sidor. Något skumt är det. Jag vet ju vad jag tror. Detta är inte människor med renaste mjölet i påsen🤐

(Finns en tråd som handlar om Protect Me, läs den, där kommer plastmorfars namn upp. Även i en artikel nyligen där han ska starta något samarbete med liknande🤐🤐🤐🤐🤐

Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Förlåt att jag svarar er en & en gick inte att svara er alla i ett lnlägg .
Nä dom är ej skilda , det är samma man som stått skriven sen dom var i Spanien i några månader . Har bott många på den så kallade adressen .
Att det är något skumt med denna fam tror jag vi är många som är övrens om.

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🙄🤔Ja, De kanske möjligen hyr ut någon del av huset till Mr CW?
Men håller med. Känns lite Weird då CH inte kommer upp längre på den adressen när man söker enbart på namnet....😏

Det finns en lägenhet på strax över 50 kvm där också som hyrs ut med andrahandskontrakt så inget konstigt med det.

Jo de är fortfarande gifta men CH går endast att se för inloggade medlemmar på olika sidor.
Det går också att se på vissa sidor som visar företag.
Även om det går att dölja mycket på nätet så är det fortfarande offentliga uppgifter.

Så Nicci och hennes bror bor hos mamma och pappa och en hyresgäst i en separat lägenhet.
Citera
2025-05-22, 01:43
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Han är iallafall väldigt barnkär så han lär bli väldigt glad om det är så som ni tror

Jag är också väldigt barnkär men vill lära känna min blivande man i vardagen innan vi skaffar barn och han vill lära känna mig.
De har dejtat sedan slutet av mars och endast upplevt dejtingsidan på samma sätt som Nicci och Andreas var i Love Island bubblan, det är när vardagen kommer som man ser verkligheten.

Citat:
Jag känner på mig att N och VL har hittat hem i varann. Tror dom kommer bli en fin och härlig familj oavsett fler barn eller inte.

Hoppas verkligen det!
Tror inte att någon missunnar dem att bli lyckliga tillsammans om bara Nicci kan sluta jaga likes genom drama så blir det inte så stor press på relationen heller men när man måste berätta för hela världen om sitt privatliv så är det frågan om man kan sluta med det men kanske hon växer upp och inser att en familj kommer före likes.
Citera
2025-05-22, 01:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag är också väldigt barnkär men vill lära känna min blivande man i vardagen innan vi skaffar barn och han vill lära känna mig.
De har dejtat sedan slutet av mars och endast upplevt dejtingsidan på samma sätt som Nicci och Andreas var i Love Island bubblan, det är när vardagen kommer som man ser verkligheten.

Hoppas verkligen det!
Tror inte att någon missunnar dem att bli lyckliga tillsammans om bara Nicci kan sluta jaga likes genom drama så blir det inte så stor press på relationen heller men när man måste berätta för hela världen om sitt privatliv så är det frågan om man kan sluta med det men kanske hon växer upp och inser att en familj kommer före likes.

Ja jag är också barnkär, men nu är det ju inte du eller jag som har något ihop med VL 😉

Dom klarar nog ett förhållande både med eller utan likes.
Citera
2025-05-22, 01:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Verkligen så bra sammanfattat👏
Vissa vill påskina att det är skvaller och inte finns sanningshalt i det.

Detta är sådant som det finns bevis på, de vill att det faller i glömska.

Hoppas att VL:s föräldrar (om han nu är så bortkollrad och manipulerad att han inte kan tänka klart) att de ser vad som pågått där.

Skulle inte förvåna mig om hon faktiskt är gravid eller blir inom snar framtid för att leva om sin mammas liv🤦‍♀️tragiskt🥺

Hon stressade fram graviditet med A FAST ATT hans önskemål var att vänta, blir väl samma sak här och använder "att ha svårt att bli gravid som ursäkt" . Usch vi fårhoppas hon har mognat och slutar använda sitt barn för att få det hon vill.
team Chiaras rätt till biologisk pappa

Vet inte om det går att se Niccis och Andreas säsong av Love Island fortfarande men där pratade de flera gånger om vilka vackra barn de skulle få tillsammans och i programmet var Andreas lika på som Nicci att de skulle skaffa barn.

