2025-05-21, 19:35
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det kan du tycka om du vill. Jag är i alla fall ingen hora som fläker ut mig på nätet. Jag är en anständig människa.

Hade du varit anständig människa så hade du inte lagt dig i vad andra gör och inte gör.
Dra åt helvete med dig...
Citera
2025-05-21, 19:43
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Det kan väl inte jag veta? Klart det finns folk som pluggar eller har ett bra jobb och gör detta samtidigt MEN jag tycker fortfarande det är brist på självrespekt att sälja sin kropp. Jag tycker bara det är synd om folk som har det synsättet.
Att SÄLJA SIN KROPP (SÄLJA!!!!! SIN! KROPP!) är brist på självrespekt, den meningen talar för sig själv, behövs ingen förklaring.
Haha om man drygar ut sin inkomst på att sälja sin kropp, ah då vet jag inte. Men det är upp till var och en vad de vill göra med sin kropp.
Jag förundras alltid över det här synsättet. Det är som om orden i sig har en laddning som gör det omöjligt för vissa att tänka klart.

För det första, att sälja sin kropp innebär att byta BORT kroppen mot pengar. Om man t ex säljer organ så är den beskrivningen alltså korrekt, inte annars.

För det andra, vi erbjuder alla tjänster vi kan genomföra med våra kroppar och sinnen mot betalning. Varenda en av oss. Varför är just sex något som skiljer ut sig från detta, principiellt talat?

Med det sagt har jag andra invändningar mot oreglerad prostitution. Det hör ändå inte till saken. Moralpanik är enda sättet att förstå din argumentation.
Citera
2025-05-21, 19:53
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Hade du varit anständig människa så hade du inte lagt dig i vad andra gör och inte gör.
Dra åt helvete med dig...
Helvetet är det ställe horor som slampat ut sig på nätet hamnar. Inte anständiga människor.
Citera
2025-05-21, 19:54
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
Sådär, nu har tanokratin och Prusiluskor av alla kön klubbat igenom ännu en morallag där det sannolikt totalt saknas offer, det är bara moralen hos dessa idioter till beslutsfattare som stukats.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1380795

Att diskutera, bl.a. hur kan Sverige bestå av sådana fjantar till politiker att detta ens diskuteras i riksdagen?
Varför går Sverige i motsatt riktning mot resten av Europa i denna fråga?

Fel forum? Flytta!
Vi lever ju i ett land där Nina Rung får betalt av storföretag för att sprida sina fantasier. Feminismen har bitit sig in i samhällskroppen. För det år väl knappast förbjudet att sälja sex på Onlyfans?
Citera
2025-05-21, 19:57
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
”Kvinnor och flickor förmås ofta att sälja sexklipp under press och tvång på grund av ekonomisk utsatthet, enligt Carvalho.” Såg intervju med en onlyfans tjej som sålde material hon drog in 50 000 på en dag. Är det ekonomisk utsatthet? Ok?.
Kvinnor är ALLTID offer enligt den statligt påbjudna religionen AKA feminism. Sen är det väl väldigt få som når upp till de summorna?
Citera
2025-05-21, 19:58
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Merparten av de som säljer sex har ett mörkt förflutet. Många av dem har också olika former av diagnoser tex ADHD och bipolära. Klart männen skiter i det. Bara de får sitt. Tur det finns vissa män tex polisen Simon Häggström som länge dissat only fans. Han har verkligen sett baksidan och faran. Och varnat!
Mycket bra att vi i Sverige blir ett föregångsland. Porr är inte normalt. Mer stränga lagar att komma hoppas jag på.
Tror du att köparna saknar diagnoser och mår bra då? Flertalet lär ju ha problem med intimitet och relationer i stort, annars hade de inte betalat för skiten.

Låt mig gissa att du inte kan föreställa dig en empatistörd hora som utpressar och rånar svaga kunder. Är allt svartvitt i din värld?
Citera
2025-05-21, 20:07
Medlem
alicia66s avatar
Så bra morallagar behövs. Vi hart helt tappat moralen i detta land, Folk springer runt i porrkläder i parader och kramas med stadsministern. Män i huvor och koppel tillsammans med barn och sexleksaker.
Citera
2025-05-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Så bra morallagar behövs. Vi hart helt tappat moralen i detta land, Folk springer runt i porrkläder i parader och kramas med stadsministern. Män i huvor och koppel tillsammans med barn och sexleksaker.

Visst är det underbart!
Du kanske skulle testa att släppa loss lite..
Citera
2025-05-21, 20:19
Medlem
ElakBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Att SÄLJA SIN KROPP (SÄLJA!!!!! SIN! KROPP!) är brist på självrespekt, den meningen talar för sig själv, behövs ingen förklaring.

Jag har varit egenföretagare i snart 30 år sedan direkt efter jag slutade gymnasiet och tycker det är en total brist på självrespekt att sitta fast i hamsterhjulet som löneslav och behöva gå till en arbetsplats och ha en chef som säger åt en vad man ska göra hela dagarna. Dags att förbjuda alla former av anställningsjobb tycker jag!

Eller så kanske inte min personliga åsikt ska styra över hur andra människor får leva sina liv.
Citera
2025-05-21, 20:24
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Visst är det underbart!
Du kanske skulle testa att släppa loss lite..
Nej verkligen inte. Moral behövs inga perversa böjelser bör visas offentligt bland barn.
Citera
2025-05-21, 20:34
Avslutad
Berättade detta för min utländska flickvän. Hon fattade ingenting eller varför.

Hon förmodade att Sverige (staten) behöver dra in cash då det ju bara blir vita män som blir lidande av lagen.

Ja, vad lägger Sverige alla pengar på egentligen!?

Helt sjukt.
Citera
2025-05-21, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Tror du att köparna saknar diagnoser och mår bra då? Flertalet lär ju ha problem med intimitet och relationer i stort, annars hade de inte betalat för skiten.

Låt mig gissa att du inte kan föreställa dig en empatistörd hora som utpressar och rånar svaga kunder. Är allt svartvitt i din värld?
Ja det kan jag hålla med om. Inga sunda människor på någon sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in