Citat:
Ursprungligen postat av
Existensen
Hur mycket tar du? Jag får utskrivet 250mg + 10mg Attentin / dag och lär höja till 290mg om dagen + 20mg Attentin
Blir själv inte "hög" eller något sånt på det dock. Har dock kanske någon grundtollerans pga tidigare Amfetamin bruk.
Jag skulle kunnat rekommendera lite Nootropics men är tyvärr inget man kan köpa i Sverige och är medicinklassat här
Lycka till!!
Vet inte om jag skulle våga dra upp frågan till läkaren när de har dragit bort recept två veckor innan tentaveckan pga högpuls - men även om det skulle gå igenom vet jag inte om det är en bra idé för med mitt missbruksproblem med elvanse. Att jag missbrukat elvanse var tyvärr hur jag valde att hantera mina problem, istället för att hantera dem.
När jag har haft något av en vardag, även under missbruket, så blev mina "sessioner" inte lika intensiva utan någon ansträngning - som många andra instämmer är det 99% om inte 100% mentalt.
Jag tog aldrig alla åt gången utan en(70 mg) var femte timme ungefär(men det kanske inte är så stor skillnad med tanke på hur lång tid den sitter), och som värst blev det uppmot 7 stycken per "session".
Har en liten möjlighet till en ny start i år, ser framemot det.
Ursäkta rabblandet från mig.