De blev gravida så fort de lämnat programmet och han hade kunnat använda skydd om han ville vänta för även om Nicci sa att det kunde vara svårare att bli gravid så sa hon faktiskt inte att det var omöjligt.

Nu finns det ju bevis på att hon kan bli gravid snabbt och om hon blir det igen med Viktor Lodin så har de båda också valt detta.

Håller med många att Nicci har ett väldigt egoistiskt beteende och säger emot sig själv, ljuger mm men om någon kille väljer att vara med henne så är det ett aktivt val av honom också.

Även detta att familjen Hernestig vill ha en främling som gudfar och att han tackade ja tycker jag säger en hel del om honom också så de är förmodligen en "match made in heaven."
Citera
2025-05-22, 02:01
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja jag är också barnkär, men nu är det ju inte du eller jag som har något ihop med VL 😉

De kommer inte att klara av en relation där den ena parten jagar likes men skulle (som de flesta) antagligen kunna ha en relation om det inte var nödvändigt att dela drama offentligt.
Mer hälsosamt.
Citera
2025-05-22, 02:08
Avstängd
Citat:
De kommer inte att klara av en relation där den ena parten jagar likes men skulle (som de flesta) antagligen kunna ha en relation om det inte var nödvändigt att dela drama offentligt.
Mer hälsosamt.

Tror inte det blir några problem överhuvudtaget med eller utan likes. Som jag sa så tror jag dom har hittat hem i varann. Blir nog inte så mycket drama heller mellan dom två. Han är ju inte alls som dom andra pojkarna hon har haft. Man är ju två i ett förhållande så att säga.
Har du inte sett förhållanden där den ene jagar likes och som funkar fint ändå?
Det har jag sett. Många många.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-05-22 kl. 02:15.
Citera
2025-05-22, 03:53
Medlem
Citat:
Tror inte det blir några problem överhuvudtaget med eller utan likes. Som jag sa så tror jag dom har hittat hem i varann. Blir nog inte så mycket drama heller mellan dom två. Han är ju inte alls som dom andra pojkarna hon har haft. Man är ju två i ett förhållande så att säga.
Har du inte sett förhållanden där den ene jagar likes och som funkar fint ändå?
Det har jag sett. Många många.
Nä det har du alldeles RÄTT I han är inte som dom andra killarna .
Men har betydligt mycket värre bakgrund än någon av dom andra som hon även polisanmält !
VL har både Knarkat strulat runt med olika tjejer i varje stad allmänt känt att han har haft 2-3 tjejer samtidigt.
Det komiska i det hela är att N har gång på gång gått ut med att hon avskyr såna killar!!
Och kommer aldrig i sitt liv dejta någon med en sån bakgrund .
Så vad hände här ? 🤔🤷‍♀️ Är det verkligen äkta kärlek ? Hon / han såg inte alls bekväma ut när dom blev filmade tillsammans.
Såg inte speciellt kärleksfullt ut heller på bilden från namncermonin . Det får mig att undra är det för pengar el berömmelse då N alltid har velat bli en hockey fru och jagat killar i fler än ett hockey lag för att nå sin dröm !
Citera
2025-05-22, 07:34
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Nu ligger det ett ”nytt” försvarstal ute på Instastory.

Hon skulle ju sluta prata om C i sociala medier. Det höll ju länge.
Citera
2025-05-22, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Nu ligger det ett ”nytt” försvarstal ute på Instastory.

Tätt följt av en story om att inte missa morgondagens avsnitt av podden, vilken slump, be om ursäkt för att sedan göra lite reklam
Citera
2025-05-22, 07:39
Medlem
Citat:
Vet inte om det går att se Niccis och Andreas säsong av Love Island fortfarande men där pratade de flera gånger om vilka vackra barn de skulle få tillsammans och i programmet var Andreas lika på som Nicci att de skulle skaffa barn.

