Citat:
Har J och plastmorfar skilt sig? Står någon annan skriven på deras adress sedan hösten 2024 på någon sida. Står lite olika på olika sidor. Något skumt är det. Jag vet ju vad jag tror. Detta är inte människor med renaste mjölet i påsen🤐
(Finns en tråd som handlar om Protect Me, läs den, där kommer plastmorfars namn upp. Även i en artikel nyligen där han ska starta något samarbete med liknande🤐🤐🤐🤐🤐
(Finns en tråd som handlar om Protect Me, läs den, där kommer plastmorfars namn upp. Även i en artikel nyligen där han ska starta något samarbete med liknande🤐🤐🤐🤐🤐
Citat:
Förlåt att jag svarar er en & en gick inte att svara er alla i ett lnlägg .
Nä dom är ej skilda , det är samma man som stått skriven sen dom var i Spanien i några månader . Har bott många på den så kallade adressen .
Att det är något skumt med denna fam tror jag vi är många som är övrens om.
Nä dom är ej skilda , det är samma man som stått skriven sen dom var i Spanien i några månader . Har bott många på den så kallade adressen .
Att det är något skumt med denna fam tror jag vi är många som är övrens om.
Citat:
Det finns en lägenhet på strax över 50 kvm där också som hyrs ut med andrahandskontrakt så inget konstigt med det.
Jo de är fortfarande gifta men CH går endast att se för inloggade medlemmar på olika sidor.
Det går också att se på vissa sidor som visar företag.
Även om det går att dölja mycket på nätet så är det fortfarande offentliga uppgifter.
Så Nicci och hennes bror bor hos mamma och pappa och en hyresgäst i en separat lägenhet.