Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Att gäddan fastnar i Dumpens nät beror på att gäddan har tagit sig till platsen för att utnyttja ett barn/ung sexuellt.
Det är gäddans fel att de anhöriga får lida.
De flesta gäddor verkar varken ha barn eller andra anhöriga.
Det är t.ex de kriminellas fel att deras anhöriga får lida för vad de kriminella har gjort.
Det är inte häktets fel att intagna begår självmord. Det finns förmodligen en anledning till varför personer sitter där.
Hur många och vilka ska man egentligen tycka synd om?
Om man skulle hantera detta ”i tystnad” så tror jag att gäddorna hade fortsatt med sin framfart. Smällen hade inte varit tillräckligt hård för en förändring.
Nu måste jag höja min röst.
Va menar du med att gäddans anhöriga får skylla sig själva å lida extremt mycket.
Du måste vara totalt inkompetent eller hjärn död.
Är det inte samhället å Dumpen som gör att att de får lida? De dömer utan att ha fakta.
Du vet ingenting hur de lider å få ta emot skit.
Hur vet du och Dumpen att den är gäddor?
De har definitivt inte lämnat alla till polisen.
Som de säger. Vill bara säga att alla är inte anmälda å alla är inte PEDOFILER ...efter utredning. Dumpen tar allt för givitet å tar inte reda på fakta å lämnar inte saker till Polisen innan uthängning.
Sekten Dumpen är rena kriminalverksamhet, lurar vissa personer att swicha pengar å stötta deras verksamhet.
De skriver å säger massa skit. Tro mej jag vet.
Utan bara startat ett kauose runt anhöriga.
Man blir totalt bombad med massa skit.
Vissa blir inte av med jobben som de påstår...
I Sverige finns det regler lagar att följa oavsett om man hamnat på Dumpen.
Tror du behöver gå om skolan från klass 1.
Kriminäla alla som sitter inne ska de behöva be ursäkt för att du finns.
Så du menar på fullaste allvar att höjdhopparen å döende cancersjuka S kan ändra på sina liv?
Utan att leva på samhällets Sara redan gjort. Det är många miljoner hon kostat samhället men still goeng strong så fortsätter hon leva på samhället. Lägg till alla swichar som kommer till deras konto.