De blev gravida så fort de lämnat programmet och han hade kunnat använda skydd om han ville vänta för även om Nicci sa att det kunde vara svårare att bli gravid så sa hon faktiskt inte att det var omöjligt.

Nu finns det ju bevis på att hon kan bli gravid snabbt och om hon blir det igen med Viktor Lodin så har de båda också valt detta.

Håller med många att Nicci har ett väldigt egoistiskt beteende och säger emot sig själv, ljuger mm men om någon kille väljer att vara med henne så är det ett aktivt val av honom också.

Även detta att familjen Hernestig vill ha en främling som gudfar och att han tackade ja tycker jag säger en hel del om honom också så de är förmodligen en "match made in heaven."

Håller med om att det är ansvarslöst att inte använda skydd på så många sätt. Både naivt och korkat att ta någons ord som sanning. På den punkten är jag helt enig. Andreas är inte oskyldig i det avseendet. Det är det som händer efteråt som jag har problem med som säkert framgått🙃

Jag minns att det pratades om barn och Nicci var den pådrivande. Något Nicci gjorde med MG också tidigt i deras förhållandet, finns på yt.

Inget ovanligt i nyförälskelse att par pratar om "hur gulliga barn de hade fått".

Jag minns också ganska tydligt ett par gånger att A sa att han ville ha barn MEN INTE nu. Sen börjar J driva den frågan också i samtalet hem🤦‍♀️de hade känt varandra "i en kvart". Även där såg A ganska obekväm ut när frågan togs upp och inte fanns utrymme till ett djupare samtal.
Men som du säger, han kunde skyddat sig!
Citera
2025-05-22, 07:50
Medlem
Citat:
Det finns en lägenhet på strax över 50 kvm där också som hyrs ut med andrahandskontrakt så inget konstigt med det.

Jo de är fortfarande gifta men CH går endast att se för inloggade medlemmar på olika sidor.
Det går också att se på vissa sidor som visar företag.
Även om det går att dölja mycket på nätet så är det fortfarande offentliga uppgifter.

Så Nicci och hennes bror bor hos mamma och pappa och en hyresgäst i en separat lägenhet.

Ja just det, det hade jag glömt bort.
Trodde inte det var i huset utan på tomten likt ett attefallshus.

Jag reagerade mest på att ena gången står CH skriven där och på annan sida fanns han inte med utan en annan man CW stod skriven men inte CH. Jag är inte medlem så det förklarar den missvisande informationen antar jag.
Citera
2025-05-22, 07:56
Medlem
Citat:

Du missförstår det här med likes osv.

De allra flesta av oss känner en kärlek till barn &
N med V klarar säkert livet i stort utan en ständig jakt på content.....men N:s bekräftelsebehov försvinner inte bara för det.
Det är en del av hennes personlighet och idag är SM dessutom N:s levebröd även om det inte är den mest hälsosamma vägen att välja alla gånger.

Att blamera delar av sitt liv inför allmän beskådan & dessutom i många fall på ett i N:s fall olämpligt sätt ger tyvärr negativa konsekvenser.
Inte minst för C.

C biologiska pappa ska ej behöva utstå att öppet bli underminerad, förtalad i Nessas podd på grund av bitterhet och ljuv hämnd & av det hotad till livet på grund av att N gått ut med information som skapar spekulationer.
Allt för att dra till sig mer följare.....

Att tjäna pengar på den här typen av drama är både osmakligt, oetiskt och respektlöst gentemot alla inblandade parter.
Det som hänt mellan N & A är deras ensak & bör bara hållas mellan dem för C allra bästa.

Men så långt tänker inte fam. Hernestig, tyvärr.

Snart börjar C:s frågor komma om hennes biologiska pappa.
N sade vid ett tillfälle att hon aldrig kommer att prata illa om A inför C. Men det har ju "mamma" N redan gjort för egen vinning.

A är en fredlig person & kommer aldrig någonsin att vara eller bli ett hot gentemot C oavsett vad N än vill förmedla.
Senast redigerad av Artmovie 2025-05-22 kl. 08:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in